Äitini on yli 80-vuotias ja jäi leskeksi muutamia vuosia sitten, kun isäpuoleni kuoli. Huvittavaa on, että äitini on alkanut toistaa samoja asioita, jotka isäpuolelleni olivat tärkeitä. Kuuluneeko asia sitten suremiseen vai dementiaan? Äitini käyttää puhuessaan samaa äänenpainoakin kuin isäpuolellani oli. Pitkä yhteiselo isäpuoleni kanssa vei äitini oman persoonallisuuden.
Omaksunut miehensä puheet
Vain elämää
1
155
Vastaukset
- se soi anna sen soi.
Mitä väliä millä äänenpainolla tuon ikäinen ihminen puhuu...Ehkä haluaa pitää kiinni miehestään tuolla tavalla vaikka onkin jo manan majoille siirtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634