Olen 8vuotta ollut yhdessä saman miehen kanssa ja ollaan reilu 30v. Vuosia olen puhunut ja toivonut lasta mutta mies pistänyt vastaan.
No..nyt mies sitten näyttänyt vihreää valoa mutta olen itse alkanut pelkäämään onko musta siihen..kuitenkin verenpainetauti taustalla ja painoa 80kg..lukenut niin paljon kaikkee asiaan liittyen. Lisäksi kovin kipuherkkä olen. Mutta kyllä niin kovin haluaisin äidiksi ja ikääkin kuitenkin jo on..
pelottaa...
3
122
Vastaukset
- Toteuta haaveesi
Verenpainetautisi paranee, kun alat liikkua päivittäin kävellen tai juosten noin tunnin ajan. Kannattaa aloittaa kävellen. :)
Samalla painokin putoaa (et kerro oletko 180-185 cm pitkä, jolloin painosi on jo nyt normaali) ja vuoden "treenattuasi" olet fysiikaltasi valmis äidiksi.
Koska olet noin nuori, pystyt saamaan liikunnalla itsesi terveeksi. Sinunhan pitäisi ikäsi puolesta olla "elämäsi kunnossa" ja hedelmällisimmillään. Luonnollinen synnytys ilman lääkityksiä vastaa usein rasittavuudeltaan maratonjuoksua, joten kyllä kuntoa kannattaa treenata. Kivunlievitykset puolestaan tekevät synnytyksesta varsin siedettävän.
Vanhin tuntemani ensisynnyttäjä oli 48-vuotias ja vauva 10 pisteen lapsi. Äiti oli elämäntapojensa vuoksi fysiikaltaan kuin 3-kymppinen.- haaveileva5
Joo no olen tässä tiputtanut jo 13kiloa ja mitä verenpaineen tulee..se on todettu jo vuosikausia sitten normaalipainoisena..on kovat sukurasitteet.
- Riskit kuriin
Laihduta ihmeessä. Parin vuoden kuntokuuri ja sitten lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2512469puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292108Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 611371
- 741210
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065- 681059
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361011