3kk tyttö ja häät

siiiirie

Elikkä meillä tulossa siskon häät,joissa aion kyllä ottaa alkomahoolia. Vauva 3kk hoidossa parhaalla ystövälläni,ja annnan pakkasesta rintamaitoa mukaan. Vauva on mukana juhlissssa siihen asti että menee nukkumaan eli imetys jää vain yöllä väliin sekä seur.päivänä.. Koska seuraavana päivänä saa sitten jo imettää? Riittkö että lypsän tossit yöllä pari kolme kertaa kuten vauvakin söisi?,ja sitten vielä,olenko huono äiti?

2

161

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitälapsestatuleekaa

Olet huolehtiva äiti.
      Ei ole siinä vikaa.
      Jos näen oikein niin
      olet hyvä äiti.

• ToinenTulossa

Alko tietääkseni kai häviää maidosta ilman pumppaamistakin samalla tapaa kuin se häviää verestäkin, että jos et halua/ole pakko niin ei tarvitse pumpata useasti sitä maitoa yöllä. Kun aamulla ei ole enää alkoa veressä niin ei sitä ole sitten enää maidossakaan. Kovin paljon alkoa en ottais niin että krapula iskee mut toki muutaman voi ottaa. Ja mitä siihen tulee, oletko huono äiti. No et todellakaan ! Itse kun imetin join myös silloin tällöin yhden. En yleensäkään juo enempää. Sillon kun vauva meni yöunille, pystyi hyvin saunaoluen ottamaan tai lasin viiniä ruuan kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1363
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      861
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      790
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    10. 44
      622
    Aihe