Moi! Mulla on arviolta pari kertaa kuukaudessa toinen kives vähän kipeä, jos se on pahasti kipeä, en voi esim. hyppiä lainkaan. Se on AINA vasen kives. Olen normaalipainoinen ja liikun normaalisti. Tämä alkoi viime kesänä. En ole nähnyt tärkeäksi mennä lääkärille, koska en pidä lääkäreistä ja tämä kipu on aina vain 1 päivän jos sitäkään. Onko itsetyydytyksellä vaikutusta asiaan? Voiko johtua kasvamisesta? Pituutta melkein 180cm. Jollain samoja vaivoja? Ja turha sano että tää olisi kasvain, paskan vitut se näin lievää "vihlontaa" alavatsassa olisi. t. Poika 14v
Kives kipeä, 14vuotias
9
370
Vastaukset
- Poika 16v
Sulla ois ny AIDS. No ei oikeesti. Itellä on välillä sama, mutta erittäin harvoin. Jos sul on kuukausittain, suosittelisin kyl menee lääkärille. Ja itekki oon semmoset 190cm ja aina vasen kives :/
- Ooiiuhvvfgghcf
Sä voisit googlettaa esim kiveskipu, saat tietoa
- totuuslöytyynetistä
ei kannata mennä lääkärille. oot tehny ihan oikeen eli kysynyt apua keskustelupalstalta ;D
- Poika 14v
totuuslöytyynetistä kirjoitti:
ei kannata mennä lääkärille. oot tehny ihan oikeen eli kysynyt apua keskustelupalstalta ;D
Hahaha joo. Nyt ensimmäistä kertaa mietin lääkäriin menoa kun eilen alkoi särkemää niin etten voi kävellä jatkunut siis ylo vuorokauden.. Oikea kives rento ja alhaalla. Vasen kova kipeä ja ylhäällä.. Odottelen että menee ohi. Tuikkii/vihloo ja kiristää vasempaan kivekseen. Kuulemma voisi olla nopean kasvun aiheuttamaa? Tai kasvukipuja yms. Kuitenkin kipeä on ja jossei ohi mene nii lääkäriinhän se on mentävä..
- Meikä
Poika 14v kirjoitti:
Hahaha joo. Nyt ensimmäistä kertaa mietin lääkäriin menoa kun eilen alkoi särkemää niin etten voi kävellä jatkunut siis ylo vuorokauden.. Oikea kives rento ja alhaalla. Vasen kova kipeä ja ylhäällä.. Odottelen että menee ohi. Tuikkii/vihloo ja kiristää vasempaan kivekseen. Kuulemma voisi olla nopean kasvun aiheuttamaa? Tai kasvukipuja yms. Kuitenkin kipeä on ja jossei ohi mene nii lääkäriinhän se on mentävä..
Suosittelen että joko soitat omaan terveyskeskukseen ajanvaraukseen ja selität tilanteen :) Puhelimen kautta voit saada helpottavia ohjeita tai sitten hän pyytää ihan käymään siellä. Pelko pois hyvin se menee :)
- Meikä
Meikä kirjoitti:
Suosittelen että joko soitat omaan terveyskeskukseen ajanvaraukseen ja selität tilanteen :) Puhelimen kautta voit saada helpottavia ohjeita tai sitten hän pyytää ihan käymään siellä. Pelko pois hyvin se menee :)
Niin tai sitten jäät vaivasi kanssa yksin ja se voi olla joskus huono vaihtoehto.. :s
- ei huolta
Poika 14v kirjoitti:
Mul oli sama juttu mun vasen kives oli niin saatanan kipee ettei pystyny kävelee..sitte se kesti jotain kaks päivää ja meni ohi.että ei kannata murehtia sitä että onko joku syöpä ei oo ne on kasvukipuja ja ne menee ohi....T:13.v poika.
- ei huolta
ei huolta kirjoitti:
Mul oli sama juttu mun vasen kives oli niin saatanan kipee ettei pystyny kävelee..sitte se kesti jotain kaks päivää ja meni ohi.että ei kannata murehtia sitä että onko joku syöpä ei oo ne on kasvukipuja ja ne menee ohi....T:13.v poika.
Ja tuohon äskeseen vielä että voi johtua siitä että pidät liian kireitä boksereita...
- Hausgavak
ei huolta kirjoitti:
Ja tuohon äskeseen vielä että voi johtua siitä että pidät liian kireitä boksereita...
Voi johtua myös selästä kun kipu ei ole jatkuvaa. Tee venytyksiä, voi vetää alaselkään, pakaraan tai reiteen. Itellä oli joskus kipeä. Tunnustelin kivekset enkä löytänyt mitään myhkyröitä. Tarkemmin kipuja mietittyäni se tuntui enemmänkin kiveksen johtimessa kuin itse kiveksessä ja välillä veti muuallekin. Nyt ei ole ollut ainakaan vuoteen mitään. Olen vaihtanut työtuolin.... Sattumaako, en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899