olisiko kenelläkään antaa tai myydä 80-130 litraista akvaariota minulle. meillä on yksi 445 litranen akvaario ja äitini haluaa luopua siitä koska se on liian iso...
pliis, lukekaa!
7
383
Vastaukset
- maruusa
paljonko se äitisi pitää hintaa tuolla isolla akvaariolla ja mitä sinulle siihin akvaarioon pitäisi tulla mukaan
- santsu maria
mulla ois sulle 9 6 litrainen akvaario johon
mukaan tulee
eheimin sisä suodatin jossa vielä takuita
jäljellä
lämmitin
kalat
loiste putki valaisin
muoviset kannet
ja tietty itse akvaario joka on todella
hyvässä kunnossa ja ostettu eläin kaupasta
puoli vuotta sitten siinä ei ole yhtään
naarmuja ja alus pöytäkin tulee mukaan joka
maksoi 150 e
minä voisin otaa sen akvaariosi vaihto
kaupassa ja maksaisin 150 e
kuinka paljon pyydät on ko tuo 100 e liian vähän
mitä akvaarioosi tulee mukaan en osta sitä
ilman suodatinta tai valoa
olen imatralta- anni
mitä kaloja sinulla olisi?
en kyllä itseasiassa tarvitse kaloja koska ottaisin vanhat kalat siihen (mutta tietysti jotkin antaisin pois koska muuten niitä olisi liikaa)
asun porvoossa että silleee.... - santsu maria
anni kirjoitti:
mitä kaloja sinulla olisi?
en kyllä itseasiassa tarvitse kaloja koska ottaisin vanhat kalat siihen (mutta tietysti jotkin antaisin pois koska muuten niitä olisi liikaa)
asun porvoossa että silleee....oisko sulla haku mahollisuus
tulisko altaaseen laitteita mukaan
onko se 100 euroo liian vähän vaidossa
mulla on 6 musta tetraa
9 neon tetraa
1 verkko nuoliainen
3 nuoli - imu monnia - anni
santsu maria kirjoitti:
oisko sulla haku mahollisuus
tulisko altaaseen laitteita mukaan
onko se 100 euroo liian vähän vaidossa
mulla on 6 musta tetraa
9 neon tetraa
1 verkko nuoliainen
3 nuoli - imu monniaen olekkaan enään varma myynkö sen...
- kristina
eli mulla on myynnissä akvaario 100l
siinä on lamppu suodatin lämmitin lämpömittari hiekkaa kasveja muutama kala koristeita kanto lappoletku lasinpuhdistin mangneetit ruokaa aineita lääkettä ohjekirjoja korallimurskaa yms halpa tarjous siis tämä kaikki lähtee 100e akvaario on porissa!- kristina
elikkä tuli mieleen että jos et tarvitse kaloja voin antaa ne naapuriin ja myydä pelkästään akvaarion ja muut tarvikkeet...ilman kaloja... asun porissa joten matka on silti aika pitkä...
js kiinnostaa soita 0405854755/kristina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396