Koiranomistajat auttakaa. Pidän koirista vaikka en itse voi sellaista hankkia. Asun taajaman ulkopuolella ja naapurini ulkoiluttaa koiraansa pihani läheisyydessä ja usen oikaisee sen läpikin. Koira on kiinni kesäaikaan, kuten kuuluukin. Naapuri ja koira ovat oikein mukavia, mutta koiran kakkoja ilmestyy pihaani. Olen keskustellut asiasta naapurini kanssa oikein hyvässä hengessä, mutta hän on sitä mieltä, että taajaman ulkopuolella kakkoja ei tarvitse korjata pois. Lainsäädäntö tosiaan tuntuu käsittävän vain taajaan asutut alueet. Onko tosiaan niin, että maalla kakat saavat jäädä piha-alueelle? Korjaan kakat pois kun milloin niitä tulee, mutta teenkö työtä joka kuuluisi koiran omstajalle?
Koiran ulkoilu maalla?
2
102
Vastaukset
- ....
Eiköhän se laki päde samanlailla maalla asuviakin. Eli,koiran omistajan kuuluu kerätä koiransa jätökset pihaltasi,ei sinun
- ?_?
Ei luulisi noin tyhmää koiranomistajaa olevan että toisen pihalle tuo koiransa paskalle, edes maalla. Kaupungissa nyt on kaikenlaisilla hörhöilläkin koiria, joten sitä ei kauheasti ihmettele miksi niitä silloin tällöin löytyy paikoista joista ei pitäisi.
Mikäli tuo hyvässä hengessä keskustelu ei tuota tulosta, niin ehkä sinun täytyy sitten keskustella vähän huonommassa hengessä. Viime kädessä sitten pakkaat pussiin ja viet hänelle takaisin tai työnnät vaikka postilaatikkoonsa. Joko ymmärtää tai luultavammin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922