Nirso koira

Aldevar

Onko koiranne ahmatteja vaiko nirsoja? Itsellä nirso ruoalle. Nykyisin annan ruoan vain kerran päivässä, kahta kertaa ei todellakaan syö. Erilaista ruokaa on tarjottu mutta kaiken maistelee ja haistelee ja syö hitaasti.
Kuivatut siankorvat ym jättää syömättä, puruluihin ei koske. Raaka pakastettu liha/kana/kala kelpaa, ei kuitenkaan luut.
Koira kuitenkin sopusuhtainen ja hyvinvoiva eli sen puolesta ei ongelmaa. Toivoisin, että söisi luita hampaiden/hammaskiven takia mutta ei...

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valikoiva maku

      olisikohan hampaissa, ikenissä tai leuoissa jotain ongelmaa kun ei syö enemmän pureskelua vaativia eväitä?

      mulla myös aika kranttu, raaka liha kelpaa ilman houkuttelua, samoin luut ja possunkorvat, samoin jäätelö

    • Tiedän tunteen

      Täällä oli myös melkoinen "kulinaari ukko" aikanaan,jossain vuoden ikäisenä heitti melkein syömästä ja siitä lähtien sitä sai passata kerran jos toisenkin.
      Ainoa mitä se ois syönyt oli broilerin pakastesiipiset,dentastix ja kalkkunaleike.
      Lähti käveleen pois kun vein ruokakupin syöntipaikalle... (Nappulaa,lihaa,mahapalleroita ym)
      Mutta sen jälkeen kun pallit leikattiin,tuli kyllä uskomaton ruokahalu! Kaikki kelpaa jopa ne paljaat nappulat joita suorastaan pelkäsi ennen :)
      Nyt on ihana laittaa poitsulle evästä, kun suurella ruokahalulla vetelee kupin ihan puhtaaksi. Kyllähän se ottaa päähän, kun ruoka ei maita,vaikka mitä ehdottaa.

    • Mielenosoittaja

      Sama myös täällä,aikuistuessaan tuli pojasta tosi ronkeli.Aiempien narttujen kanssa ei koskaan ollut sitä ongelmaa:) Suorastaan alkoi ärsyttään,kun poika kävi ylimieliseti kurkkaamassa ruokakuppiin,ja minuun luoden veemäisen katseen käveli pois:)Liekö osoitti mieltään,kun maksalaatikon saanti loppui,koska siitä seurasi korvien kapsuttelua.Nyt pojalla hoitokoira seurana,ja toisen "kiusalla" syö ruokansa,kun luulee ettei toinen saa.

    • :==

      Minun koirani ei ole kumpaakaan. Syö hyvällä ruokahalulla ruokansa eikä juurikaan nirsoile millekään. Syö myös banaaneja ja omppuja välipalaksi kahden normaalikokoisen ruoka-annoksen lisäksi. Paino pysyy lähes samana vuodet ympäri.

    • Tiedän tunteen

      :== Sulla on ollut hyvä säkä koiran ruokahalun suhteen ja että paino pysyy samana vaikka evästä meneekin. Meillä oli aikamoinen ruipelo silloin kun mikään ei oikein kelvannut. Nyt on niin onnellisesti, että pitää säännöstellä ettei vankistu liikaa :D
      Mutta parempi näin :)

    • kipale

      Minun koira on enempi ahmatti, sille kelpaisi melkein mikä vaan. Kuitenkin ruokansa syö maltillisesti, eikä ahmi. Ainoa ruoka mikä ei kelvannut, oli marketin xtra purkkiruoka, jota joskus erehdyin yhden purkin ostamaan. Koira kävi nuuhkaisemassa ja juoksi äkkiä omalle paikalleen. On jo aika pahaa, jos ei tuolle kelvannut.. :D Kuivat nappulatkin maistuisi, mutta niitä en enää anna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe