Kesä Rovaniemellä ja kunnon seksiseuraa hakusessa silloin tällöin, olen 42v nuorekas mies ja naisten mieleen ulkonäöllisesti ja muissakin hommissa ;)
Vastaukset 6
- jänkhäjoonas
Painu Inarin Essolle susia naimaan
Ei ole essoa Inarissa pakko tyytyä Roihin, kerro susille terveisiä, en tule sinun apajille ja varsinkaan jälkiliukkaille
- sdfghh
reissumies1971 kirjoitti:
Ei ole essoa Inarissa pakko tyytyä Roihin, kerro susille terveisiä, en tule sinun apajille ja varsinkaan jälkiliukkaille
Pysy kaukana kulhian ukon vaimosta ettei käy niin ku porolle
- roiman4
kaikki rovaniemen hyvät muijat on varattuja jo..........
Varmaan on parhaat varattu, mutta eiköhän niitä vielä ole jäljellä, vaikka näillä parilla on hätä että loppuu ja sattumoisin olen itse myös täältä pohjoisesta jos on väärinkäsityksiä, jotkut saa ja jotkut ei........
Jos haluaa kysellä lisää niin sp. [email protected] voihan sinne myös vittuilla jos helpottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479