Tiukkoja Sihteereitä (n+n+m)

midinight

Moi

Olisi mukavaa jos joku jaksaisi kommentoida tarinaa, kiitos jo etukäteen.

Oli kesän ensimmäisiä lämpimiä aamuja ja ihmiset olivat heittäneet talvivaatteet kaappiin. Etenkin naisten vaatetus oli viime päivinä vähentynyt huomattavasti. Olin pistänyt asian merkille etenkin joka aamuisen junamatkani aikana.

Tuona lämpimänä aamuna olin jälleen matkalla Helsinkiin. Vaunun paikat täyttyivät vähitellen ja ilokseni huomasin saavani varsin suoloista silmänruokaa matkaseurakseni. Käytävän toiselle puolelle minua vastapäätä istui nimittäin noin kolmekymppinen vaalehiuksinen kaunotar tiukassa vaaleansinisessä jakkupuvussaan.

Naisen kasvot olivat hillitysti meikattu ja vaalet hiukset vetäisty vain ponnarille taakse. Tummat silmälasit korostivat naisen herkkää olemusta ja punatut huulet saivat sydämeni sykkimään. Jakkupuvun alla hänellä oli todella avonainen paita, joten rintojen kaaret näkyivät selvästi. Hame puolestaan oli konservatiivisempi ja ulottui aina polviin saakka, mutta sääret olivatkin sitten koko komeuden huipentuma. Sellaisia naisen sääriä en ollut nähnyt koskaa, no ehkä jossakin tyttökalenterissa.

Reilun tunnin mittaisen matkan aikana ihastukseni kohde naputteli tasaiseen tahtiin läppäriään, eikä suonut minulle ainuttakaan katsetta. Minä puolestani vilkuilin häntä jatkuvasti, kuten lähellä istuvat muutkin miesmatkustajat. Jossain vaiheessa nainen pakkasi tavaransa ja lähti ilmeisesti vessaan siistiytymään ennen saapumista Helsinkiin. Silloin hän huomasi minut ja loi valloittavan hymyn, menin melkein hämilleni enkä osannut ainakaan hymyillä takaisin.

Loppumatkan aikana katsemme kohtasivat vielä muutamaan otteeseen, mutta ne olivat vain sellaisia vilkaisuja. Pasilan kohdalla nainen valmistautui nousemaan junasta ja minun oli pakko tarkastella vielä hänen sääriään, sillä niin uskomattomat ne olivat. Seurasin vaivihkaa naisen jalkoja kun hän nousi istuimeltaan ja lähti kävelemään ulko-ovelle. Yhtäkkiä säpsähdin, sillä nainen pysähtyi kohdalleni ja ojensi kätensä eteeni. Jokin lappu tiphti kohonneelle housuni etumukselle ja sieraimiini leijaili hienostunut hajuveden tuoksu.

Vilkaisin ylöspäin, mutta nainen oli jo kääntänyt selkänsä ja näin vain hänen tasaisesti askelten tahdissa heilahtelevan pyöreän pyllynsä. Sitten muistin taas lapun ja aloin tarkastella sitä. Se oli naisen käyntikortti ja sen toiselle puolelle oli kirjoitettu viesti:

"hei, jos olet tänään helsingissä vielä neljän jälkeen, niin tule mun toimiston osoitteeseen. T: Riikka"

Käyntikortista näin, että Riikka oli erään aika ison firman johdon sihteeri ja hänen toimistonsa olisi melkein Helsingin keskustassa. Punastelin ja mietin kuumeisesti pitäisikö minun juosta vielä naisen perään vai mitä. Juna ratkaisi kuitenkin tilanteen lähtemällä jälleen liikkeell. Ikkunasta näin vielä vilauksen Riikasta, hänen hiuksensa liehuivat tuulessa ja vartalo näytti auringonvalossa vieläkin uhkeammalta.

Koko päivän pyörittelin Riikan käyntikorttia sormissani ja mietin, mitä pitäisi tehdä. Soitanko hänelle vai laitanko sähköpostia vai menenkö todella vain hänen toimistolleen neljän jälkeen. En osannut tehdä päätöstä ja niin aika riensi ja kello läheni jo maagista neljää. Verkkokalvolleni palasi Riikan kauniit kasvot, täyteläiset huulet ja ihanat sääret, tällaista mahdollisuutta ei voinut päästää valumaan käsistä. Päätin soittaa taksin ja ajoin Riikan toimiston osoitteeseen.

Iso toimistorakennus oli jo melkein tyhjentynyt työpäivän jälkeen, kello oli puoli viisi. Alakerran vahtimestari tiedusteli aikeitani ja epävarmalla äänellä kerroin ketä olin tullut tapaamaan. Vahtimestari soitti sisäpuhelimella Riikalle ja kertoi alhaalla olevan vieraan. Sitten hän nyökkäsi ja laski luurin.

- Hän odottaa teitä kuudennen kerroksen aulassa, hissi on tuolla oikealla, vahtimestari neuvoi.

Polveni alkoivat jo melkein tutista ja huulet kuivuivat. Hissi nousi ylöspäin ja lopulta kuudennen kerroksen kohdalla ovet aukesivat. Aulassa minua odotti näky, joka sai silmäni räpsymään ja polveni menemään lukkoon.

Riikka odotti minua aulassa tiukassa hameessaan, jakkua hänellä ei enää ollut vaan ainoastaan vaaleanpunainen ohut paita jonka läpi kuulsivat rintaliivien kaaret. Pyöreiden rintojen muodot kohoilivat Riikan hengityksen tahdissa, ilmeisesti häntäkin jännitti.

- Hei, mä olen Riikka, tai kai sä sen jo tiesitkin. Hienoa kun pääsit tulemaan, siellä junassa ei oikein ehtinyt tutustua, Riikka kujersi ihanalla äänellä.

Astuin pois hissistä ja ojensin käteni epävarmana Riikkaa kohti.

- Moi, mä olen Ville, esittelin itseni ja puristin Riikan siroa kättä.

Hetken vain katselimme toisiamme ja sitten Riikka alkoi hymyillä ja veti minut viereiseen huoneeseen. Se oli hänen työhuoneensa. Riikka meni baarikaapin näköisen lipaston luo ja kysyi haluaisinko jotakin. Rohkaiseva ryyppy olisi nyt enemmän kuin paikallaan ja niinpä teimme molemmille Absolut-paukut. Vähitellen juttelu alkoi luistaa ja kerroimme molemmat omista töistämme ja sen sellaisista. Tulimme hyvin juttuun ja viihdyin hyvin Riikan iloisessa seurassa.

Yhtäkkiä huoneen ovi avautui ja pelästyi jotenkin vaistomaisesti tulijaa. Ovella seisoi punatukkainen, vähintäänkin yhtä kaunis nainen kuin mitä Riikka oli. Riikka esitteli meidät, punatukkaisen nimi oli Anu ja hän oli myös töissä samassa toimistossa.

- Vai tällasen Villen sä sait tänne tälläkertaa, Anu nauroi.

Ihmettelin mitä Anu mahtoi tarkoittaa, mutta vielä enemmän ihmettelin kun hän otti pois jakkunsa ja tuli aivan eteeni. Istuin nojatuolissa ja Anu laski kätensä hartiloilleni katsoen minua samalla syvälle silmiin.

- Onkos toi Riikka vielä kertonutkaan mihin sä olet joutunut, Anu kysyi nauravalla äänellään.

En tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. Kaksi kuvan kaunista sihteeri minun kanssa samassa huoneessa ja heillä oli selvästi joku suunnitelma minun pääni menoksi. Sitten Anu alkoi laskeutua alemmas ja hänen silmänsä tarkastelivat minua joka puolelta.

- Hyvältä näyttää, mutta mitäköhän meillä on täällä, Anu kihersi ja laski kätensä sepalukseni päälle.

Anu hieroi etumustani hieman painaen ja tunsin miten huosuissani alkoi kovettua. Anun toinen käsi alkoi avata paitani nappeja ja etsiytyi rinnalleni. Paitani ollessa jo kokonaan auki Anu painoi pääsä vatsalleni ja tunsin miten kieli kieppui navassani. Kalu alkoi olla jo kaksikerroin housuissani ja hengitykseni muuttui raskaaksi. Ihmettelin edelleen mihin toimistoon olin oikein eksynyt.

Vasta nyt huomasin Riikan tulleen taakseni ja ottaneen paitansa pois päältään. Riikan pyöreät rinnat olivat vaaleanpunaisten pitsirintsikoiden peittämät ja näky oli jumalainen. Riikan sormet tarttuivat niskaani ja alkoivat pöyhiä hiuksiani. Samalla Anun kädet siirtyivät housuihini ja avasivat sepaluksen napit. Kivikova kaluni ponnahti pystyyn ja hetken Anu ihasteli sen huojuntaa kasvojensa edessä. Riikan kädet laskeutuivat rinnalleni ja epäuskoisena katsoin kuinka Anun huulet alkoivat lähestyä tulipunaista terskaani. Ihana lämpö ja puristus valtasi terskani ja jouduin keskittymään todella, etten olisi lauennut heti, niin kiihottava tilanne oli.

Anun huulet laskeutuivat alemmas ja imivät kulliani todella ahnaasti. Suljin silmäni ja tunsin miten Riikka painoi pyöret rintansa päätäni vasten. Anun suu alkoi tehdä edestakaista liikettä kullini päällä ja terskani sykki jossakin hänen nielussaan. Laitoin toisen käden Anun pään päälle ja yritin hillitä hänen tahtiaan jotta en olisi lauennut. Anu päinvastoin kiihdytti tahtia ja otti vielä kätensäkin mukaan ja runkkasi sillä kullini vartta huulien keskittyessa terskaan. Riikan sormet nipistelivät nännejäni ja punaiset pitkät hiukset heilahtelivat reisilläni Anun pään liikeiden tahtiin.

Kauan en kestänyt tällaista menoa, varsinkin kun edellisestä kerrasta oli jo jokunen aika. Tunsin miten palleissani iski kipinöitä ja spermalasti lähti liikkeelle jostakin syvyyksistä.

- Hei multa taitaa tulla jo, ähkäisin tytöille.

Koko kullini kiemurteli Anun suussa ja hän puristi kädellään aivan sen juuresta niin lujaa kuin jaksoi. Laukeaminen pitkittyi ja tuntui aivan uskomattoman hyvälle. Huusin jotakin epämääräistä ja puristin nojatuolin käsinojia. Anu nosti päänsä juuri hetkeä ennen kuin valkoiset spermasuihkut lensivät. Hän ei kuitenkaan ohjannut spermaa mihinkään lattialle vaan jäi suu auki eteeni ja otti koko lastin kasvoilleen ja suuhunsa.

Näky oli uskomaton. Kullini nytkähteli hänen kätensä runkkauksen tahtiin ja spermaa roiskui Anun kaunille kasvoille ja hiuksiin. Tyttö hymyili ilmeisen tyytyväisenä saavutukseensa ja lipoi spermaisia huuliaan.

- Aika hyvän makuista, Anu sanoi sitten Riikalle.

Anun noustua pois laskeutui vuorostaan Riikka eteeni ja tarttui puolikovaan kulliini. Hetken Riikka vain katseli edelleen suonikasta kaluani ja otti sen sitten suuhunsa. Riikan kieli lipoi kulliani joka puolelta ja huolellisesti hän putsani ja nieli kaiken sperman. Riikan ihanat huulet hyväilivät kulliani tasaiseen tahtiin ja aloin taas tuntea kuinka veri pakkautui elimeeni.

Anu oli istuutunut toimiston pöydälle ja riisui parhaillaan paitaansa pois, seuraavaksi lähtivät rintsikat ja kauniit pyöreät rinnat salpasivat hengitykseni. Riika tarttui käteeni ja veti sen päänsä päälle, tartuin hänen hiuksiina ja aloin ohjailla pään liikkeitä. Hetken Anu hieroi rintojaan ja hameensa etumusta pöydän päällä, mutta laskeutui sitten Riikan taakse. Anu alkoi riisua Riikan hametta ja saikin ujutettua sen sekä pikkuhousut pois Riikan päältä.

Riikalla oli enää korkokengät ja rintaliivit päällä kun Anu laskeutu hänen taakseen. Anu iski minulle silmää ja painoi sitten päänsä Riikan haaroihin. Tunsin hampaiden hieman puraisevan kulliani kun Anun kieli tavoitti Riikan pepun. Laukeamisen jälkeen kestävyyteni oli hyvä joten minulla oli aikaa tarkastella edessäni kontillaan olevia sihteerejä. Anun punainen tukka kieppui Riikan pepussa ja kädet hyväilivät takapuolen täydellisiä kaaria. Riikan vaaleat hiukset puolestaan nousivat ja laskivat tarkalleen ohjaukseni tahdissa kulliani pitkin.

Hetken tytöt jatkoivat ihanaa lipomistaan, mutta sitten Riikan punehtuneet kasvot nousivat ja hän katsoi minua kiihkon sumentamin silmin.

- Mä haluun sut nyt mun sisään, nyt heti, Riikka ähkäisi.

Riikka nousi lattialta ja veti minut perässään ylös tuolista. Sitten hän huitaisi kaikki työpöydällä olleet tavarat syrjään ja asettui selälleen pöydälle.

- Tuu jo, tuu mun sisään, mun pilluun, jooko, Riikka vaikersi pöydällä.

Katselin epäuskoisena jumalaisen naisen kaunista vartaloa edessäni. Pyöreät rinnat heilahtelivat Riikan hengityksen tahtiin, litteä ja treenattu vatsa paljasti kylkiluiden kaaret ja lantio avautui tiukkojen reisien levittäytyessä haralleen. Potkin housut pois jaloistani ja tartuin Riikan korkokengistä ja laskeuduin hänen häpykummulleen. Riikka vaikersi ja pyysi minua sisäänsä, mutta päätin kiusata häntä vielä.

Nuolaisin pitkään Riikan turvonneita pillunhuulia ja maistoin naisen ihanan maun. Anu oli tehnyt hyvää työtä Riikan pillussa. Kovettunut klitta pisti esiin huulien välistä ja kutkutin sitä, Riikan vartalo tärisi ja kurkusta kuuluui vaimeita huokauksia. Riikka veti kädellään päätäni yhä syvemmälle lantiotaan vasten ja kieleni upposi syvälle pilluun.

Anu oli katsellut hetken touhuamme,mutta nousi nyt hänkin pöydälle. Anu asettui Riikan päälle 69-asentoon ja alkoi nuolla kanssani Riikan pillua. Anun ja minun kieleni kohtasivat toisensa ja Riikan pillun tuoksu ja maku yhdistettynä naisen kieleen saivat minut aivan sekaisin. Minun oli lopulta pakko nousta ylös ja katsella hetki tyttöjen nuoleskelua pöydällä. Sitten Anu tarttui kivikovaan kulliini ja alkoi vetää sitä Riikan pillua kohti. Tartuin jälleen Riiikan korkokengistä ja levitin haaroja entisestään. Punainen pillu avautui kullini edessä ja Anu painoi terskaani tiukkaan sopukkaan.

Kullini alkoi upota Riikan sisään ja kuulin, miten nainen vaikersi pöydällä. Riikka oli todella tiukka, mutta minunkin kullini oli kyllä paisunut uskomattomiin mittoihin. Hitaasti kulli painui pillun pohjaan saakka ja aloin nussimaan Riikkaa pitkillä vedoilla. Naisen sisällä oli tiukkaa ja kostea puristus tuntui ihanalle. Kun Anu vielä lipoi kielelläni kullini vartta, oli tilanne täydellinen.

Pumppasin Riikkaa pöydällä yhä kiihtyvällä tahdilla ja pitelin hänen korkokengistään kiinni. Riikan lantio alkoi kiemurrella ja kohoilla ja arvasin hänen olevan jo lähellä ensimmäistä orgasmia. Niinpä vedin kullini ulos ja suuntasin sen vuorostaan Anun suuhun. Säilytin saman rytmin ja nussin aika kovaa Anua suoraan nieluun. Anu ei pystynyt edes hengittämään välillä ja hänen olikin kohta irtauduttava minusta.

Minäkin aloin olla taas aika lähellä laukeamista joten pieni tauko teki hyvää. Anu nousi alas pöydältä ja tarttui kulliin. Menimme Anun kanssa takaisin nojatuoliin ja minä istuin kulli pystyssä alas. Anu kiipesi päälleni ja alkoi sovitella kulliani sisäänsä. Anu oli kyykyssä päälläni ja ihastelin silmieni edessä hänen täyteläisiä rintojaan.

Vähitellen Anu painautui alaspäin ja kullini ahtautui liukkaiden pilluhuulten välistä kohti Anun syvyyksiä. Anun silmät ummistuivat ja kurkusta kuului vaikerrusta. Tartuin häntä lantioista ja hetken keinuimme kuin kone kunnes Anu alkoi heitellä punaisia hiuksiaan puolelta toisella ja lantio tärisi kuin siihen olisi tullut joku vika. Sitten hän nousi pois kullini päältä ja huohotti korvaani jotakin pepustaan ja minun kyrvästäni.

Anu alkoi painaa tiukkaa pappuaan kulliani vasten, reikä tuntui uskomattoman tiukalle. Riikka oli nyt tullut Anun taakse ja alkoi nuoleskella tämän peppua ja samalla minun kulliani. Riikan sormet seikkailivat Anun peppureiällä ja toinen käsi painoi kulliani reikää vasten. Lopulta Anun peppu antoi periksi ja terska upposi anukseen. Hitaasti koko paksu kulli painui naisen takapuoleen ja Anu tuijotti minua suomein silmin sanomatta mitään.

Sitten Anun lantio lähti taas liikkeelle ja peppu puristi kulliani uskomattomalla tavalla. Tuntui kuin tuhannet sormet olisivat hieroneet kullia joka puolelta ja aina välillä puristus melkein musersi kaluni. Tajuntani alkoi jo kadota kun Anu painautui aivan lantiooni kiinni ja lähes 20 senttiä paksua kaluani oli hänen pepussaan. Sitten Anu huusi suoraa huutoa päätäni halaten ja tunsin miten hänen lantionsa nytkähteli ja supisteli. Orgasmi jatkui Anun vartalon sätkiessä päälläni ja ihmettelin sen pituutta.

Riikka auttoi lopulta velton Anun pois päältäni ja laskimme hänet tuoliin melkein tiedottomassa tilassa. Riikka vilkuili ympärilleen ja mietti ilmeisesti seuraavaa liikettä. Sitten hän otti nojatuolin tyynyn ja veti minut lattialle.

- Mä haluisin olla sun päällä, Riikka kuiskasi korvaani.

Asettelin tyynyn pääni alle ja laskeuduin kokolattiamatolle selälleni. Riikka tuli seisomaan päälleni ja alkoi sitten laskeutua kullini päälle. Riikan kasvoilla oli keskittynyt ilme ja kullini näytti suhteettoman suurelta hänen kapeaan vyötäröönsä ja jänteviin reisiinsä verrattuna.

Riikan pillu kosketti terskaani ja hitaasti hän painautui kokonaan minua vasten. Olimme hetken paikallamme ja sitten Riikka kaartui taaksepäin ottaen tukea polvistani. Asento nosti hänen ihanat rintansa suoraan kohti kattoa ja minun ei tarvinnut kuin maata. Riikan lantio nousi ja laski tasaiseen tahtiin ja turvonnut pillu imu kulliani. Tahti alkoi kiihtyä ja Riikka viskoi päätään puolelta toiselle. Välillä hän teki lantiollaan sivuttaisia liikkeitä ja kullini löysi aivan uusia kosketuskohtia hänen sisältään.

Tahti kävi yhä kiihkeämmäksi ja Riikka kumartui puoleeni rintakehästäni tukea ottaen.

- Sulla on niin iso ja kova kulli, tuntuu ihanalle, nussi mua, nussi mua kovaa, joo sinne, sinne, syvälle, Riikka voihki suoraan silmiini katsoen.

Kullini ylistys isoksi ja kovaksi sai sen muuttumaan vielä isommaksi ja tunsin miten lasti olisi kohta liikkeellä. Riikan lantion rytmi alkoi seota ja muuttua tärinäksi.

- Mä tuun, tuun, ihanaa, vielä sinne, joo, sinne, syvälle, mää tuuuuuuuun ,aaaaaaaahhhh, Riikka huusi päälläni.

Pillun supistukset olivat minulle liikaa ja kullini alkoi kiemurrella Riikan syvyyksissä. Kietouduimme toisiimme ja orgasmi ravisutti vartaloitamme. Kullini pumppasi spermaa Riikan ahnaasti imevään pilluun ja suutelimme toisiamme niskaan, huulille ja otsalle.

Makasimme vielä hetken lattialla kunnes Riikka alkoi kammeta itseään ylös. Anu oli katsellut näytöstä nojatuolissa itseään hiplaten. Minä olin niin poikki, että makasin vielä hetken lattialla. Onneksi olin lähtenyt vierailulle, mietin hiljaa mielessäni kahta jumalaisen kaunista sihteeriäni katsellen.

5

16074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää

      Tosi hyvä ja oikeasti kiihottava tarina.
      Toivottavasti jatkoa seuraa.

    • Aika hyvin...

      Aika hyvin jos sulla on 20 cm PAKSU...!:)

      • Tiina

        Loistava tarina tuo oli, siihen tasoon verrattuna mitä täällä yleensä on! Opettele sinäkin "Aika hyvin" vähän äidinkieltä, ei siinä kaiketi lukenut "20 sentin paksuinen kaluni"? Sitä se on kun ei enää omaa kieltänsä osaa edes lukea.


      • kiss

        tota ei olis ees huomannu jos et olis ruvennu mitää ilmottelee....!!!


    • mr.mulkku

      ihan hyvä teksti...=) näitä lisää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe