..ja ostin halvan sieniveitsen..tasapainopilkkejä..superliimaa ja teippirullan..pakkohan sitä jotain oli ostaa. Oikeastaan etsin uimakenkiä ja akkuhappoa(rikkihappoa) kumma kun ei biltemasta löytynyt. Onhan se sentään varsinainen miesten tiimari. No pilkille ajattelin mennä ja sienimetsään..ja uimaan vaikkei kenkiä löytyiskään. Harmi vaan ettei oo samanhenkistä seuraa. Tuntuu että tulis hyvät sieniajat.
Harmi että poimijakortti puuttuu..ei voi tarjota myyntiin. Sais vähän lisätienestii siitäkin.
Kävin miesten tiimarissa..
10
176
Vastaukset
Oiskohan viikonloppuna uimakelit? Voisi vähän pilkkii uusilla tasapainopilkeilläkin. Tahtosin tehdä ruokaa itse pyydystetystä kalasta. Merikin on kävelymatkan päässä.
- yksinäinenn
syö särkee se kasvattaa järkee
yksinäinenn kirjoitti:
syö särkee se kasvattaa järkee
Purkkisärkee ei enää saa mistään. Särjet syö madot pilkistä.
Uintikengät... Uusi asia minulle... =)
uunounelmaerakko kirjoitti:
Sellaset lätyskät jotka sopii kivikoisille rannoille tai pelkää lasinsiruja.
Täytyypä pistää mieleen...
- sddsgsd
Sieniä voit myydä ilman poimijakorttejakin. Mihin tarvitset rikkihappoa?
- piä sekkoo
Olen varmaan ihan sekaisin itse, mutta tuo ostoslista kuulosti joltain köyhän miehen itsariviritykseltä :D
Mut voiko tarjota välittäjille, valiolle? Aika monet vaatii ettei tuu myrkkysienii mukana. Itse en ala missään torilla myymään. Liian sosiaalista toimintaa.
Rikkihappoo tartten ehkä kun mietin emalointihommia. Jos nyt saa aikaiseksi.piä sekkoo kirjoitti:
Olen varmaan ihan sekaisin itse, mutta tuo ostoslista kuulosti joltain köyhän miehen itsariviritykseltä :D
Siitä ei ole kyse. Liian paljon tekemistä että itsemurhaamiset ois mielessä. Sääkin lämpenee enkä oo käyny vielä uimassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057