Vainoaminen

Nyt riittää!!!

Eräs mielenvikainen henkilö on vainonnut minua viimeiset kahdeksan vuotta. Hän on sotkeentunut asioihini ja puhunut ja ilmoitellut minusta viranomaisille, nettiin ja ties mihin muualle.

Mitä voin tehdä?

Voinko tehdä rikosilmoituksen kyseisestä henkilöstä ja hänen toiminnastaan poliisille?

152

9608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.1.2014
      • Nyt riittää!!!!!!!!!

        Kiitos sinulle vastauksestasi ja toimin neuvomallasi tavalla heti huomenna.


      • jhgg

        Oikeutesi toteutuminei kiinni sukupuolestasi. Suomen poliisi sukupuolorasiteja. Kaikki syytteet luetaan miehille. Juttu on todenettavissa syytteistä mutta tuomarit saman linjan edustajia. Saat tekaistuja syytettitä jos olet mies.


      • Anonyymi
        jhgg kirjoitti:

        Oikeutesi toteutuminei kiinni sukupuolestasi. Suomen poliisi sukupuolorasiteja. Kaikki syytteet luetaan miehille. Juttu on todenettavissa syytteistä mutta tuomarit saman linjan edustajia. Saat tekaistuja syytettitä jos olet mies.

        Juu, ihan juuri näin. On olemassa laki miehelle ja laki naiselle.

        Käytännössä jos joutuu sekopäisen naisen vainon kohteeksi, niin tuomio tulee ensin todennäköisesti miehelle.


      • Anonyymi

        hehehe ota yhteyttä siis "huomispäivän" poliisilaitokselle. Tämänpäivän poliisilaitoksella on kiire ja juttusi jää paitsioon siis menee mappi ööhön. Poliiseilla kun ei riitä enää aika viranhoitoon omat askareet ja oma rikollisuus ovat tärkeämpiä poliiseille kuin kansalaisten oikeusturva.


      • Anonyymi
        jhgg kirjoitti:

        Oikeutesi toteutuminei kiinni sukupuolestasi. Suomen poliisi sukupuolorasiteja. Kaikki syytteet luetaan miehille. Juttu on todenettavissa syytteistä mutta tuomarit saman linjan edustajia. Saat tekaistuja syytettitä jos olet mies.

        Jaana Kavonius valomiekkoineen aikanaan, vuonna 2019, tosiaankin reagoi tuollaiseen asenteeseen.


    • ihan vaan muistutus

      Kannattaa tietysti olla melko varma että kyseinen henkilö on kaiken tämän takana.

      Vilkas mielikuvitus saa usein tuntumaan siltä että kaikki vain kyttäävät juuri sinua ja sinun asioitasi.

      Virheellisesti syytetty henkilö voi perätä lakiteitse oikeuksiaan ja huomaatkin olevasi nopeasti itse tutkinnan alla.

      • Nyt riittää!!!!!!!!!

        Olen 100% varma ja minulla on todisteita, että kyseinen ihmishirviö on kaiken takana.

        Ja mikä virheellisesti syytetty, minulla on lain suoma oikeus tehdä tutkintapyyntö kyseisestä henkilöstä. En ole syyttäjä., joten en voi virheellisesti syyttää ketään.

        Voit muuten vapaasti työntää sen muistutuksesi sairaaseen peräaukkoosi.


      • 6+15
        Nyt riittää!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olen 100% varma ja minulla on todisteita, että kyseinen ihmishirviö on kaiken takana.

        Ja mikä virheellisesti syytetty, minulla on lain suoma oikeus tehdä tutkintapyyntö kyseisestä henkilöstä. En ole syyttäjä., joten en voi virheellisesti syyttää ketään.

        Voit muuten vapaasti työntää sen muistutuksesi sairaaseen peräaukkoosi.

        Tutkintapyyntö onkin eri asia. Poliisi voi harkita itse lähteekö se tutkimaan pyyntöä. Saattaa käydä niin ettei lähde koska vastuu on poliisilla.
        Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, mutta silloin vastuu onkin ilmoituksen tekijällä.


      • neuvojaMarx
        6+15 kirjoitti:

        Tutkintapyyntö onkin eri asia. Poliisi voi harkita itse lähteekö se tutkimaan pyyntöä. Saattaa käydä niin ettei lähde koska vastuu on poliisilla.
        Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, mutta silloin vastuu onkin ilmoituksen tekijällä.

        Silloin kannattaa tehdä rikosilmoitus. Kun on totuudellinen ja tietää mitä tekee ja kantaa oman vastuunsa.

        Totuudenpuhujalla ei ole hädänpäivää.


      • 18+20
        6+15 kirjoitti:

        Tutkintapyyntö onkin eri asia. Poliisi voi harkita itse lähteekö se tutkimaan pyyntöä. Saattaa käydä niin ettei lähde koska vastuu on poliisilla.
        Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, mutta silloin vastuu onkin ilmoituksen tekijällä.

        *************Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, ******

        Aivan metsässä. Poliisi tekee joka vuosi myös kymmenille tuhansille rikosilmoituksille lopettamispäätöksen ryhtymättä ilmoitusta tutkimaan. Päätöksessä on tietysti syy ja perustelut, miksi rikosilmoitusta ei tutkittu. Ns ufojutut ovat yleisimmät syyt.
        Ilmoituksen tekijällä ei ole vastuuta, jos poliisi ei hänen tekemäänsä ilmoitusta tutki, vaan tutkivalla poliisilla.


      • 2+5
        18+20 kirjoitti:

        *************Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, ******

        Aivan metsässä. Poliisi tekee joka vuosi myös kymmenille tuhansille rikosilmoituksille lopettamispäätöksen ryhtymättä ilmoitusta tutkimaan. Päätöksessä on tietysti syy ja perustelut, miksi rikosilmoitusta ei tutkittu. Ns ufojutut ovat yleisimmät syyt.
        Ilmoituksen tekijällä ei ole vastuuta, jos poliisi ei hänen tekemäänsä ilmoitusta tutki, vaan tutkivalla poliisilla.

        Ufojutut ovatkin asia erikseen!

        Ja kukaan ei väitä että ilmoituksen tekijällä olisi vastuu jos poliisi ei asiaa ala tutkia.


      • nettitutkija
        18+20 kirjoitti:

        *************Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, ******

        Aivan metsässä. Poliisi tekee joka vuosi myös kymmenille tuhansille rikosilmoituksille lopettamispäätöksen ryhtymättä ilmoitusta tutkimaan. Päätöksessä on tietysti syy ja perustelut, miksi rikosilmoitusta ei tutkittu. Ns ufojutut ovat yleisimmät syyt.
        Ilmoituksen tekijällä ei ole vastuuta, jos poliisi ei hänen tekemäänsä ilmoitusta tutki, vaan tutkivalla poliisilla.

        Tuo kyseinen "metsäkirjoittelija" taitaa itse olla se vainooja, joka aloittajaa ahdistelee.......


      • Tarkistuta pääsi
        nettitutkija kirjoitti:

        Tuo kyseinen "metsäkirjoittelija" taitaa itse olla se vainooja, joka aloittajaa ahdistelee.......

        Lisää vainoharhaisia....


      • Risto.t.y
        2+5 kirjoitti:

        Ufojutut ovatkin asia erikseen!

        Ja kukaan ei väitä että ilmoituksen tekijällä olisi vastuu jos poliisi ei asiaa ala tutkia.

        Vainoaminen on rikos. Tottakai poliisi tutkii kyseisen rikoskokonaisuuden.

        Miksi vänkäät vastaan?


      • risto18
        Tarkistuta pääsi kirjoitti:

        Lisää vainoharhaisia....

        Mitä sun lapsille kuuluu?


      • Vieläkö viiraa?
        risto18 kirjoitti:

        Mitä sun lapsille kuuluu?

        Sänkysi alla ei asu mörkö!

        Se on vain se jumppalaite vuodelta 1994 jota et ole koskaan käyttänyt!


      • 9+19
        2+5 kirjoitti:

        Ufojutut ovatkin asia erikseen!

        Ja kukaan ei väitä että ilmoituksen tekijällä olisi vastuu jos poliisi ei asiaa ala tutkia.

        **********Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, mutta silloin vastuu onkin ilmoituksen tekijällä.************

        Ja kukaan ei väitä, että ilmoituksen tekijällä olisi vastuu jos poliisi ei asiaa ala tutkimaan.


      • Kiddinuts
        Vieläkö viiraa? kirjoitti:

        Sänkysi alla ei asu mörkö!

        Se on vain se jumppalaite vuodelta 1994 jota et ole koskaan käyttänyt!

        Entäs ne lapset?


      • So sairasta!
        Kiddinuts kirjoitti:

        Entäs ne lapset?

        On muuten erittäin huolestuttavaa, kun mielisairas iskä pahoinpitelee henkisesti omia lapsiaan. Sairasta.


      • tutkintapyyntö
        Nyt riittää!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olen 100% varma ja minulla on todisteita, että kyseinen ihmishirviö on kaiken takana.

        Ja mikä virheellisesti syytetty, minulla on lain suoma oikeus tehdä tutkintapyyntö kyseisestä henkilöstä. En ole syyttäjä., joten en voi virheellisesti syyttää ketään.

        Voit muuten vapaasti työntää sen muistutuksesi sairaaseen peräaukkoosi.

        Joensuussa ei ainakaan voi tehdä tutkintapyyntöä. Poliisipäivystyksessä oleva naispoliisi sanoi, ettei tutkintapyyntöä ole olemassakaan, on vain rikosilmoitus. Hän tosin yrittää saada asiakkaan jättämään asian sikseen. "Jos teet ilmoituksen, vastapuoli syyttää sinua kunnianloukkauksesta ja se tulee sinulle toooodella kalliiksi." Olisikohan syytä tehdä kantelu poliisin toiminnasta?


      • Seloppuukyllä
        Nyt riittää!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olen 100% varma ja minulla on todisteita, että kyseinen ihmishirviö on kaiken takana.

        Ja mikä virheellisesti syytetty, minulla on lain suoma oikeus tehdä tutkintapyyntö kyseisestä henkilöstä. En ole syyttäjä., joten en voi virheellisesti syyttää ketään.

        Voit muuten vapaasti työntää sen muistutuksesi sairaaseen peräaukkoosi.

        Joo. MinustaOn eräs tehnyt kaikkea. Varkauden seutu.


      • Anonyymi
        neuvojaMarx kirjoitti:

        Silloin kannattaa tehdä rikosilmoitus. Kun on totuudellinen ja tietää mitä tekee ja kantaa oman vastuunsa.

        Totuudenpuhujalla ei ole hädänpäivää.

        kyllä nää sairaat, häiriköivät narsut tekee totaalisesti totuutta puhuvasta valehtelijan ja vainoharhaisen...nimim. kokemusta on


      • Anonyymi
        Nyt riittää!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olen 100% varma ja minulla on todisteita, että kyseinen ihmishirviö on kaiken takana.

        Ja mikä virheellisesti syytetty, minulla on lain suoma oikeus tehdä tutkintapyyntö kyseisestä henkilöstä. En ole syyttäjä., joten en voi virheellisesti syyttää ketään.

        Voit muuten vapaasti työntää sen muistutuksesi sairaaseen peräaukkoosi.

        Minkä muistutuksen ehdit huomata. Vastasit asiattomasti nimimerkille "ihan vaan muistutus".
        Ja mikä riittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä muistutuksen ehdit huomata. Vastasit asiattomasti nimimerkille "ihan vaan muistutus".
        Ja mikä riittää?

        Lentävät spagettihirviöt löysivät taas ketjun jonka purkamiseen tarvitaan vertaistukea enemmän kuin yhden pään nurin kääntämisen.
        Muistutus on joskus ihan kuin..... tulikuuman veden kaatamista "syyllisen" päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä nää sairaat, häiriköivät narsut tekee totaalisesti totuutta puhuvasta valehtelijan ja vainoharhaisen...nimim. kokemusta on

        Sitä nimitetään joukkovainoksi.

        Veikkaan, että moni "hullu" on jonkun toisen hulluuden uhri.

        Olen ihan omin silmin nähnyt miten ihminen kiusataan pakkohoitoon ja kiusaaja selittää suu vaahdossa kuinka hän hoitaa läheistään niin erinomaisesti. Siinä on pakkohoitopotilaalla vitsit vähissä.


      • Anonyymi
        tutkintapyyntö kirjoitti:

        Joensuussa ei ainakaan voi tehdä tutkintapyyntöä. Poliisipäivystyksessä oleva naispoliisi sanoi, ettei tutkintapyyntöä ole olemassakaan, on vain rikosilmoitus. Hän tosin yrittää saada asiakkaan jättämään asian sikseen. "Jos teet ilmoituksen, vastapuoli syyttää sinua kunnianloukkauksesta ja se tulee sinulle toooodella kalliiksi." Olisikohan syytä tehdä kantelu poliisin toiminnasta?

        Tuo on vähän outoa. Jokaisen rikoksen uhrin tulisi saada mahdollisuus siihen että asia selvitetään.
        Ja vainoaminen ei ole silleen kivaa, että uhri haluaisi sen jatkuvan. se aiheuttaa pelkoa, ja saa ihmisen varmistamaan turvallisuuttaan.
        Ns oma häiriköitsijäni ei onneksi pääse asumaani taloon enää. Koodilukot!
        Oli sekin, kun töissä ollessani oli käynyt jonkun kerran lahjoja tiputtamassa postiluukusta. Ja pitänyt tapoinaan kotini lähellä istuskella usein penkillä: josta näkee suoraan kotini parvekkeen.
        Että nautipa sitten parvekkeestakaan, kun kyylä toljottaa. Eräs kerta työpaikkani pihalle tuli, juuri kun olin sinne menossa. Eikä millään meinannut käskystä poistua.
        Jne. asioita.
        Ei yhteistä elämää ollut. Ei yhteisiä asioita kuten lapsia tai taloudellisia.
        Ahdistavaa. Elämänvapautta rajoittavaa, ja ilkeää.


      • Anonyymi
        Nyt riittää!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olen 100% varma ja minulla on todisteita, että kyseinen ihmishirviö on kaiken takana.

        Ja mikä virheellisesti syytetty, minulla on lain suoma oikeus tehdä tutkintapyyntö kyseisestä henkilöstä. En ole syyttäjä., joten en voi virheellisesti syyttää ketään.

        Voit muuten vapaasti työntää sen muistutuksesi sairaaseen peräaukkoosi.

        Jos sulla on todisteet olisi suuri apu koko Suomelle että julkistasit koko jutun-

        koska nykyään ytilanne on se että vainoamisia ei uskota edes olevan-

        vaikka sitä näkyy tapahtuvan vaikka kuinka paljon-

        ilmeisesri satanistit tai muut kusipäät niitä tekee osana pöllöpääm palvontojaan?


      • Anonyymi
        6+15 kirjoitti:

        Tutkintapyyntö onkin eri asia. Poliisi voi harkita itse lähteekö se tutkimaan pyyntöä. Saattaa käydä niin ettei lähde koska vastuu on poliisilla.
        Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, mutta silloin vastuu onkin ilmoituksen tekijällä.

        Juuri näin. Maailma on sekopäitä täynnä jotka kuulevat ääniä korviensa välissä. Ja sellaisesta ulisemisen kanssa menee maine myös suhina jutuilla huijatuilta poliiseiltakin jotka eivät näe metsää puilta ja uskovat asian todeksi. Väärä ilmianto on määritelty rikoslaissa ja siitä lätkitään tänä päivänä jo helposti ehdotonta vankeutta


        https://uutispaukut.wordpress.com/sonjakytokangas-lahtela/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä nimitetään joukkovainoksi.

        Veikkaan, että moni "hullu" on jonkun toisen hulluuden uhri.

        Olen ihan omin silmin nähnyt miten ihminen kiusataan pakkohoitoon ja kiusaaja selittää suu vaahdossa kuinka hän hoitaa läheistään niin erinomaisesti. Siinä on pakkohoitopotilaalla vitsit vähissä.

        Terveellä järjellä toimiva ihminen ei vainoa ja kiusaa toisia ihmisiä. Vainoojilla on henkisellä tasolla mielenterveysongelma. Narsisteja, psykopaatteja tai persoonallisesti häiriintyneitä. Pakkomielteisyyttä vainota tai kiusata toisia ihmisiä. Psykopaatit ja narsistit väittävät, että toiset valehtelevat, vaikka asia on toisin päin. Pidän vainojia sekopäinä, jotka pitäisi laittaa laitokseen lukkojen taakse pois näkyvistä, pilaamasta toisten niin sanottujen normaalien ihmisten elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveellä järjellä toimiva ihminen ei vainoa ja kiusaa toisia ihmisiä. Vainoojilla on henkisellä tasolla mielenterveysongelma. Narsisteja, psykopaatteja tai persoonallisesti häiriintyneitä. Pakkomielteisyyttä vainota tai kiusata toisia ihmisiä. Psykopaatit ja narsistit väittävät, että toiset valehtelevat, vaikka asia on toisin päin. Pidän vainojia sekopäinä, jotka pitäisi laittaa laitokseen lukkojen taakse pois näkyvistä, pilaamasta toisten niin sanottujen normaalien ihmisten elämää.

        Olen samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentävät spagettihirviöt löysivät taas ketjun jonka purkamiseen tarvitaan vertaistukea enemmän kuin yhden pään nurin kääntämisen.
        Muistutus on joskus ihan kuin..... tulikuuman veden kaatamista "syyllisen" päälle.

        Ruben Stiller ja Matti Virtanen, joko lentävien spagettihirviöiden valtakausi on ohitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä nää sairaat, häiriköivät narsut tekee totaalisesti totuutta puhuvasta valehtelijan ja vainoharhaisen...nimim. kokemusta on

        Kokemusta on narkkareista ja juopoista, kiusaavat ja vainoavat toisiaan netin kautta. Valehtelevat ja kieroilevat toisiaan vastaan. Pilanneet päänsä viinalla ja huumeilla. Miespuoliset narkkarit ja juopot ovat pahimpia kiusaajia. Olen ollut sivusta seuraajana, kun erästä henkilöä ovat kiusanneet ja vainnonneet, joka vaikuttaa myös kiusatun lähipiiriin.


      • Anonyymi
        18+20 kirjoitti:

        *************Rikosilmoituksessa poliisin on lähdettävä tutkimaan, ******

        Aivan metsässä. Poliisi tekee joka vuosi myös kymmenille tuhansille rikosilmoituksille lopettamispäätöksen ryhtymättä ilmoitusta tutkimaan. Päätöksessä on tietysti syy ja perustelut, miksi rikosilmoitusta ei tutkittu. Ns ufojutut ovat yleisimmät syyt.
        Ilmoituksen tekijällä ei ole vastuuta, jos poliisi ei hänen tekemäänsä ilmoitusta tutki, vaan tutkivalla poliisilla.

        S - ilmoitukset, joita ei tutkita, menevät silppuriin, R - rikosilmoitukset eivät mene silppuriin. Poliisi päättää jatkoista ja tutkinnasta. Poliisikin on puoluesoitunut poliittisesti. Rikosilmoituksessa on lähdettävä aina tutkimaan. Ei väittämäsi välttämättä pidä paikkaansa, se on poliisin omasta tulkinnasta kiinni, että ylittyykö kynnys r- tutkinalle. On sanonta, että univormu on paras piilopaikka, jonka taakse on hyvä kätkeytyä. Suomi on korruptoitunut maa hyvävelijärjestelmineensä joukkoon mahtuu joka ammattikunnasta lähtien. Valkokaulusrikolliset mukaan lukien. Virkamafia, jotka kohtelevat kansalaisia alisteisesti.


    • paras tutkia

      On todella huolestuttavaa, kun nettikiusaajina tunnetut pienten lasten vanhemmat kiusaavat kaikkia ihmisiä tarpeen tullen. Miten tuollaiset oksennuskasat voivat olla lapsien huoltajia ja mitä kiusaa he tekevät yhteistuumin omille lapsilleen?

      • Anonyymi

        Ja vanhuksille........

        .


    • Minulla......

      Sama ongelma kuin aloittajalla, olen joutunut systemaattisen ja järjestelmällisen vainoamisen kohteeksi ja se kattaa kaikki törkeimmätkin kiusaamisen muodot. Tätä on jatkunut myös toistakymmentä vuotta yhteensä ja olen tehnyt poliisille asiasta toistasataa ilmoitusta vuosien varrella, mutta poliisi ei puutu asiaan, koska tämä vainoaminen tulee julkista tehtävää hoitavien ja virallisten piirien tahoilta!

      Tällaista toimintaa voidaan siis harjoittaa aivan vapaasti, kenenkään puuttumatta asioihin.

      • ohhoh!

      • Member89

        Juuri tuollaiseen pitää puuttua. Tee tutkintapyyntö niistä poliiseista jotka eivät tutki ilmoituksiasi.


      • Ei vaikutusta
        Member89 kirjoitti:

        Juuri tuollaiseen pitää puuttua. Tee tutkintapyyntö niistä poliiseista jotka eivät tutki ilmoituksiasi.

        Käytännössä se ei tuota tulosta, sillä olen ilmoittanut useamman paikkakunnan poliiseista Sisäministeriöön. En ole "Minulla....."-nimim., vaan hänen kohtalontoveri.


      • Minulla...
        ohhoh! kirjoitti:

        DDR-tyyppinen vainoaminen?

        Oletko tutustunut?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11628903

        ...on kokemuksia juuri DDR tyyppisestä vainoamisesta ja kiitän linkeistä, tutustun paremmin kun ehdin ja saan tietokoneeni huollosta. Nyt kirjoittelen ikivanhalla varakoneella jossa on XP:n ohjelma ja joka on ilman tietoturvaa, tämä Suomi24 onkin ainoa palsta mihin ei tarvitse kirjautua jotta pääsisi kirjoittamaan!

        Mutta kyseessä tosiaankin on DDR tyyppinen vainoaminen, joka kattaa lähes kaikki elämän osa-alueet ja olen kirjoittamassa asiasta kirjaa, jonka pitäisi valmistua syksymmällä, tai viimeistään alkuvuodesta. Olen lähettänyt sähköpostin kautta poliisille keskeneräisen kirjani, koska siitä tulee jo ilmi kaikki pääasiat ja pyytänyt asioiden perusteellista tutkimista.

        Poliisihan tuskin tutkii kirjani tapahtumia, mutta kun saan tutkimattajättämisen kirjallisena, vien sen eduskunnan oikeusasiamiehelle ja kun se tulee sieltäkin tutkimatta, vien sen EIT:n käsiteltäväksi!

        Samoin ajattelin käännättää sen englanniksi ja lähettää YK:lle ja muilla vastaaville instansseille, minulla ei ole aikomustakaan antaa periksi asiassa joka on todella törkeä, pitkäaikainen ja joka on aiheuttanut minun pysyvän vammautumiseni, sain viime joulukuussa sydänkohtauksen tämän systemaattisen ja järjestelmällisen vainon aiheuttaman stressin takia. Mitään elimellistä vikaa ei löytynyt, ei suonien tukkeutumista tai vastaavaa!

        Kyseessä on vainoamalla, kiusaamalla ja piinaamalla tehty murhayritys, joka on tehty julkista valtaa käyttävien ja viranomaisten tahoilta. Minulta on usko kadonnut viranomaistemme ja poliisin oikeudenmukaisuuteen, tiedän että elän täydellisessä banaanioikeusvaltiossa. 2000-luvulla Halosen aikana maastamme tuli täydellinen DDR ja onhan Halosen takia Stasilistatkin salattu, koska hän löytyy sieltä. Joten DDR:n entinen agentti ja aviomies Pentti rajensivat tästä maasta uuden DDR:n!


      • Minulla...
        Ei vaikutusta kirjoitti:

        Käytännössä se ei tuota tulosta, sillä olen ilmoittanut useamman paikkakunnan poliiseista Sisäministeriöön. En ole "Minulla....."-nimim., vaan hänen kohtalontoveri.

        ...ei myöskään ole valitukset ja kantelut tuottaneet muuta kuin vainon lisäämistä, sitä on niin helppo tehdä nykytekniikalla ja minun vahingokseni minulla on valtava huomiokyky, johtuen ammatistani, ja minä näen huomattavasti enemmän kuin ihmiset keskimäärin, eli huomaan lähes kaiken ja olen loistavin juuri siinä, mikä ei kuulu joukkoon!

        Itse olen omassa asiassani tehnyt kaikki tarvittavat kantelut ja valitukset, ottanut yhteyttä jopa Tarja Haloseen ja vienyt keskeneräisen kirjani hänelle luettavaksi, mutta sain vain poliisin yötäpäiväisen seurannan vuodeksi eteenpäin! Olen pyytänyt apua Amnestyltä ja jopa Ev.Lut Kirkolta, mutta mikään ei ole auttanut, kaikki mahdolliset tahot on kokeiltu! Ja olenkin tullut siihen tulokseen, että kaikki nämä instanssit ovat vain rahankeräämistä varten!

        Kun vainoaminen tulee tarpeeksi korkealta taholta, ei sitä lopeteta millään keinolla ja siksi olenkin kirjoittamassa asiasta kirjaa, ollut jo useamman vuoden ja kyllä se vielä valmistuu!


      • Vainott

        Sama täällä.


      • Mistäapu

        Meitä näkyy olevan monta. Minuakin on vainottu 16v.Siihen kuuluu systemaattisuus ja minua suoraan kiusaaminen ei tehonnut laajeni se lapsiin ja lemmikkieläimiin.


      • Anonyymi
        Minulla... kirjoitti:

        ...on kokemuksia juuri DDR tyyppisestä vainoamisesta ja kiitän linkeistä, tutustun paremmin kun ehdin ja saan tietokoneeni huollosta. Nyt kirjoittelen ikivanhalla varakoneella jossa on XP:n ohjelma ja joka on ilman tietoturvaa, tämä Suomi24 onkin ainoa palsta mihin ei tarvitse kirjautua jotta pääsisi kirjoittamaan!

        Mutta kyseessä tosiaankin on DDR tyyppinen vainoaminen, joka kattaa lähes kaikki elämän osa-alueet ja olen kirjoittamassa asiasta kirjaa, jonka pitäisi valmistua syksymmällä, tai viimeistään alkuvuodesta. Olen lähettänyt sähköpostin kautta poliisille keskeneräisen kirjani, koska siitä tulee jo ilmi kaikki pääasiat ja pyytänyt asioiden perusteellista tutkimista.

        Poliisihan tuskin tutkii kirjani tapahtumia, mutta kun saan tutkimattajättämisen kirjallisena, vien sen eduskunnan oikeusasiamiehelle ja kun se tulee sieltäkin tutkimatta, vien sen EIT:n käsiteltäväksi!

        Samoin ajattelin käännättää sen englanniksi ja lähettää YK:lle ja muilla vastaaville instansseille, minulla ei ole aikomustakaan antaa periksi asiassa joka on todella törkeä, pitkäaikainen ja joka on aiheuttanut minun pysyvän vammautumiseni, sain viime joulukuussa sydänkohtauksen tämän systemaattisen ja järjestelmällisen vainon aiheuttaman stressin takia. Mitään elimellistä vikaa ei löytynyt, ei suonien tukkeutumista tai vastaavaa!

        Kyseessä on vainoamalla, kiusaamalla ja piinaamalla tehty murhayritys, joka on tehty julkista valtaa käyttävien ja viranomaisten tahoilta. Minulta on usko kadonnut viranomaistemme ja poliisin oikeudenmukaisuuteen, tiedän että elän täydellisessä banaanioikeusvaltiossa. 2000-luvulla Halosen aikana maastamme tuli täydellinen DDR ja onhan Halosen takia Stasilistatkin salattu, koska hän löytyy sieltä. Joten DDR:n entinen agentti ja aviomies Pentti rajensivat tästä maasta uuden DDR:n!

        Oletko saanut kirjan kirjoitettua ja julkaistua? Mikä nimi?


    • tuhoa se

      Jos poliisi ei tee mitään asiassasi, niin tee itse. Vainoa takaisin kyseistä hyypiötä ja järjestä joka päivä joku pulmallinen tilanne sille, niin sen aika ei riitä enää sinun vainoamiseen. Yleisesti sanon, että tuollaiset mielenvikaiset vainoojat on helppo tuhota.

      • Ulkopuolinen.trolli

        Onkohan tuossa hyvä neuvo?


      • Anonyymi

        Juuri näin tuhota myös vainoojan elämä.


      • Anonyymi

        1960 - luvulla kapiainen vainosi ja kiusasi alokkaita alituisesti. Eräät alokkaat veivät kapiaisen ammeeseen ja tervasivat kapiaisen munat ja pyörittivät ukon vielä höyhenissä. Kiusaaminen loppui siihen paikkaan ja ukko sai siirron pois joukko-osastoltaan. Ukko meni meni lääkäriin ja sai saikkua. Oli siinä nyppimistä kerrakseen sulkien kera. Pitäisköhän vainoojat ja kiusaajat tervata tai plankata naamataulu mustaksi. Niin loppuisi vainoaminen. Joukkovainoamiselle samat eväät. Kerää oma hoviporukka, niin tekevät joukkovainoojatkin. Pistää pataa ja kattilaa soimaan ja antaa samalla mitalla takaisin, jos poliisilla ei rahkeita puuttua vainoamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1960 - luvulla kapiainen vainosi ja kiusasi alokkaita alituisesti. Eräät alokkaat veivät kapiaisen ammeeseen ja tervasivat kapiaisen munat ja pyörittivät ukon vielä höyhenissä. Kiusaaminen loppui siihen paikkaan ja ukko sai siirron pois joukko-osastoltaan. Ukko meni meni lääkäriin ja sai saikkua. Oli siinä nyppimistä kerrakseen sulkien kera. Pitäisköhän vainoojat ja kiusaajat tervata tai plankata naamataulu mustaksi. Niin loppuisi vainoaminen. Joukkovainoamiselle samat eväät. Kerää oma hoviporukka, niin tekevät joukkovainoojatkin. Pistää pataa ja kattilaa soimaan ja antaa samalla mitalla takaisin, jos poliisilla ei rahkeita puuttua vainoamiseen.

        Pata ja kattila soimaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata ja kattila soimaan...

        Onko suomalaisilla väkivaltaisuuden geeni ? Perheväkivallan tilastoissa on 2; na Euroopan tilastoissa. Perheväkivaltaan liittyy monet tekijät, kuten ympäristö, päihteet, huumet, köyhyys ja työttömyys. Naiset joutuvat yleisemmin perheväkivallan kohteeksi, tilastot puhuvat puolestaan. Tämä kansa on masennukseen taipuvaista kansaa. Kiusaaja ja vainooja kansaa. Ahdasmielisiä sykkyyteen taipuvaisia. Mikä on vikana, kun miehet ovat väkivaltaisia omaa kumppaniaan kohtaan? Sodatkin johtuvat miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1960 - luvulla kapiainen vainosi ja kiusasi alokkaita alituisesti. Eräät alokkaat veivät kapiaisen ammeeseen ja tervasivat kapiaisen munat ja pyörittivät ukon vielä höyhenissä. Kiusaaminen loppui siihen paikkaan ja ukko sai siirron pois joukko-osastoltaan. Ukko meni meni lääkäriin ja sai saikkua. Oli siinä nyppimistä kerrakseen sulkien kera. Pitäisköhän vainoojat ja kiusaajat tervata tai plankata naamataulu mustaksi. Niin loppuisi vainoaminen. Joukkovainoamiselle samat eväät. Kerää oma hoviporukka, niin tekevät joukkovainoojatkin. Pistää pataa ja kattilaa soimaan ja antaa samalla mitalla takaisin, jos poliisilla ei rahkeita puuttua vainoamiseen.

        Tuo varmaan toimisi, mutta asiassa on pieni mutta....jos nämä sairaat vainoojat ovat ehtineet operoida uhrin täysin eristetyksi, niin puolustautumishovin kerääminen on aika työlästä tai mahdotonta!


    • vainonuhri1

      Täällä sama juttu. Vainoaminen on jatkunut jo yli vuoden. Kuukauden parin päästä tein rikosilmoituksen oman ilmoitukseni mukaan kotirauhan häirinnästä, laittomasta uhkauksesta sekä vainoamisesta.
      Poliisi ei omien sanojensa mukaan puutu asiaan, koska kyseessä on naapuririita.
      Siitä mitä helv...ttiä? Jos kyseessä on naapuririita, niin ilmeisesti se rikoslaissa sovelletaan alennettua asteikkoa tai suorastaan diplomaattioikeuksia.
      Poliisin mukaan siitä ei mitään hyvää seuraa, jos poliisi puuttuu naapurien välisiin kiistoihin. OK, ymmärrän lyhyellä aikajänteellä, että viikon tai kuukauden kestävästä keskinäisestä erimielisyydestä mielenosoituksineen ei ehkä tarvitse alkaa toimenpiteisiin. Mutta kun joku sairas henkilö tai pari 100% yksipuolisesti jatkaa ja jatkaa toisen osapuolen kiusaamista niin kyllä siihen pitäisi poliisinkin puuttua. Se on vainoamista. Ruotsissa esim. vainoaminen on tutkimusten jälkeen todettu niin vakavaksi toiseen psykologisesti vaikuttavaksi väkivallaksi, että siitä ei voi edes selvitä sakkorangaistuksella. Aluksi siitä pystyi selviämään vain sakolla.
      Kumpikohan on vakavampi rikos: ajaa hetkellisesti esim. 15-20km/h ylinopeutta, vai vainota naapuriaan kuukausi- ja vuositolkulla vaikkapa postilaatikkoviestein tai muiden ikävien muistutusten avulla? En epäröi hetkeäkään etteikö vakavin rikos ole jälkimmäinen. Painopiste oikeisiin asioihin

    • gangstalking pahinta

      "Joukkovainoamisen menetelmät pähkinänkuoressa
      Poimin keskustelupalstalta jonkun kirjoittajan tekemän mainion yhteenvedon joukkovainoamisen menetelmistä. Itseäni vastaan näistä on käytetty suurinta osaa, ja olen ollut juuri tuon kovemman asteen vainon kohde.

      Eristäminen ja vihjailurikollisuus

      - mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
      - maineen tuhoaminen
      - fantasia-hahmon luominen uhrista
      - keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
      - mielipideohjaus uhria vastaan
      - tekosyillä vainoaminen
      - vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
      - häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus

      Uhrin stalkkaaminen

      - uhrin elämän tarkkailu
      - seurailu
      - tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
      - kotirauhan rikkominen
      - häirintä
      - "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
      - vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
      - vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen

      Provokaatiot

      - tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
      - katuteatterit
      - skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
      - puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
      - yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
      - yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
      -perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta

      Kovemman asteen vaino

      - esiintyminen uhrina
      - valeprofiilit
      - lavastukset
      - viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
      - terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
      - mustamaalaaminen rikolliseksi
      - perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
      - rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen

      Fyysinen tuhoaminen

      - huumeet
      - kemiallinen vaikuttaminen
      - elektroninen häirintä
      - mikroaallotus
      - väkivallan käyttö

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12609461

      Suomi24:n keskustelupalstoilta on muuten viime päivinä poistettu kovalla tahdilla ketjuja joukkovainoamisesta. Kaikkein eniten niiten on poistettu Salaliittoteoriat -palstalta, mikä kertoo paljon, sillä siellä yleensä saa puhua melkein mistä vain ilman sensuuria. Oikeastaan ainoa ketju, mikä on nyt pysynyt pitempään pystyssä, löytyy vähemmän yllättäen mielenterveyspalstalta, onhan mielenterveys juuri se konteksti, jossa vainoajat haluavat keskustelun käytävän. "

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä artikkeli josta ilmenee, että miten rikolliset toimivat uhria kohtaan. Tässä on koko tietopaketti kiitos kirjoittajalle!


    • TiFi
      • terapeutti

        Mutta kyllä juuri ja nimenomaan netissä on syytä availla vainoamista ja vainoamisen kohteeksi joutuneen kokemuksia.


      • j.v
        terapeutti kirjoitti:

        Mutta kyllä juuri ja nimenomaan netissä on syytä availla vainoamista ja vainoamisen kohteeksi joutuneen kokemuksia.

        Nimenomaan olen samaa mieltä, että nettiin kuuluu tiedon saanti sellaisista asioista joita on muuten vaikea saada tietää ja joita kuitenkin on olemassa.

        Eräänä tähän liittyvänä historiallisena ilmiönä on Anu Koskiranta kirjoittanut akateemisen väitöskirjan " "Sisäinen vihollinen" " - vaikka tää on vain yhdeltä alueelta Itä-Suomea, niin uskoisin laimeampana ja samantyyppisenäkin yhteisöissä ainakin jonkinverran olevan ko. asioita. (tuhoa toinen ennen kuin hän tuhoa sinut)
        Tää on nimenomaan asemaa hyväksi käytettynä tehtyä, suosittelen lukemaan, tuolla nimellä löytyy netistä.


      • ajan.hermo
        j.v kirjoitti:

        Nimenomaan olen samaa mieltä, että nettiin kuuluu tiedon saanti sellaisista asioista joita on muuten vaikea saada tietää ja joita kuitenkin on olemassa.

        Eräänä tähän liittyvänä historiallisena ilmiönä on Anu Koskiranta kirjoittanut akateemisen väitöskirjan " "Sisäinen vihollinen" " - vaikka tää on vain yhdeltä alueelta Itä-Suomea, niin uskoisin laimeampana ja samantyyppisenäkin yhteisöissä ainakin jonkinverran olevan ko. asioita. (tuhoa toinen ennen kuin hän tuhoa sinut)
        Tää on nimenomaan asemaa hyväksi käytettynä tehtyä, suosittelen lukemaan, tuolla nimellä löytyy netistä.

        Risto ja Sanna PäijätHämeessä ovat kinanneet myös koko viime yön jostakin valehteluasiasta.


      • Anonyymi

        Kuten lukuisissa yhteyksissä on jo käynyt selville, nämä vainoajat ovat valehtelun mestareita. Kaikkeen virkakoneistoon valehtelemalla vaikuttaminen estää uhrin avunsaannin ja oikeuden toteutumisen ja vaatii kohtuuttomasti näytön keräämistä vainoamisesta jo äärimmilleen kiusatulta. Hieno tämä Suomen "oikeusjärjestelmä"


    • Paskamaa

      Minäkin olen tällä palstalla vain eräällä toisella osa-alueella joutunut kohta kahdeksan vuotta kestäneen vainoamisen kohteeksi, tätä tehdään päivittäin useita kertoja päivässä kaikki juhlapyhät mukaanlukien, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta!

      Olen tehnyt kaikki mahdolliset toimenpiteet ja viranomaisilmoitukset vainoamisen lopettamiseksi, mutta koska vainoamista tehdään presidenttimme tarja halosen suojelemana, ei mikään taho ole lopettanut vainoamista.

      Tähän liittyy myös puhelinhäiriköinti ja lasteni uhkaileminen, mutta siitä huolimatta viranomaiset eivät puutu asiaan!

      • Anonyymi

        Helvetti, että nää suomalaiset ovat sekopäistä kansaa, että viittivätkin kuluttaa omaa energiaansa toisen ihmisen kiusaamiseen ja vainoamiseen. Henkisesti terve ihminen ei ala kiusaamaan ja vainoamaan toista ihmistä. Onko suomalaiset rämpineet Uralin takaa tänne aikoinaan? Venäjällähän on vainottu ihmisiä kautta- aikojen. Onneksi en ole 100 % suomalainen, olen hurri ja Amerikassa asuu sukulaisiamme. Ei tule mieleenikään, että alkaisin vainoamaan tai kiusaamaan toista ihmistä.


      • satujajatarinoita

        Minä olen joutunut katellisen akkalauman vainoamaksi. Vanhin paskiainen heistä meni jopa niin pitkälle, että laittoi kaverinsa meille teeskentelemään meidän sukulaista. Emmehän me tienneet, että se ei ollut totta. Sitten selvisi, että sille oli vielä tappamiskäskykin annettu, vaan ei saanut aikaiseksi muuta kuin piilotellut asetta ryysyissään.

        Lopulta ajautuivat niin mahdottomaan tilanteeseen että katosivat omille teilleen. Poliisit perässä? Mahdollisesti?

        Ja akat asialla, puolenkymmentä akkaa ja kaksi Tarkin tapaista tyhmää jätkää siell joukossa.


    • jengivainoaminen

      It's small town terrorism': Ohio couple claim they've been Harassed by members of the community repeatedly blowing horns over 5000 times as revenge for trying to buy a neighbor's house

      Rick and Cindy Krlich claim they've been beeped incessantly for 7 years.

      They're suing 40 neighbors and have filed hundreds of police reports

      They claim the honking is part of a well-orchestrated campaign against them stemming from a 2007 property dispute.

      Rick Krlich tried to buy his neighbors' house when it was in probate court. He said it annoyed the well-connected Clementes who turned the town of against him. John and Marlene Clemente deny there's a campaign.

      For the last seven years, Rick and Cindy Krlich claim they've been the target of 'terrorist honkers'.

      The Hubbard, Ohio couple say motorists driving past their home have beeped more than 5,000 times out of revenge for trying to buy a neighbor's house in 2007. The married couple allege the honking, in addition to ongoing Harassment and Stalking, has ruined their lives and are suing 40 of their neighbors, including some of the small town's most prominent citizens. However their neighbors deny there's a 'small town terrorist campaign' against the Krlichs and insist the litigious pair are the ones disturbing the peace.

    • primshimhims

      Horjuuko terveys? Itelläniki takana 40v kolmivuorotyötä ja veropapruissa lukee 100% invaliditeettiä ja 100 euron helptus valtioverotuksess. Ei ne yksinäisistvanhksist kukkkaa taia oikein tykätä, monenmoista vonkaajaa on välill ollu oven väliss, mutten oo moksiskaan. Menköö maailma menojaan. Ei tartte kusettaa.
      On ollu vähän kova elämä kaikkinensa, väkivaltanen ol ukkokin ja joskus muukki kaarti välill. Ku ei ole missi tai mannnekiin - johtuukoha se siitä?
      Kaikenmoist rääkkiä ollu monessakin muodos mutten mä välitä. Johan se sanottiin 80-luvullla työpaikalla, et suomalaisakoilla vaan persuuksia pyyhitään - ei silti viel o mihinkäään sellutehtaall kyydinny. Mun usea omainen on kuollu jo ja kaikki sano, että
      elossa on aina ollu jahtaamisn ja lahtaamisen maku. Kai se köyhemmän ikuinen kohtalo, kun ei omista maa-ja metsä- ja kiinteistöomaisuuksia liiemmin - tartteis kai olla silleen potentiaalinen veromaksaja toisienkin omaisuuksill.
      Katala ja kauhia - sitähän vainoojist aina sanotaan ennenkin, mutt ku itteään peilist vilkaisee, nii mitä vanhemmaks tulle nii riihenseinäästä revittyä piruparkaa aina enempi itekin muistuttaa- en silti viel oo tiedustellu oisko kyyti sellutehtaalle silti ilmainen vai pitääks etukäteen maksaa. Aattelin että hyvään tarkotukseenhan sitä lopulta pääsee ettei tartte hienoston rouvien ja herrojen kakkipyllyinä maailmall vouhottaa ku on millä mällätä. Eikö sekin ole pelkkää armoa syvää armottomuutta ja ihmisyyden puutetta osoittavalle sairaalle maailmalle?

      • Ulkopuolinen.tro

        Suhteellisuudentajun harjoitteluun tuossa pieni kertomus.


    • rotannähnyt

      Jengivärvääjä on psykopaatti.

    • Laapis

      Olen ollut vainoamisen kohteena viimeiset 28 vuotta. Kyseessä ovat entinen aviomieheni siskoineen. Kaksi kertaa ovat onnistuneet pääsemään päämääräänsä mutta kolmas yritys ajaakin nyt koko porukan syytteeseen. Käytin heidän omaa taktiikkaansa joten se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Hyvä yritys mutta eipä tuottanut tulosta.................siis parempi onni ensikerralla..........................

    • vaimottu

      Minua on ex-avovaimo vainonnut yli kymmenen vuotta. Levitellyt perättömiä juttuja ja salassapidettäviä tietoja, tehnyt perättömiä rikosilmoituksia, uhkaillut, kiristänyt ja mikä pahinta käyttänyt tunteettomasti lapsia kiusanteon välineinä. Viranomaisilta en ole saanut apua. Nainen on julmin olento maailmankaikkeudessa, muuta en voi sanoa...

      • narsistinuhri

        Ihan samanlaiset kokemukset minullakin. Viranomaiset vaan ovat 10-0 tällaisen narsistin puolella, joka osaa vieräyttää sen kyyneleenkin juuri oikeassa paikassa.


      • erehtyyhänneainaensin
        narsistinuhri kirjoitti:

        Ihan samanlaiset kokemukset minullakin. Viranomaiset vaan ovat 10-0 tällaisen narsistin puolella, joka osaa vieräyttää sen kyyneleenkin juuri oikeassa paikassa.

        No niinhän ne aina ensin on. Sitten kun totuus alkaa valjeta, tuleekin vipinää niveliin........Yleensä siinä vaiheessa on jo ehtinyt tapahtua valitettavan vakavia asioita. Sitten vasta herätään.
        Onkohan käsite rikosten torjunta loppujen lopuksi aivan turha? Eihän niitä saada koskaan tuomiolle, jos torjutaan niitten rikokset. Ainoa keino on pysyä tiukasti kannoilla.


      • Anonyymi
        erehtyyhänneainaensin kirjoitti:

        No niinhän ne aina ensin on. Sitten kun totuus alkaa valjeta, tuleekin vipinää niveliin........Yleensä siinä vaiheessa on jo ehtinyt tapahtua valitettavan vakavia asioita. Sitten vasta herätään.
        Onkohan käsite rikosten torjunta loppujen lopuksi aivan turha? Eihän niitä saada koskaan tuomiolle, jos torjutaan niitten rikokset. Ainoa keino on pysyä tiukasti kannoilla.

        Kahdeksan vuotta kulunut jo tuostakin hajatelmasta


      • Anonyymi

        Kyl tää sama mieheke osaa kääntää asiat juuri toisinpäin, miten ovat! On kiusaami ja pahoipitely jengin johtaja eli sairas psykopaatti! Vainooja, seuraaja, valheiden keksijä pelottava, saanut paljon toisia mukaan syyttäen toista kaikella ilkeillä asioilla, mitä maailmassa on! Uhri on oikeudenmukainen, ei rikosrekisteriä, hyvin koulutettu, mut valheet saa hmisen häpeämään! Kaiken menettänyt, nälkäkuolema odottaa tätä uhria!! Seuraaja ja pahantekijät on kaiken aikaan saaneet,! Toi psykopaatti kertoo kaiken, mitäon uhrilleen yehnyt, kääntää ne itselleen tehdyksi! AUTTAIS JOKU TÄTÄ OIKEETA UHRIA!


    • Toimintaa-

      Onko kukaan uhreista ikinä saanut apua mistään ?

      • Anonyymi

        Pitäkää itse omia puolianne. Tehkää asianne tunnetuksi. Kusipäille ei pidä antaa periksi. Kerätkää oma hoviporukkanne kokoon, niin pääsette niskan päälle, niin vainoojatkin keräävät oman hoviporukkansa. Vetäkää vainoojilta lavat auki. Pataa ja kattilaa soimaan, että paukkuu! Kunnon sakinhivutusta.


      • Anonyymi

        Suomalainen virkakoneisto hyvävelijärjestelmineensä vainoavat kansalaisiaan Gang Stalgin kautta. Akateeminen virkakoneisto vainoavat, alistavat, nöyryyttävät, polkevat ihmisoikeuksia ja tekevät ihmisoikeusrikoksia omille kansalaisilleen. Kävelevät yli perustuslakien niitä noudattamatta. Milloin tavallinen kansa herää tähän alistamiseen ja liemitykseen näitä vallan pitäjiä vastaan? Koko suomalainen virkakoneistosta on kieroutunut, korruptoitunut ja sairas.13.000 kansalaista osoittivat mieltänsä Helsingissä 31.1.2024 hallitusta ja elinkeinoelämää vastaan. Tavallinen suomalainen on alisteisessa tilassa virkakoneistoa vastaan. Suomalaisella akateemisella virkakoneistolla ei ole oikeutta arvostella venäläistä virkakoneistoa ihmisoikeusrikoksista ja ihmisoikeusloukkauksista, kun itse toimivat samalla tavalla loukaten ihmisoikeuksia. Enemmän pitäisi perään kuuluttaa ihmisoikeuksia Suomessa, vaikka mielenilmaisujen kautta. Ulkomaalaiset eivät alistu tulevaisuudessa virkakoneiston kyykytettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen virkakoneisto hyvävelijärjestelmineensä vainoavat kansalaisiaan Gang Stalgin kautta. Akateeminen virkakoneisto vainoavat, alistavat, nöyryyttävät, polkevat ihmisoikeuksia ja tekevät ihmisoikeusrikoksia omille kansalaisilleen. Kävelevät yli perustuslakien niitä noudattamatta. Milloin tavallinen kansa herää tähän alistamiseen ja liemitykseen näitä vallan pitäjiä vastaan? Koko suomalainen virkakoneistosta on kieroutunut, korruptoitunut ja sairas.13.000 kansalaista osoittivat mieltänsä Helsingissä 31.1.2024 hallitusta ja elinkeinoelämää vastaan. Tavallinen suomalainen on alisteisessa tilassa virkakoneistoa vastaan. Suomalaisella akateemisella virkakoneistolla ei ole oikeutta arvostella venäläistä virkakoneistoa ihmisoikeusrikoksista ja ihmisoikeusloukkauksista, kun itse toimivat samalla tavalla loukaten ihmisoikeuksia. Enemmän pitäisi perään kuuluttaa ihmisoikeuksia Suomessa, vaikka mielenilmaisujen kautta. Ulkomaalaiset eivät alistu tulevaisuudessa virkakoneiston kyykytettäväksi.

        Jos viranomaiset eivät noudata säädettyjä Suomen asettamia peruslakeja, niin kansalaistottelemattomuus lisääntyy takuuvarmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää itse omia puolianne. Tehkää asianne tunnetuksi. Kusipäille ei pidä antaa periksi. Kerätkää oma hoviporukkanne kokoon, niin pääsette niskan päälle, niin vainoojatkin keräävät oman hoviporukkansa. Vetäkää vainoojilta lavat auki. Pataa ja kattilaa soimaan, että paukkuu! Kunnon sakinhivutusta.

        kiihottaja, manipuloija, värvääjä, maalittaja, sosiopaatti, psykopaatti, patologinen valehtelija, loinen, joka elää toisista hyötyen ja heitä käyttäen, valitsee uhrikseen henkilön, jolle kaikenlainen muiden käyttäminen omiin tarkoitusperiin on täysin vierasta. Ja ennen kuin hyväntahtoinen kiltti, joka ensimmäiset 10 vuotta ei tajua, että toinenn provosoi, vaan yrittää puhua järkeä ja neuvoteella, edes uskoo, että joku käyttää aikansa tällaiseen, onn puoli kaupunkia värvätty. Kun taas psykopaattipomo on koko ajann onnellinen, vallastaan, ja siitä että saa kulutettua uhrin aikaa.

        He ovat kuin maxwell epstein pariskunta. toisten hyväksikäyttö yksin ei ole kivaa. He haluavat normalisoida epänormaalin.

        kaikenlaiset sakinhivuttajat oikeusjärjestelmän ulkopuolella ovat automaationa psykopaatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiihottaja, manipuloija, värvääjä, maalittaja, sosiopaatti, psykopaatti, patologinen valehtelija, loinen, joka elää toisista hyötyen ja heitä käyttäen, valitsee uhrikseen henkilön, jolle kaikenlainen muiden käyttäminen omiin tarkoitusperiin on täysin vierasta. Ja ennen kuin hyväntahtoinen kiltti, joka ensimmäiset 10 vuotta ei tajua, että toinenn provosoi, vaan yrittää puhua järkeä ja neuvoteella, edes uskoo, että joku käyttää aikansa tällaiseen, onn puoli kaupunkia värvätty. Kun taas psykopaattipomo on koko ajann onnellinen, vallastaan, ja siitä että saa kulutettua uhrin aikaa.

        He ovat kuin maxwell epstein pariskunta. toisten hyväksikäyttö yksin ei ole kivaa. He haluavat normalisoida epänormaalin.

        kaikenlaiset sakinhivuttajat oikeusjärjestelmän ulkopuolella ovat automaationa psykopaatteja.

        Saattaa painua ohi , niin ettei rekkarikilpeäkään näe. Maxwell ja Epstein, jäljet ovat ulkomailla ja peittyneet jo kaikenlaiseen liejuun ja töhkään.


    • joopajoojoojoo

      Ei kait. Sitten tapahtuu näitä koulujuttuja jne jne jne. Mutta kait se on vain toivottua että valvontaa voidaan lisätä. Sairas sydeemi ja daeshin poijat vokeis odottaa vain käskyjä. Herätyys

    • Kykylangas

      Niinkin voi käydä, että poliisi auttaa vainoajaa vainoamaan.

      • qwqwwwq

        Kerrro !


      • hushurmaamaansiitä

        Vainooja niin ymmärtää poliisin rasskassta työtä, tarjoaa empatiaa, sympatiaa ja romanssia tai mitä hurmattavana oleva poliisi tuntuu janoavan ja nälättävän. Kun suhde on luotu, poliisi tekee, mitä pyydetään.


      • Anonyymi

        Tapanivainiossa 1994-, 2000 - luvulle asti huumehörhöt vainosivat omakotialueella ihmisiä. Saivat kannabista hra Hämäläisen kautta. Poliisit olivat kädettömiä, etenkin silloinen Malmin poliisi. Myöhemmin huumepoliisit tekivät ratsian Suutarilan teollisuusalueella eräässä teollisuusrakennuksessa. Jäivät kiinni. Koko Suutarilan alue rauhoittui. Huumepoliisit tekevät hyvää työtä huumeiden ennaltaehkäisyssä.


      • Anonyymi
        hushurmaamaansiitä kirjoitti:

        Vainooja niin ymmärtää poliisin rasskassta työtä, tarjoaa empatiaa, sympatiaa ja romanssia tai mitä hurmattavana oleva poliisi tuntuu janoavan ja nälättävän. Kun suhde on luotu, poliisi tekee, mitä pyydetään.

        Juu ja sama taktiikka munamaunojen osalta toimii sossuihin, kun erossa haluavat lapset pelinappuloikseen ex-akkojaan kiusatakseen!


    • oliskotietoakenelläkään

      Viime aikoina Luciferian nimimerkki, joku älykäs, kirjoitustatoinen tekstiä suoltava psykopaattotrolli on tyhjentänyt Salaliitto-palstan gang stalking aiheesta. Muut ovt lopetaneet kijoittamisen, kun Luciferian täytäisi ketjun puolen metrin viesteillään, joissa vääristelee kaikk iasiat. - Onko palkattu hommaan?

      • Kiihtelysvaaralle

        Tuskin palkattu - kuka tuollaisesta palkkaa maksaisi?


    • Kahva

      Minua vainoaa ulosottomies. Pahin kaikista, ei voi piiloutua, etsii aina käsiinsä ja kurittaa.

    • Anonyymi

      Oman kokemuksen mukaan lopputulos riippuu sukupuolista. Jos mies vainoaa naista, niin sen voi estää. Jos nainen vainoaa miestä tai lapsia, niin sille ei voida tehdä oikein mitään. Valitettavasti.

      Poliisit on niin naismieleisiä, että pidän todennäköisempänä, että mies joutuu poliisin vainon kohteeksi kuin että saa oikeutta naisen vainon kohteena.

      Oikeuskäytännön mukaan oman kokemuksen mukaan mies on syyllinen pelkästään naisen kertomuksen perusteella vaikka sepitetty tarina olisi kuinka heikko tahansa. Naisen tuomioon tarvitaan hyvä näyttö ja nainen saa lisäksi hyvät alennukset rangaistuksista.

