Voiko marsu synnyttää enää 5 vuotiaana jos se on tehnyt yhdet pennut jo aikaisemmin?
Vastaukset 5
- marsunen85
Älä missään nimessä enään tuon ikäistä naarasta astuta.
Marsujen keskimäärinen elin-ikä on yhdistyksen sivuilla 3-5 vuotta, hyvällä hoidolla jopa 8 vuottakin. Meillä marsut eläneet siinä 5-8v väliltä.
5v käinen joutaa olla jo lomalla astutuksista oli sitten tehnyt poikueen tai pari tai sitten ei ollenkaan.
Marsuille synnytys on aina riski, sillä poikaset syntyvät ns. valmiina.
Ensimmäinen astutus tulisi tehdä tästä syystä suht aikasessa vaiheessa mikäli pikasia tarkoitus teettää (5-10kk) Jotta lantionluut eivät luudu.
Myös vanhan marsun astutus on sekin riski, oli se poikaset tehnyt tai ei. Vaarana on mm. tiineysmyrkytys.
Käytönnössä marsusi saattaisi olla fysiikaltaan kykeneväinen poikaset tekemään, mutta kuten mainitsin se on iso riski enkä muutenkaan näe järkeä astuttaa enään tuon ikäistä marsua. Itse en ainakaan marsua ostaisi paikasta jossa pennut n teetettu tuon ikäisellä marsulla, ihan periaatteesta.- entinen marsunomistaja
Tuon ikäinen on jo vanhus liian vaha
- aissu33
onko sillä väliä milloin poika marsu voi paritella tytön kanssa?Voiko poika marsu paritella 2 vuoden ikäisenä jos tyttö on nuorempi?
- Anonyymi
Voiko 2v ikäinen marsu enää saada lapsia hieman vanhemman uroksen kanssa?
- Anonyymi
Lapsia? Voi jumalauta. POIKASIA.
Ja ei, ei voi saada, jollei ole saanut aikaisemminkin. Ja vaikka ei olisikaan kyse ensikertalaisesta, niin näillä tiedoilla ei kysymykseesi voi vastata. Eikö järki sano, että tähän liittyy miljoona tärkeää asiaa, jotka kaikki jätit kertomatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502