Moikka!olen hakenut Hy/lto koulutukseen ja tulokset saan vasta myöhemmin..mutta kyselisin kuitenkin tietäväisiltä että miten paljon opinnot vaativat läsnäoloa? Minulla on 2v lapsi kotihoidossa ja ajattelin hoitaa kotona vielä väh.puoli vuotta/ vuoden verran. Ilokseni huomasin että helsingin yliopistolla on myös lapsiparkki :), mutta riittääkö tämä? Miehellä vuorotyö joten pystyisin olemaan koululla 1-3 kokopv/vk sekä pari osapäivää.. Kannattaako yrittää vai siirtäisinkö suosiolla vuodella eteenpäin?! Opintotukea en ajatellut nostaa,ainakaan ihan heti. Kiitoksia paljon jos jollain olisi kokemusta tai tietoa tuosta läsnäolosta..
Opinnot ja lapsi kotihoidossa
2
147
Vastaukset
- hetialkuun
Kannattaa aloittaa opinnot heti. Käyt nyt aluksi niillä luennoilla ja harjoituksissa, jotka sopivat päivärytmiisi lapsiparkin kanssa, esim. 1-3 päivänä viikossa pari tuntia, niin pääset alkuun. Itsenäistäkin opiskelua varmasti on lisäksi. Tilanteesi on hyvä, kun opintotuki ei ole vaatimassa tiettyä määrää suorituksia.
Vuoden kuluttua sitten parannat tahtia. Nyt aloittavien joukko hajoaa joka tapauksessa, kaikki eivät valmistu yhtä aikaa.- Ä_I_T_I
Kiitoksia vastauksesta! Sisäänpääsy varmistui ja näin yritän tehdä. Tähtään pariin kurssiin/jakso ja kiristän tahtia jos näyttää siltä että onnistuisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931