AUTTAKAA NYT

Tyhmä ja epätoivoinen

Hei! Minulla on 4-tahti Honda crf230f rossipyörä, miten saan pyörän kiihtymään? Ja onko crossipyörissä kureja?Olen mopon viritystä harrastanut mutta mites nelari crossi??

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asijan tuntia

Kyllä nuo on kuristettu Suomessa maahantuojan toimesta, Suomessa ei crossipyörässä saa olla yli 11kw tehoa. Kysy Hondaa huoltavasta liikkeestä miten nämä kurit poistetaan, he kyllä neuvovat!

• 11KW

HAHAHAHAHHHAAAAA, kuristettu crossipyörä maahantuomajan toimesta.
      Juu ei ole,,,

• rider4

Ei ne ole kuristettuja, mutta oletko miten huoltanut pyörääsi? Kyllä tommosen pitäs kiihtyä, jos on tikissään. Venttiilien ajoitukset ok? Venttiilit pitää? Mäntä? Sylinteri? Tarvittaessa kone hiluiks ja uutta sisään niin alkaa puhaltamaan.

• napanöyhtä1983

Lähteekö kylmänä käyntiin 1,2,3 kerralla??? jos ei niin tankki irti ja kansi pois ja rakotulkilla mittaat venttiilien välykset... youtubesta löytyy about 100 videota... välykset kuntoon ja kannattaa koittaa miettiä jos on vanha/paljon ajettu pyörä että on mäntä ja jakoketju yms. kunnossa.. saattaa ottaa pannuun jos saat sen kulkeen ja sit kone laukee niin että on lohkot täynnä pientä tai isompaa reikää... ilmansuodatin kaasari yms yms... jos sulla ei oo huolto kirjaa niin kaiva netistä pyörään huolto-ohjeet ne on yleensä helvetin kattavat... kaikkiin osiin löytyy välykset jne..

• napanöyhtä1983

ja ei ne ei oo kuristettuja itellä oli ekana pyöränä CRF250x ja nyt on 450x joo joo x on enduro mutta sama kone crosseissa paukkua pikkusen enee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe