Tukikeskustelut-huone chatissa kaipaa valvontaa

Hei!

Käyttäjältä tuli palautetta, että Tukikeskustelut-huoneen pitäisi olla enemmän sellainen jossa masentunut saa olla rauhassa ilman häiriköintiä ja haukkumista.

Löytyisikö luotseista halukkaita vierailemaan Tukikeskusteluissa aina silloin tällöin ja siistimään tunnelmaa, jotta kaikki apua hakevat voivat saada mielenrauhaa ja vertaistukea?


Terveisin,

Suomi24 Ylläpito // Martta

9

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä voin siellä käväistä ensi viikosta lähtien, kun pääsen oman koneeni äären. Voin kyllä ihan asettua sinne, kun eräs uusi Luotsi, joka on siellä yleensä aina siviilinikillään ei sitten taida puuttuakaan epäkohtiin ...omituista...

    • Mietin, olisiko minulla sinne jotain annettavaa, kun olen kuitenkin koulutettu tukihenkilö...? Voin käydä vilkuilemassa silloin tällöin.

    • Voisin myöskin tuolla visiteerata

    • Olen tästä aiheesta halunnut kirjoittaa jo pari viikkoa sitten. Teinkin aloituksen, mutta sen jälkeen huomasin, että aiheesta on juuri keskusteltu. Tuon ajatukseni tähän viestiketjuun. Ja jos siellä alkaa vierailla luotseja, tilanne paranee. Tässä alkuperäinen viestini:

      Nyt tulee kokemuksia Suomi24 tukikeskusteluhuoneesta. Kävin itse siellä yhtenä päivänä tutustuakseni paikkaan - en luotsin nikillä. Kirjoitan tätä oikestaan siksi kun muutama päivä sitten yksi toinen chättäilijä otti yhteyttä minuun kertoakseen samaisesta huoneesta. Meillä oli pitkälle samankaltaiset kokemukset huoneesta.

      Tukikeskustelu on käsittääkseni tarkoitettu avun tarpeessa oleville nuorille. Keskusteluhuoneessa oli kuitenkin natsityylinen nuorimies, jolle tapot ja raiskaukset ovat arkipäivää. Kielenkäyttö sen mukaista. Voi vain kuvitella, mitä tapahtuu, jos (ja kun?) nuori herkkä nainen avautuu elämästään huoneessa.

      Minusta huoneelle tulisi tehdä jotain. Joko valvontaa tai sitten huone kiinni aina kun siellä ei ole valvontaa. Nykyisellään se on tarkoituksensa irvikuva.

    • Nyt näkyi olevan pilvenpolttopuheet päällimmäisinä. Hohhoijaa näitä veijareita.

    • Hei!

      Tukikeskustelut-huoneesta on tullut lisää palautetta ja sinne tarvittaisi silmäpareja edelleen.


      Terveisin,

      S24 Saga

    • Huonetta taitaa piinata pää asiassa yksi tai kaksi käyttäjää, jotka tietäävät että heidän käyttäytymisensä ei ole soveliasta.

      ei ehdi edes aloittaa opastusta paremmista tavoista kirjoittaa luotsina olessa,
      riittää että "jaahans" osoittaa kyseiselle käyttäjälle niin poistuu kiireellä paikalta eikä tule takaisin niin kauan kun luotsina on paikalla...

      Muutenkin silloin siitinä näkyy pysyvän keskustelut

    • Samoja kokemuksia kuin makella. Myöskin minun tullessani paikalle ollaan aika nätisti ja yleensä pelkkä huomautus on riittänyt jos puheet ovat lipsuneet asiattomiksi.

      Kun luotsi (minä tai joku muu) lähtee, alkaa taas häiriköinti. Nämä olen siis kuullut yhdeltä käyttäjältä joka on ollut häiriköinnin kohteena.

      Tällä hetkellä minä (ja king.leonidas) olen aika lailla joka yö tuolla tukikeskustelussa ja olen saanut palautetta että siltä osin tilanne on ilmeisesti rauhoittunut.

    • Mielestäni tukikeskustelussa täytyisi olla luotsi jatkuvasti, varsinkin iltaisin. Myöskin luotsin täytyisi olla sellainen, joka uskaltaa toimia tarvittaessa luotseille annetuilla välineillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe