Myytävänä siirtolapuutarhamökki Itä-Pakilassa
Helsingissä.Rv.1962,kaunis puutarha,paljon kukkia,omenapuita,perennoja.Hyvä paikka ja hyvä peruskunto.H.30.000 e.Soita ja neuvottele!
puh.0400-431941
Siirtolapuutarhamökki
11
2406
Vastaukset
- kuusenneula
tämä tietty edellyttää, että oma mökkini Lopella menee ensiksi kaupaksi,,,,,,,,,siis jos teillä on tietoa,joku joka olisi minun mökistäni kiinnostunut niin sitten itse olisin teidän mökistä kiinnostunut saamaan tarkempaa tietoa esim. kuvia.......
- napsu
Voisiko mökistä saada kuvia? Meidän perheemme olisi kiinnostunut ko mökistä. Asumme Helsingissä ja rahoituskin järjestyisi heti.
Hei!
Vieläkö myyt mökkiä itä-pakilassa?
Jos olet niin kerrotko mökistäsi lisää s-postiini:
[email protected]
Olisimme erittäin kiinnostuneita!- ei kiirettä
Kohtuullisen optimistista olettaa että joku myy mökkiään vielä 7 vuotta ilmoituksen jättämisen jälkeen mutta eihän sitä koskaan tiedä...
- prööt
ei kiirettä kirjoitti:
Kohtuullisen optimistista olettaa että joku myy mökkiään vielä 7 vuotta ilmoituksen jättämisen jälkeen mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Joo, nykyjään hintapyynnöt alkavat 60t e
- mk
Kovia hontoja pyytävä t noista lautamökeitä ja yksi tuutni osti oulunkulästä siirtolapuutarhamökin ja kerran kävin kylässä ja vähän kattelin rakennusta niin itse en maksaisi ikinä 70000€ mökistä minkä rakentaa 3000€ ja kuntoon nähden 5000€ olisi sopiva hinta. Omalla mökkipaikkakunnalta saa rantatontin 20000€ alkaen kun on pieni metsäjärvi ja jos mökki tontilla niin alkaen 50000e että silleen. Itse en halauisi olla mökillä jossa se kaupungin hälinä tulee sinne mökin pihaan saakka ja paikallisjunan ääni kuuluu kun menee vierestä. Mökki pitää olla sellaisessa paikassa että tuntee olavansa mökillä ja on hiljaista.
- minullaon.
Saarenmaalta saa edullisesti upeita mökkejä puutarhoineen sekä omakotiataloja:
www.soov.ee
www.saartehaal.ee- sininen ovi
Saarenmaa on kaunis paikka,kävin siellä elokuussa ja myös yhdellä tuttavalla on siellä ihana talo ja puutarha!
- ex-pajup...
Vanha ilmoitus,miksi se on vielä täällä? Olipa kiva huomata että ex-äijä on silloin jo ollu myymässä meidän yhteistä mökkiä,kas kun mulle ei kertonut..!!
Siellä se on edelleen,äijä,mökki ja uus muija.Toivotaan et on rehellisempi hälle.- öalskdj
Ei oo totta! Hyvä vitsi.
- se ex
öalskdj kirjoitti:
Ei oo totta! Hyvä vitsi.
Soita ja kysy,siinähän on nro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740