pelottaa...

haaveileva5

Olen 8vuotta ollut yhdessä saman miehen kanssa ja ollaan reilu 30v. Vuosia olen puhunut ja toivonut lasta mutta mies pistänyt vastaan.
No..nyt mies sitten näyttänyt vihreää valoa mutta olen itse alkanut pelkäämään onko musta siihen..kuitenkin verenpainetauti taustalla ja painoa 80kg..lukenut niin paljon kaikkee asiaan liittyen. Lisäksi kovin kipuherkkä olen. Mutta kyllä niin kovin haluaisin äidiksi ja ikääkin kuitenkin jo on..

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toteuta haaveesi

Verenpainetautisi paranee, kun alat liikkua päivittäin kävellen tai juosten noin tunnin ajan. Kannattaa aloittaa kävellen. :)
      Samalla painokin putoaa (et kerro oletko 180-185 cm pitkä, jolloin painosi on jo nyt normaali) ja vuoden "treenattuasi" olet fysiikaltasi valmis äidiksi.

Koska olet noin nuori, pystyt saamaan liikunnalla itsesi terveeksi. Sinunhan pitäisi ikäsi puolesta olla "elämäsi kunnossa" ja hedelmällisimmillään. Luonnollinen synnytys ilman lääkityksiä vastaa usein rasittavuudeltaan maratonjuoksua, joten kyllä kuntoa kannattaa treenata. Kivunlievitykset puolestaan tekevät synnytyksesta varsin siedettävän.

Vanhin tuntemani ensisynnyttäjä oli 48-vuotias ja vauva 10 pisteen lapsi. Äiti oli elämäntapojensa vuoksi fysiikaltaan kuin 3-kymppinen.

• haaveileva5

Joo no olen tässä tiputtanut jo 13kiloa ja mitä verenpaineen tulee..se on todettu jo vuosikausia sitten normaalipainoisena..on kovat sukurasitteet.

• Riskit kuriin

Laihduta ihmeessä. Parin vuoden kuntokuuri ja sitten lasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      63
      1740
    2. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      108
      1422
    3. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1381
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1241
    5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      41
      802
    6. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      235
      750
    7. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      50
      738
    8. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      717
    9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      700
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      128
      691
    Aihe