muistakaa piha-apinat

kolhiessa..

"Vahingossa" auton kolhiminen maksaa saman, kuin tahallaan!

18

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasku on

Vähintään yhtä iso!

• laskuton

Kantsuu parkkeerata koslansa sille varatulle paikalle.

• Ovet reippaasti auki

Mulla on 700 eskoo maksanu fortti. Miks vitus mua liikuttas sun koslas naarmut ja klommot? Oma vikas, kun et edes parkkeerata osaa!

• ei vai..

Ehkä lasku, jonka maksat, tai itket ja maksat.. Rottosesi arvo ie minua kiinnosta, eikä sossurahasi, vaan laskunmaksu!

Kait velkavankeus vielä olemassa?

• fka
        ei vai.. kirjoitti:

Ehkä lasku, jonka maksat, tai itket ja maksat.. Rottosesi arvo ie minua kiinnosta, eikä sossurahasi, vaan laskunmaksu!

Kait velkavankeus vielä olemassa?

Mää kuules luulen, etsä meist oot se joka poraan alkaa. Muutoin kannata tapojas työssäkäyväl tarjota.

Pistä se lappuses ensteks tötterölle ja ahda sit se tötterö persereikääs.

Mäkin vähä taas sipasen sun paskalootaas, ku vikiset nii kivast!

• aikun se sattuu
        fka kirjoitti:

Mää kuules luulen, etsä meist oot se joka poraan alkaa. Muutoin kannata tapojas työssäkäyväl tarjota.

Pistä se lappuses ensteks tötterölle ja ahda sit se tötterö persereikääs.

Mäkin vähä taas sipasen sun paskalootaas, ku vikiset nii kivast!

Narkkarin kuivan kännyn hipasu.. Valmistaudu asfalti-ihottumaan.. Pyyhin sinulla katuia ja sinähän vain kompuroit..

• Siinähän kitiset

Raavin aloittajan auto avaimillani aina ohikulkiessani.

• näkyy jo kolhitusta

Naamastasi ja pitkästä ulosotosta.. saan sinun piikkiin auton pidettyä hyvässä maalissa..

• lerppadille

Ei muutes maksa mittää, ku ei jää kiinne.

• nyt jo nautin

Puristuksesta huumen surkastamaan niskaasi ja katujen lakaisusta turvallasi.. Olen aina lähellä!

• Börje Benis
        nyt jo nautin kirjoitti:

Puristuksesta huumen surkastamaan niskaasi ja katujen lakaisusta turvallasi.. Olen aina lähellä!

Oi rakas, ota sitten minut äläkä vain lupaile.

• jalasta ja
        Börje Benis kirjoitti:

Oi rakas, ota sitten minut äläkä vain lupaile.

Kuonolla asfalttia.. Saat sukotella mustaa pikeä tarpeeksesi!

• sutuspäissä,
        nyt jo nautin kirjoitti:

Kun narkkarin niskaan tarttuu, on nikamatkin kovilla, kuin hirttäessä..

• Tuu kokeileen
        nyt jo nautin kirjoitti:

Sää kuules poju parahat itkeen, jos tuut poskees soitteleen. Penkistä nousee 180 kg kolmen sarjoina ja elopainoa 124 kg.

• neuvo lökäpöksy?
        Tuu kokeileen kirjoitti:

Sää kuules poju parahat itkeen, jos tuut poskees soitteleen. Penkistä nousee 180 kg kolmen sarjoina ja elopainoa 124 kg.

Pysy autostani kaukana, tai nouset asfalti-ihottumalle!

• Sääliö selittää
        Tuu kokeileen kirjoitti:

Ei taida nousta kuin tuoppi lähiräkälässä.

• sen sitten tunnet
        Sääliö selittää kirjoitti:

Ei taida nousta kuin tuoppi lähiräkälässä.

Kusipää narkkari, olen raivoraitis narkkarivihaaja, papua on! Puran agressiot auton kolhioihin!

• heppavaihärkänappeja
        sen sitten tunnet kirjoitti:

Kusipää narkkari, olen raivoraitis narkkarivihaaja, papua on! Puran agressiot auton kolhioihin!

Näinhän se menee, kun järki loppuu (kirjoitusvirheistä päätellen nopeastikin) niin nyrkit kehiin...

Tyypillistä hormonihörhön uhittelua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe