Oon 26-vuotias ja saanut e-pillereiden lopetuksen seurauksena lievän/keskivaikean aknen n.6kk lopetuksen jälkeen. Pientä näppyläryhelöä otsassa ja poskissa. Muutamia isoja ihonalaisia ilmestyy sillointällöin. Nyt syön e-pillereitä jälleen, 2kk diane novaa syöty oricyklin 500mg x2/pvässä. Joka mennyt nyt vajaan kuukauden. Sain ihotautilääkäriltä avuksi vielä skinoren-voiteen iltaisin ja clindoxyl-voiteen aamuisin laitettavaksi iholle. Nyt viikko voiteiden käyttöä takana.
Onko teillä kokemuksia näistä voiteista? Mitenkä nopeasti iho alkoi parantumaan? Ja mitenkä tupn clindoxyl-voiteen kanssa kannattaa aamulla toimia? Riittääkö pelkkä vesipesu ja clindoxyl, vai laitatteko vielä päälle kosteusvoidetta? Itse laitan iltaisin skinorenin kuivuttua aqualan-perusvoidetta ohuen kerroksen päälle.
skinoren-ja clindoxyl-voiteet
teini taas
0
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264