Nyt tuli ongelma,osaatteko neuvoa? Minulla on Neron poltto-ohjelma Ultra Edition. Miten saan avattua Name-tiedoston niin,että voisin eritellä CD:n biisit. Nyt File Browserista saan esille kyllä kaikki kovalevyllä olevat CD:t,mutta en osaa "avata" jotain määrättyä CD:tä,niin että voisin valita tietyt biisit CD:ltä maalattavaksi valikon vasemmalle puolelle. Vai eikö se onnistu jos levy on Mp3-muodossa,eli ongelma on,että en osaa/voi avata CD:tä. Auttakee!
Nerosta biisit yksitellen?
6
270
Vastaukset
- KKK
Kokeile resurssienhallinnasta ja tallenna mp3 biisit kiintolevylle.
- Minni
Voisitko hiukan tarkentaa.Ne biisit on jo kovalevyllä.Oon imuroinut ne netistä,mutta ne on siinä Mp3-muodossa eli ne on yhtä pötköä.Oon kuullu että tällä Nero 6:lla ne vois polttaa niin et niihin sais sen tauon ja et niist vois valita esim.toisen,kolmannen ja viidennen biisin levyltä.Mut en osaa tehdä sitä,eli miten se tehdään??
- Niina
Minni kirjoitti:
Voisitko hiukan tarkentaa.Ne biisit on jo kovalevyllä.Oon imuroinut ne netistä,mutta ne on siinä Mp3-muodossa eli ne on yhtä pötköä.Oon kuullu että tällä Nero 6:lla ne vois polttaa niin et niihin sais sen tauon ja et niist vois valita esim.toisen,kolmannen ja viidennen biisin levyltä.Mut en osaa tehdä sitä,eli miten se tehdään??
Eli menet sinne ja haet sieltä sen cd-levyn, klikkaat auki ja valitset.
Näin se mulla ainakin tapahtuu. - Miten menen resulssienhalli...
Niina kirjoitti:
Eli menet sinne ja haet sieltä sen cd-levyn, klikkaat auki ja valitset.
Näin se mulla ainakin tapahtuu.Kerrotko mitä paikkaa tarkoitat resulssienhallinnalla,mulla ohjelma on eng.kielinen eikä siis ihan hallussa. Mä oon yrittänyt klikat CD:n päällä vaan se ei aukea,mutta ehkä mä klikkaan väärässä paikassa,joten neuvotko lisää?
Mä en tiedä täsä koneessa muuta kuin käynnistä-valikon kautta olevan resulssienhallinnan!!!!! - KKK
Minni kirjoitti:
Jos ne kappaleet on yhtä pötköä niin ne pitää jollain ohjelmalla erotella toisistaan.
Sen jälkeen tallentaa joko mp3:na tai vaikka waw:na.
Audacity esimerkiks on tähän ihan kelpo ilmaisohjelma. Sillä vaan koko mp3 levy auki ja jokainen kappale valittava erikseen. "Export selection as waw" komennolla tallennus kiintolevylle ja sitten poltto. Nämä kappaleet kuuluu tavallisella cd-soittimella. Ne on "mp3-laatua", mut ei siitä yleensä oo kuuntelussa haittaa. - Minni
KKK kirjoitti:
Jos ne kappaleet on yhtä pötköä niin ne pitää jollain ohjelmalla erotella toisistaan.
Sen jälkeen tallentaa joko mp3:na tai vaikka waw:na.
Audacity esimerkiks on tähän ihan kelpo ilmaisohjelma. Sillä vaan koko mp3 levy auki ja jokainen kappale valittava erikseen. "Export selection as waw" komennolla tallennus kiintolevylle ja sitten poltto. Nämä kappaleet kuuluu tavallisella cd-soittimella. Ne on "mp3-laatua", mut ei siitä yleensä oo kuuntelussa haittaa.Saan kyllä MP3 biisit kuunneltua ja saan niihin välitkin poltettua Nerolla,mutta en saa Neron poltto-ohjelmasta versio 6.0...jotain, CD:tä auki vaan joudun polttamaan kappaleet siinä järjestyksessä kun olen ne imuroinnut,kyse on siis miten saan poltto-ohjelman Name-valikosta CD:n auki(biisit yksitellen)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760