      • Anonyymi

        Suppea näkemys vainosta on sinulla. Oletko miettinyt mikä on tilanne silloin kun naislauma vainoaa naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suppea näkemys vainosta on sinulla. Oletko miettinyt mikä on tilanne silloin kun naislauma vainoaa naista?

        No siis lähtökohtaisesti sellaisia ihmisiä vainotaan, mitä pystytään vainoamaan. Kaikkia ei pystytä vainoamaan, joko henkilökohtaisen ominaisuuden tai lähipiiristä löytyvän puolustuksen vuoksi.

        Naisjutuissa varmaan on paljon tapauskohtaisia eroja riippuen henkilöistä? Samat alennukset tuomioista toki toimii, jos noita ylipäätään pystytään selvittämään. Lienee spagettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis lähtökohtaisesti sellaisia ihmisiä vainotaan, mitä pystytään vainoamaan. Kaikkia ei pystytä vainoamaan, joko henkilökohtaisen ominaisuuden tai lähipiiristä löytyvän puolustuksen vuoksi.

        Naisjutuissa varmaan on paljon tapauskohtaisia eroja riippuen henkilöistä? Samat alennukset tuomioista toki toimii, jos noita ylipäätään pystytään selvittämään. Lienee spagettia.

        Ramen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuule minulla on tämä mielenterveysynnämuuuväki vainonnut. Suomen saatanan korruptiopoliisi ei sellaisessa tilanteessa tee mitään ja mahdolllisesti itse mukana kidutuksissa.

    • Anonyymi

      Poliisi saattaa olla vainoajan puolella ja auttaa vainoamisessa.

    • Anonyymi

      Perheemme joutui vainon kohteeksi. Vainoamista on ollut jo 30 - vuoden ajan. Vainoaminen alkoi 1994. Vainoojina olivat Tapaninvainiossa asuvat juristit ja ekonomit, jotka omistavat kiinteistö ja lakimiestoimiston Malmilla. Omistavat myös kiinteistöjä Tapanivainiossa ja Loimaalla. He yllyttivät alaikäisen tytön pahoinpitelemään tyttäremme. Tyttäremme vammautui. He suojelivat pahoinpitelijää muiden viranomaisten kanssa mm. lääkäreiden, sosiaaliviranomaisten ja opettajien kanssa. Pahoinpitelijä pääsi kuin koira veräjästä. Ei asettu vastuuseen korvausvelvolliseksi. Pahoinpitelijän perhe oli sosiaalihuollon asiakas ja perheen isällä oli rikostaustaa mm. Laittomia aseita katkaistu haulikko ja pistooli. Pahoinpitelijän isä kuului badidosliivijengiin ja humeemeiden myyntiin mm. Suutarilan teollisuusalueella 1994-2000 luvulle saakka. Teollisuusrakennuksessa oli bandidosliivijengiläisten kerhopaikka ja kannabisviljelmä. Pahoinpitelijän isä kasvatti kannabista. Juristiporukka verkostostui myös työpaikkoihimme mieheni ja minun työpaikoihimme ja alkoivat yhdessä vainoamaan miestäni ja minua. Työnantajani työpaikkakiusasivat minua vuosina 1996 - 2000 -, 2010 ja 2014. Työterveyshuollossa lääkärit, ylihoitajat, osastonhoitajat ja terveydenhoitajat. Malmin sairaalan työterveyshuolto ja Vantaan kaupungin työterveyshuolto ylihoitajan akitoimana. Kyseiset juristit olivat syyllistyneet vainoamiseen omaisuutemme vuoksi. Ovat lähinaapureitamme Tapaninvainiossa. Kyttäävät omaisuuttamme. Olivat sanoneet etteivät keinoja kaihda, sillä maat viedään keinolla millä hyvänsä. Tytärtämme myös koulukiusattiin ylä-asteella ja opettajat mukaan lukien. Juristiporukka on järjestänyt myös rikollisia kiristämään rahaa meiltä (huumerikollisia). 40.000 eyht.olen joutunut maksumieheksi. Maksoin kiristysrahat omalla palkkatyölläni. Yksi lainton kiristäminen meni käräjille, voitimme! Työpaikkakiusaamiseeni osallistui myös Kela yhdessä Työnantajani kanssa eväten palkkani. Työnantajani eivät päässeet niskani päälle. Jäin eläkkeelle 68 - v 2020, 42-vuotta palvelleena. Surullisinta tässä on, että tyttäreni elämä on pilattu ja mieheni meni ennenaikaiseen hautaan. 2014 naisjuristi kuoli yllättäen Loimaalla kesäkodissaan. Siihen loppui Työpaikkakiusaamisen ja vainoamiseni. Pahoinpitelijä oli K. T. Hämäläinen s. 1986.

      • Anonyymi

        Hyvin sepitetty tarina. Vaikka ei nyt taida ihan olla totta. Oletko harkinnut fantasiakirjojen kirjoittajaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sepitetty tarina. Vaikka ei nyt taida ihan olla totta. Oletko harkinnut fantasiakirjojen kirjoittajaksi?

        Ei ole sepitetty tarina. Etkö pässi tajua , että on pahoja ihmisiä, joilla ole häpyä eikä moraalia. He eivät erota oikeaa väärästä. Missä lintukodossa olet elänyt? Maailma on paha! Kaikesta on selvitty, kun pysyy erossa heidän kaltaisistaan. Elä sinä itse siellä omassa kuplasassi.
        Hyvää kesää sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sepitetty tarina. Etkö pässi tajua , että on pahoja ihmisiä, joilla ole häpyä eikä moraalia. He eivät erota oikeaa väärästä. Missä lintukodossa olet elänyt? Maailma on paha! Kaikesta on selvitty, kun pysyy erossa heidän kaltaisistaan. Elä sinä itse siellä omassa kuplasassi.
        Hyvää kesää sinulle!

        Joo. Ottamatta kantaa tapaukseen, niin pahoja ihmisiä todellakin on.

        Paha ihminen voi vaikka tappaa lemmikin, eikä tunne mitään. Normaali ihminen tuntee tehneensä väärin, mutta paha ihminen miettii vain, että jääkö hän kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ottamatta kantaa tapaukseen, niin pahoja ihmisiä todellakin on.

        Paha ihminen voi vaikka tappaa lemmikin, eikä tunne mitään. Normaali ihminen tuntee tehneensä väärin, mutta paha ihminen miettii vain, että jääkö hän kiinni.

        Nyt puhut asiaa! Sori et ryöpytin sinua. Mistä niitä oikein sikiäityykin? Niin normaali ihminen erottaa oikean väärästä. Toi on muuten hyvä pointti sinulta, mutta paha ihminen miettii vain, että jääkö hän kiinni. En ole tullut koskaan miettineeksi tota näkökulmaa. Aina sitä oppii uutta!


      • Anonyymi

        Mies vainoo, on pukeitunut naiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vainoo, on pukeitunut naiseksi!

        Mies vainoo, on pukeutunut naiseksi! Monet käyttäyvät kuin ämmät. Juorukelloja. Mekko päälle vain. Naisillakin enemmän munaa kuin miehillä. Miehilläkin on eräänlaiset moonikset, niistä ei vain puhuta julkisesti, vaihdevuosien hormonihäiriöt mielialavaihteluiden kautta. Herkkähipiäisiä jotkut yksilöt, eivät kestä totuuksia ja arvostelua heidän negatiivisesta imagostaan.


      • Anonyymi

        Nämä kytkökset johtavat Sipoon kuntaan myös. Sipoon kunnalla on omia luurankoja kaapissaan hyvävelijärjestelmineensä ja aluevaltauksineensa keinoja kaihtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kytkökset johtavat Sipoon kuntaan myös. Sipoon kunnalla on omia luurankoja kaapissaan hyvävelijärjestelmineensä ja aluevaltauksineensa keinoja kaihtamatta.

        Viittaan tähän Tapaninvainion tapaukseen. Juristit ja ekonomin kytkösläisyys Sipoon kuntaan päin hyvävelijärjestelyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaan tähän Tapaninvainion tapaukseen. Juristit ja ekonomin kytkösläisyys Sipoon kuntaan päin hyvävelijärjestelyin.

        Missä Sipoo oikeastaan on tullut esiin. En muista mitä Sipoossa on sattunut.


    • Anonyymi

      Vainoajista pääsee helposti eroon murhaamalla tällaiset säälittävät jätteet. Varnsinkin jos kyseessä on poliisin ict-rikollinen, niin murhasta tulee aina nautinnollisempi, jos on kyseessä SUPO:ssa löytyvä säälittävin rikollinen saasta, orgasmien määrästä ei tuu loppua kun murha kestää päiväkausia vaikka psykopaatti on kuollut jo toissapäivänä.

      • Anonyymi

        Suomessa on korruptoitunut virkamieskoneisto hyvävelijärjestelmineen. Eliittiporukka, jotka keinoja kaihtamatta ryöstävät toisten ihmisten omaisuutta laittomin keinoin omille suvuilleen. Sukupuu näistä rikollisista pitäisi. Olisi kiva tietää, että mihin ne lonkerot johtaisivat? Suomi on pieni maa, ovat sisäsiittoisuudessaan jollain lailla sukua toisilleen. On sanonta, että univormu on paras piilopaikka jonka taakse on hyvä kätkeytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on korruptoitunut virkamieskoneisto hyvävelijärjestelmineen. Eliittiporukka, jotka keinoja kaihtamatta ryöstävät toisten ihmisten omaisuutta laittomin keinoin omille suvuilleen. Sukupuu näistä rikollisista pitäisi. Olisi kiva tietää, että mihin ne lonkerot johtaisivat? Suomi on pieni maa, ovat sisäsiittoisuudessaan jollain lailla sukua toisilleen. On sanonta, että univormu on paras piilopaikka jonka taakse on hyvä kätkeytyä.

        Sinä ja sun sanontas. Että sä aina vain jaksat jatkaa. " Topi on hyvä hevonen" huh, huh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun sanontas. Että sä aina vain jaksat jatkaa. " Topi on hyvä hevonen" huh, huh...

        "Lakikirja on vain kävelevä mainos näin sanoi aikoinaan Virpi Jalkanen". Sopii näihin korruptoitununeisiin virkamiehiin. Univormu on paras piilopaikka, jonka taakse on hyvä kätkeytyä.


    • Anonyymi

      En sano etteikö rikosilmoitusta kannata tehdä mutta kannattaa naisena varautua siihen että (mies)rikostutkija voi sitten yhteyttä ottaessaan vähätellä sinun kokemuksiasi tuon tiimoilta ja olla selkeästi tuskastunut kun joutuu kuuntelemaan kertomiasi asioita sekä harmitella sitä miten tämä rikostutkinta voi käydä nyt ylimääräisesti tuon vainoajan sydämen päälle. On tästä kokemusta.

      • Anonyymi

        Vainoomislaki 2014. Vainoamisesta voi tulla rikoksenalainen teko, josta voi seurata sakkoja tai 2 - vuotta vankeutta. Hyvä laki! Pistää vainoojia miettimään, että kannattaako ryhtyä vainoamaan toisia ihmisiä. Mutta mieltään sairas ihminen on sairaudentunnoton, hän tarvitsee hoitoa. Mieleltään terve ihminen ei ala vainoamaan ketään, on itsesuojeluvaisto kohillaan ja tietää, mitä vainoomislaki pitää sisällään. Jos joutuu vainoamisen kohteeksi, niin yhteys poliisiin tai rikospäivytysyhdistykseen. Kerää materiaalia ja näyttöä vainoamisesta esim. videotallenteita, tekstiviestit ja puhelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoomislaki 2014. Vainoamisesta voi tulla rikoksenalainen teko, josta voi seurata sakkoja tai 2 - vuotta vankeutta. Hyvä laki! Pistää vainoojia miettimään, että kannattaako ryhtyä vainoamaan toisia ihmisiä. Mutta mieltään sairas ihminen on sairaudentunnoton, hän tarvitsee hoitoa. Mieleltään terve ihminen ei ala vainoamaan ketään, on itsesuojeluvaisto kohillaan ja tietää, mitä vainoomislaki pitää sisällään. Jos joutuu vainoamisen kohteeksi, niin yhteys poliisiin tai rikospäivytysyhdistykseen. Kerää materiaalia ja näyttöä vainoamisesta esim. videotallenteita, tekstiviestit ja puhelut.

        Laissa saa lukea mitä tahansa mutta todellisuudessa prosessi stoppaa jo rikostutkijoihin. Siellä vaikuttaa olevan näitä samanlaisia lähtökohtaisesti naisia halveksivia sankareita ihan leipätyökseen halveeraamassa puhelimessa kun kukaan muu ei kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laissa saa lukea mitä tahansa mutta todellisuudessa prosessi stoppaa jo rikostutkijoihin. Siellä vaikuttaa olevan näitä samanlaisia lähtökohtaisesti naisia halveksivia sankareita ihan leipätyökseen halveeraamassa puhelimessa kun kukaan muu ei kuule.

        Oletko tosissas?


    • Anonyymi

      Kuinka monta viestiä pitää olla että poliisi tutkii häirintää? Ei kait yhdestä viestistä tuu mitään?Kun rikosilmoitus on kuulemma tehty ja poliisi tutkii häirintää. Mut ilmeisesti sille kaverille on mennyt 2 viestiä mut tutkiiko poliisi 2 viestiä?Ja mitä seuraamuksia voi tulla?

      • Anonyymi

        Riippuu poliisista. Ehkä nyt mennään matalammalla kynnyksellä kuin aikaisemmin. Vainoamislaki astui voimaan 1.1.2014.


    • Anonyymi

      Kyseessä on supon tappaja-pelle!

      Kohta lennät ikkunasta ulos ja kuolet!!!

      • Anonyymi

        Niin Venäjälläkin Putini tekee, pistää isot pojat asialle!


    • Anonyymi

      Nyt puututaan rasisminvastaiseen toimintaan. Nyt agendalla on Riikka Purra ja aikaisemmin Halla- aho. Ovat joutuneet ajojahdin ja vainoamisen kohteeksi. Hyvä jos tehdään rasismille nollatoleranssi, mut rasismia tulee aina olemaan jossain muodossa tulevaisuudessakin. Se nostaa päätään, koska poliittiset päättäjät agendalla sen määrittävät. On poliittista rasismia luokituksineen, uskonnollista rasismia ja piilorasismia. Rasismia ei pystytä kitkemään pois. Tehkää perusteellinen laki, niinkuin vainoamislaista 1.1.2014 tehtiin.

    • Anonyymi

      Murhaa joku poliisi, ihan kuka tahansa vastaantuleva. Luultavasti se vähintään on saman rikollisjärjestön palkkalistoilla sen vainoajan kanssa.

      Ei sillä ole yhtään väliä kuka poliisi kuolee, kunhan niitä kuolee ja runsaasti. Lopulta sekin päivä koittaa kun tarpeeksi näitä säälittäviä rikollisia ongelmajätteitä on verestetty, ettei enää löydy rikosten tekijöitä yhtään.

    • Anonyymi

      Vainoamista voi myös tapahtua sähköisellä magneettisella laitteella mm. G5 puhelimen kautta. Tulevaisuudessa mikrosirut rokotuksien yhteydessä, jossa on koko ihmisen tiedot. Mikrosirujen kautta voidaan valvoa ihmismassoja ja vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen mm. sähkömagneettisella laitteella kytkettynä Kännykkään. Kissat ja koirat ovat mikrosirutettu, koska laki määrää niin. Nyt valvotaan ihmisten liikkumista kännyköiden kautta. Sekin voi olla eräänlaista vainoamista.

      • Anonyymi

        Kyberkidutusta, sähkömagneettista häirintää elektronisesti!


    • Anonyymi

      Henriksson ja Petteri Orpo vainoavat kansalaisiaan mm. Ikärasismin kautta. Petteri Orpo nakertaa ja leikkaa heikommassa asemassa elävien toimeentuloa leikkaamalla palveluita ja perusturvaa ja viimesijaista toimeentulotukea, sekä korottamalla asiakasmaksuja sosiaali - ja terveyspalveluita. Köyhäkansa ja lapsiperheet ja ikäihmiset laitetaan polvilleen suunnitelmallisesti ja järjestelmällisesti. Köyhän kansan taposta on nyt kysymys. Nyt hallitsee SS - puolue! Ei ole kysymys Suomen sosiaalidemokraatteista, vaan natsismista. Eikö Orpoa yhtään hävetä kyykyttää köyhiä kansalaisiaan? Mitäs jos köyhä kansa lähtee barrikadeille vastustamaan hallituksen aggressiivista sortopolitiikkaa vastaan? Uhkaileeko Orpo ratsupoliiseilla, kuten teki Iiro Viinanen aikoinaan?

      • Anonyymi

        Orpo ei uhkaile.
        Eurooppaministeri, jonka nimeä on osaa kirjoittaa oikein, uhkailee ja kiristää Anna Maijaa, vaikka ei itse sitä huomaa, hän tekee SITÄ läpällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei uhkaile.
        Eurooppaministeri, jonka nimeä on osaa kirjoittaa oikein, uhkailee ja kiristää Anna Maijaa, vaikka ei itse sitä huomaa, hän tekee SITÄ läpällä.

        Suomalaiset politikot ovat kuin pikkulapsia hiekkalaatikolla. Politiikka on likaista valtapeliä noitavainoinensa. Menkää leipomaan hiekkakakkuja hiekkalaatikolle. Keskittykää hoitamaan kansalaisten yhteisiä asioita, kun jauhaa sontaa Purran tekemisistä. Alkaa olemaan tähän sonnan jauhamiseen kyllästynyt, Purra sitä ja tätä. Tikulla silmään sitä, joka vanhoja kaivelee on vanha sanonta. Tämä on ajojahtia Purraa kohtaan. Ensin oli ajojahdin kohteena Jussi Halla- aho. Ei tässä ole muuta rtetorikkaa kuin saada persut vaikenemaan ja viedä vielä sanavapauskin heiltä. Ahtaa heidät hiljaiseksi eduskunnan nurkkaan lähelle ovea. Totuuden puhujilla ei ole koskaan yösijaa tai ystäviä. Eikös tämä ole kansankiihottamista yhtä puoluetta vastaan?


    • Anonyymi

      Politikot vainoavat toisiaan, koskeeko vainoamislaki heitä? Jos tavallinen Matti Meikäläinen vainoaa politikkoa tai politikkoja, niin takuuvarmasti joutuu käräjille!

    • Anonyymi

      Onko suomalaisilla väkivaltaisuuden geeni? Perheväkivallan tilastoissa on 2; na Euroopan tilastoissa. Perheväkivaltaan liittyy monet tekijät, kuten ympäristö, päihteet, huumeet, köyhyys ja työttömyys. Naiset joutuvat yleisemmin perheväkivallan kohteeksi tilastot puhuvat puolestaan. Tämä kansa on masennukseen taipuvainen kansa. Kiusaaja ja vainooja kansaa. Ahdasmielisiä, sykkyyteen taipuvaisia. Mikä on vikana, kun suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia omaa kumppaniaan kohtaan? Perheväkivaltaa ilmenee myös akateemisissa perheissäkin. Miksi miehet ovat niin sotaisia? Sodatkin johtuvat miehistä.

    • Anonyymi

      Koskeeko vainoamislaki myös virkamiehiä, kun vainoavat toisiaan ja kansalaisiaan? Mm. Käyttävät alamaailman porukkaa tekemään likaiset työt. Maksavat heille likaisen työnlisää. On likaisia virkamiehiä, joilla on oikeuden taju hämärtynyt. Toimivat suorastaan rikollisesti, ovat valmiita vaikka murhaamaan toisen ihmisen oman edun tavoittelemiseksi. Suomi ei ole enää rehellisten virkamiesten maa. Kävelevät jopa lain yli, sillä laki on vain heille kävelevä mainos. Piiloutuvat univormunsa taakse, jottei joutuisi kiinni lainvastaisista toimistaan. Suomi on mennyt alas moraalisella tasolla! On likaisia lakimiehiä, lääkäreitä mm. Niitä löytyy jokaisesta ammattikunnasta. Nauttivat julkista valtaa,

    • Anonyymi

      Sanna Marinille täyslaidallinen hallitukselta: ”Murentaa demokraattisen yhteiskunnan perusarvoja”
      Sanna Marinin jatkuva rasistinen hyökkäily perusuomalaisia ihmisiä vastaan, onhan heitä satoja tuhansia ja myös rasistinen nimittely BOOMERIKSI sodan jälkeisiä ikäihmisiä kohtaan
      eikö tämä ole rasistista puhetta ja käytöstä sdp

      Sanna Marin. Opposition rivikansalainena sanoo, että on valmis murentamaan demokraattisen yhteiskunnan perusarvoja päästäkseen toteuttamaan talouspoliittista linjaansa.


      Marinin on valmis normalisoimaan rasistisen kielenkäytön ja hyökkää vapaata rasisitisesti perusuomalaisia vastaan.

      SDP:n rivikansan edustajana Sanna Marinin mielestä ja hän ei ymmärrä täysimääräisesti jakamatonta ihmisarvoa, oikeusvaltiota tai median ja kansalaisten vapautta.

      • Anonyymi

        Ensin pitäisi teloittaa kaikki tällaiset Sanna Marin ja lukuisat muut poliitikot maasta, ennen kun kaikkia rikollisia poliiseja alkaa urakalla lahtaamaan.

        Nykyinen sisäministeri on entinen poliisi, joka kuuluu aivan välittömästi murhata!


      • Anonyymi

        Sanna Marin on kokematon kakara poliittisella agendalla, rikolllisen virkakoneiston yhteinen marjonettinukke! Kyllä media on pitänyt kansan ajantasalla. Heippa Sanna Marin, kyl sinua on käyttänyt koko virkakoneisto hyväksi. Sääliksi käy sinua ja kokemattomuuttasi. Mut saithan julkisuutta yli puoluerajojen ulkomaita myöten. Tälläinen on likainen poliittinen järjestelmä, omineen sätkynukkeinensa.


    • Anonyymi

      Hitlerikin oli koko koneiston yhteinen sätkynukke. Psykiatrit lääkitsivät häntä tilanteen mukaisesti mm. Hänelle annettiin belladonnaa rauhoittamiseen ja rotanmyrkkyä, jotta saatiin hänet raivon valtaan sukkeroimaan kansaa vihamieliseksi tilanteen mukaisesti. Mitä eväitä käytetään Marinin suhteen ? Kuka on Marinin ohjeistaja?

      • Anonyymi

        NYT PITÄISI JÄRJESTÄÄ UUDET VAALIT JA HAJOITTAA HALLITUS! Demarit saivat enemmän edustuspaikkoja kansanedustajina, Sanna Marinia käytettiin marjonettinukkena! Demarit käyttivät Marinia ääniharavanaan. Marini sanoutui irti kansanedustajana vai oliko se demareiden yhteinen päätös? Pitäisi tehdä kansalaisäänestys ja järjestää uudet vaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT PITÄISI JÄRJESTÄÄ UUDET VAALIT JA HAJOITTAA HALLITUS! Demarit saivat enemmän edustuspaikkoja kansanedustajina, Sanna Marinia käytettiin marjonettinukkena! Demarit käyttivät Marinia ääniharavanaan. Marini sanoutui irti kansanedustajana vai oliko se demareiden yhteinen päätös? Pitäisi tehdä kansalaisäänestys ja järjestää uudet vaalit.

        Ei, kiitos. Näillä eväillä on parempi pärjätä seuraavat 3,5 vuotta. Rinteen hallituksen muokkaaminen Marinin ohjaukseen on jo koettu riittävän vahingollisena somen vaikutuksen tuloksena.


    • Anonyymi

      Rasismi muuttaa muotoaan tulevaisuudessakin. Poliittiset päättäjät agendalla määrittävät sen. Laki on vain kävelevä mainos! Esim. Päivi Räsälle on oikeus julistaa omaa näkemystään ja siteerata Raamattua! Sananvapaus! Uskonvapaus ! Moraali ja moraalittomuus. Hyvä kun Päivi Räsänen lennättää Raamattua. Kielletäänkö tulevaisuudessa kristinusko ja tilalle tulee ateismi? Ilmeisesti näin käy, koska ihmiskunta vieraantuvat Jumalasta ja ohittavat kymmenen käskyä. Lukekaa et mitä pitävät sisällänsä Mooseksen kirjoittamat kymmenen käskyä. Älkää vainotko vanhaa naista ja antakaa hänelle kunnioitus rohkeana naisena julistaa omaa sanomaansa puhtaasta rakkaudesta uskonsa puolesta ja ihmisten moraalimattomuudesta. Tämän hetkiset rasismivastaiset ilmaisut ovat vain sananhelinää ja poliittisesti sidonnaisia toisiinsa nähden ja tyhmän kansa juoksuttamista ja hyväksi käyttöä!

    • Anonyymi

      On kokemusta vainoamisesta
      Levittelee videomateriaalia seurailee tarkkailee mustamaalaa tekee minusta pahiksen pistää muut vainomaan saatanan paska ei uskalla itse vainota koko ajan!!!!!

      • Anonyymi

        Joukkovainoamista. Henkisesti sairaita. Sairauden tunnottomia. Mieleltään terve ihminen ei alistu vainoamaan ja kiusaamaan toisia ihmisiä. Näitä hulluja riittää tässä maassa joka junaan ja loput jäävät vielä asemalle. Nämä mieltään sairaat yrittävät sairastuttaa talkkauksineen kiusatun. Munat tuollaisilta pitäisi tervata ja höyhenissä pyörittää tai naamataulu tervata mustaksi.


      • Anonyymi

        Terttu, Kerttu, Liisa, Kalle.... eiku kaale... kai


    • Anonyymi

      Kannattaa vaan tappaa ihmisiä kostoksi! Ei sillä väliä kuka, eka vastaantulija käy ihan hyvin. Toivon mukaan se on poliisina työskentelevä!

      • Anonyymi

        Ai, suosittelet umpimähkään tappamista. Kannaisko sinun uudelleenarvioida omat arvosi?


    • Anonyymi

      Olen miettinyt Sipoon kunnan laittomuuksia ja kytkentöjä käydyissä maakaupoissa, mitkä kytkökset heillä on eri viranomaisiin päin? Sipoossa on useita yksityisiä maanomistajia. Sipoon kunta on pakkolunastanut yksityisiä maita yksityisiltä maanomistajilta keinoja kaihtamatta. Viittaan Tapaninvainion kytkösläisyyteen ja mitä ovat Sipoon kunnan virkamiesrikolliset tehneet laittomuuksia muille yksityisille maanomistajille? Ovat tehneet myyrän työtänsä vuosia ja laittomuuksia mm. Uhkailun kautta maanomistajia kohtaan. Epämääräiset kuolemat jne.

      • Anonyymi

        He eivät ole kertomassa näitä vääryyksiä, koska heidät on vaiennettu lopullisesti. Kaksi virkamiestä Sipoossa ja yksi Tapaninvainiossa.


      • Anonyymi

        Valkokaulusrikollisille aina heille löytyy hyvävelijärjestelyin jostain uusi pakastevirka, kun tekevät laittomuuksia kansalaisiaan vastaan. Näitä löytyy myös Sipoon kunnan päättävistä virkamiehistäkin kun jäävät kiinni laittomuuksistaan. Kun olet hyvä mulle, niin minä olen hyvä sulle periaatteella. Viittaan kaavoitus-, maankäyttö, kunnan oma insraktuuriansa ja monopoliasemat kuntalaisiin nähden keinoja kaihtamatta. Sillä ihmishenki ei merkitse heille mitään, kun kyseessä on rahanahneus ja suuret voitot maksimointi mielessään.


    • Anonyymi

      Vap. muurarit ovat suurkapistaleja tässä maassa, jotka sanelevat markkinatalouden pääomasta keinoja kaihtamatta.

    • Anonyymi

      Sinusta on tehty rikosilmoitus! Et voi kiusaaja käyttää käänteispsykologiaa! Olet tehnytuhris elämästä yhtä helevettiä!

      • Anonyymi

        Voi olla että nettimanipuloinnissa rikosilmoitus ei onnistu. Jos matkan varrella moni en tehnyt vääriä johtoopäätöksiä, rikosilmoitus osuu ihan syyttömään, sivulliseen.
        Tänäänkin totesin Ylitornioketjussa jonkun tunnistaneen minut väärin. Sellaista sattuu.


      • Anonyymi

        Jaa, kenestä lie on tehty rikosilmoitus, itsenäisyyspäivänä.
        Tietääkö ilmoituksen kohde rikosilmoituksesta vieläkään?


    • Anonyymi

      Otsikko vainoaminen ei estä tiedon kulkua. Itärajan yli on kompuroinit toissapäivänä 4 Parikkalassa, Lappeenrannassa 11 eilen. Mikä lie tilanne tänään, se kuulemme kaikki kai huomenna.

      • Anonyymi

        Se nähdään, kun kevät koittaa ja lumet sulavat. 3000 on jo sitä odottelemassa Pietarin rajoissa. Tuodaan sitten heidät rajoillemme lumien sulaessa. Eräsissejä, jotka sitten rämpivät metsien kautta, koska rajat ovat kiinni. Rajan tuntumaan pitäisi järjestää säilöönottokeskus. Seula ja suodatuskeskus.


    • Anonyymi

      Eräs mielenvikainen huutelee oman paikkakunnan suomi24 kaikenlaista kivaa... kuten syyttelee ukkonsa vikittelystä ..... vaikka asia on toisinpäin.

    • Anonyymi

      Joukkovainoajien päätavoitteina on ajaa kohde itsemurhaan, väkivaltaan tai muihin rikollisiin tekoihin (jotka johtavat hänen vangitsemiseen) tai hulluuteen (jonka perusteella hänet suljetaan mielisairaalaan).

      - Kohde halutaan diskreditoida saamalla hänet vaikuttamaan mielisairaalta, jotta kukaan muu ei uskoisi hänen väitteitään, tekisi asiasta rikostutkintaa tai auttaisi häntä.

      - Joukkovainoajat haluavat vahingoittaa vakavasti kohdetta ilman, että he joutuvat siitä vastuuseen. Tarkoitus ei ole vain vainota kohdetta, jotta hän voisi huonosti, vaan vainoajien tavoite lopettaa hänen elämänsä, tappaa hänet hitaasti.

      - Joukkovainoaminen on pohjimmiltaan kiusaamisen kehittynyt muoto.

      - Joukkovainoajat eristävät kohteen repimällä hänen turvaverkkonsa hajalle kääntämällä hänen ystäviään, perheenjäseniään ja tuttujaan häntä vastaan. Vainoajia myös laitetaan asumaan kohteen lähelle. Näin kohde on eristetty ja täysin vainoajien ympäröimä.

      - Joukkovainoajien menetelmät ovat tarkoituksellisesti outoja, jotta kohde vaikuttaisi mielisairaalta, jos hän yrittää tehdä vainoamisesta rikosilmoituksen tai puhua siitä muille.



      Kohteen maineen tuhoaminen

      Kohteen (targeted individual) maine tuhotaan levittämällä hänestä huhuja, jotka perustuvat puolitotuuksiin ja valheisiin. Näitä huhuja saattavat levittää myös kohteen lähipiirin ihmiset, jotka on värvätty ilmiantajiksi valehtelemalla, pelottelemalla tai kiristämällä. Nämä ihmiset saattavat myös osallistua varsinaiseen vainoamiseen.

      Huhut ovat usein esim. sellaisia, että kohde on rikostutkinnan alla, pedofiili, mielisairas, uhka turvallisuudelle tai jotain muuta ihmisen maineelle tuhoisaa.

      Todellinen syy, miksi jotkut valitaan vainoamisen kohteeksi, on aina jotain aivan muuta.

      Katuteatteri



      Parveilu


      Nämä kohteen ympärillä olevat vainoajat käyvät myös hänen kuultavikseen tarkoitettuja keskusteluja, joissa viitataan hänen yksityisasioihinsa. Tieto näistä yksityisasioista on saatu salakuuntelemalla kohdetta, kuuntelemalla puheluita, tarkkailemalla tietoliikennettä tai jonkun hänen kanssaan tekemisissä olleen ilmiantajan kautta. Vainoajat myös matkivat kohteen maneereja näkyvästi, myös sellaisia, joita hän toistaa vain kotonaan ja yksityisesti.

      Autoilla seuraaminen

      Kohdetta vainotaan kotona ns. ”same time exit/entry” -tekniikalla, eli aina, kun hän lähtee ulos kotiovestaan, joku tai jotkut naapureista tulevat samaan aikaan rappukäytävään, ja sama juttu hänen tullessaan kotiin. Kaikki kohteet yleensä huomaavat sen, että liikenne naapureiden asunnoista ul

      Eristäminen ja vihjailurikollisuus

      - mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
      - maineen tuhoaminen
      - fantasia-hahmon luominen uhrista
      - keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
      - mielipideohjaus uhria
      - tekosyillä vainoaminen
      - vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
      - häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus

      Uhrin stalkkaaminen

      - uhrin elämän tarkkailu
      - seurailu
      - tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
      - kotirauhan rikkominen
      - häirintä
      - "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
      - vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
      - vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen

      Provokaatiot

      - tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
      - katuteatterit
      - skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
      - puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
      - yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
      - yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
      -perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta

      Kovemman asteen vaino

      - esiintyminen uhrina
      - valeprofiilit
      - lavastukset

      • Anonyymi

        😎 kiitos tekstistä hyvä lista, joka pitää täysin paikkansa. Osaamme varautua konnien konnan koukkuihin ja väistää heitä matkan varrella. Näitähä löytyy alamaailmasta ja ylämaailmasta ja siltä väliltä. Tätä on rikollismaailma keinoja kaihtamatta.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe