Kives kipeä, 14vuotias

Poika 14v

Moi! Mulla on arviolta pari kertaa kuukaudessa toinen kives vähän kipeä, jos se on pahasti kipeä, en voi esim. hyppiä lainkaan. Se on AINA vasen kives. Olen normaalipainoinen ja liikun normaalisti. Tämä alkoi viime kesänä. En ole nähnyt tärkeäksi mennä lääkärille, koska en pidä lääkäreistä ja tämä kipu on aina vain 1 päivän jos sitäkään. Onko itsetyydytyksellä vaikutusta asiaan? Voiko johtua kasvamisesta? Pituutta melkein 180cm. Jollain samoja vaivoja? Ja turha sano että tää olisi kasvain, paskan vitut se näin lievää "vihlontaa" alavatsassa olisi. t. Poika 14v

9

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika 16v

      Sulla ois ny AIDS. No ei oikeesti. Itellä on välillä sama, mutta erittäin harvoin. Jos sul on kuukausittain, suosittelisin kyl menee lääkärille. Ja itekki oon semmoset 190cm ja aina vasen kives :/

    • Ooiiuhvvfgghcf

      Sä voisit googlettaa esim kiveskipu, saat tietoa

      • totuuslöytyynetistä

        ei kannata mennä lääkärille. oot tehny ihan oikeen eli kysynyt apua keskustelupalstalta ;D


      • Poika 14v
        totuuslöytyynetistä kirjoitti:

        ei kannata mennä lääkärille. oot tehny ihan oikeen eli kysynyt apua keskustelupalstalta ;D

        Hahaha joo. Nyt ensimmäistä kertaa mietin lääkäriin menoa kun eilen alkoi särkemää niin etten voi kävellä jatkunut siis ylo vuorokauden.. Oikea kives rento ja alhaalla. Vasen kova kipeä ja ylhäällä.. Odottelen että menee ohi. Tuikkii/vihloo ja kiristää vasempaan kivekseen. Kuulemma voisi olla nopean kasvun aiheuttamaa? Tai kasvukipuja yms. Kuitenkin kipeä on ja jossei ohi mene nii lääkäriinhän se on mentävä..


      • Meikä
        Poika 14v kirjoitti:

        Hahaha joo. Nyt ensimmäistä kertaa mietin lääkäriin menoa kun eilen alkoi särkemää niin etten voi kävellä jatkunut siis ylo vuorokauden.. Oikea kives rento ja alhaalla. Vasen kova kipeä ja ylhäällä.. Odottelen että menee ohi. Tuikkii/vihloo ja kiristää vasempaan kivekseen. Kuulemma voisi olla nopean kasvun aiheuttamaa? Tai kasvukipuja yms. Kuitenkin kipeä on ja jossei ohi mene nii lääkäriinhän se on mentävä..

        Suosittelen että joko soitat omaan terveyskeskukseen ajanvaraukseen ja selität tilanteen :) Puhelimen kautta voit saada helpottavia ohjeita tai sitten hän pyytää ihan käymään siellä. Pelko pois hyvin se menee :)


      • Meikä
        Meikä kirjoitti:

        Suosittelen että joko soitat omaan terveyskeskukseen ajanvaraukseen ja selität tilanteen :) Puhelimen kautta voit saada helpottavia ohjeita tai sitten hän pyytää ihan käymään siellä. Pelko pois hyvin se menee :)

        Niin tai sitten jäät vaivasi kanssa yksin ja se voi olla joskus huono vaihtoehto.. :s


      • ei huolta
        Poika 14v kirjoitti:

        Hahaha joo. Nyt ensimmäistä kertaa mietin lääkäriin menoa kun eilen alkoi särkemää niin etten voi kävellä jatkunut siis ylo vuorokauden.. Oikea kives rento ja alhaalla. Vasen kova kipeä ja ylhäällä.. Odottelen että menee ohi. Tuikkii/vihloo ja kiristää vasempaan kivekseen. Kuulemma voisi olla nopean kasvun aiheuttamaa? Tai kasvukipuja yms. Kuitenkin kipeä on ja jossei ohi mene nii lääkäriinhän se on mentävä..

        Mul oli sama juttu mun vasen kives oli niin saatanan kipee ettei pystyny kävelee..sitte se kesti jotain kaks päivää ja meni ohi.että ei kannata murehtia sitä että onko joku syöpä ei oo ne on kasvukipuja ja ne menee ohi....T:13.v poika.


      • ei huolta
        ei huolta kirjoitti:

        Mul oli sama juttu mun vasen kives oli niin saatanan kipee ettei pystyny kävelee..sitte se kesti jotain kaks päivää ja meni ohi.että ei kannata murehtia sitä että onko joku syöpä ei oo ne on kasvukipuja ja ne menee ohi....T:13.v poika.

        Ja tuohon äskeseen vielä että voi johtua siitä että pidät liian kireitä boksereita...


      • Hausgavak
        ei huolta kirjoitti:

        Ja tuohon äskeseen vielä että voi johtua siitä että pidät liian kireitä boksereita...

        Voi johtua myös selästä kun kipu ei ole jatkuvaa. Tee venytyksiä, voi vetää alaselkään, pakaraan tai reiteen. Itellä oli joskus kipeä. Tunnustelin kivekset enkä löytänyt mitään myhkyröitä. Tarkemmin kipuja mietittyäni se tuntui enemmänkin kiveksen johtimessa kuin itse kiveksessä ja välillä veti muuallekin. Nyt ei ole ollut ainakaan vuoteen mitään. Olen vaihtanut työtuolin.... Sattumaako, en tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe