Elikkäs olisi tarkoitus keskustella kuntien ihmisistä esim. nuorista,syrjäytyneistä,alakulttuurin edustajista,vanhemmista ihmisistä ja heidän käytöksestä jne.. Alkuunsa myös pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä ynnä muista kielioppi sekoilua, sillä en ole ollut kovinkaan hyvä koulussa.
Olen asunut koko ikäni Kanavansuulla joka on Lappeenrannan kaupunginosa,
olen pyöriny koko nuoruuteni Lauritsalassa(olen nytten 25). Sinä aikana kun koulut siellä kävin ja pyörin kauppojen kulmilla, siellä ei huudettu ohikulkijoille, eikä kiusattu eläimiä(toisin ku nykyään). Kuluneen vuoden aikana todellakin useasti on käynyt nii että ku olen kävelemässä k-suulta ritsalaa niin arviolta 12-13 vuotiaat pojat tulevat pyörillä ja hiljentää kohallani,alkaa haistattelemaan ja sitten hirveellä kiireellä karkuun jotta en varmasti saisi heitä otettuu puhutteluun. Toinen tapaus on se kun tossa pari päivää sitten olin kaupassa niin 2 veljestä toinen arviolta 10 ja toinen hieman vanhempi, molemmat tulivat lähelle ja alkoi hiljasella äänellä aukomaan päätänsä, samaan aikaan heidän äitinsä oli kassalla, jos minulla ei olisi ollut hirveä hoppu töihin, nii oisin vaikkapa voinut jututtaa heidän mamiansa ja kertoa näiden touhusta. Eipä tää vanhempi porukkakaan sen parempaa sakkia ole huom,en siis tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia. ikäluokka 18-20 ajaa autolla ohi,huutelee hävyyttömyyksiä ja heittelevät tölkeillä sekä tulevat baarissa kaveriporukalla haastamaan riitaa ku mitkäkin maailmanomistajat, siis hei miksei ihmisiä voi jättää rauhaa, onko se nyt niin siistiä huudella turvallisen matkan päästä. Räkäsimmät juottolat jätän suosiolla väliin sillä sieltä löytyy nämä humalaiset 40-60v ihmiset jotka jostakin syystä käyttäytyy kuin pahaiset kakarat ja tulevat urputtamaan minkä kerkeävät.
Ennen kaikki kamapäät asustelivat Sammonlahti,Skinnarila,Kourula,Hovinpelto-alueella, mutta näköjään enemmän levittäytynyt joka suuntaa, harvinaisen paljon heitä näkyy jo Kanavansuullakin. Harmitonta sakkia he ovat, silllä pysyttelevät enimmäkseen piilossa. Yhtä asiaa en ymmärrä: miksi autoilijoitten täytyy hiljentää ja jäädä pällistelemään jos sattuvat näkemään punkkarin taikka hevarin,se on todella ahdistavaa. Olen huomannut että tässä kaupungissa kantaväestö ja maahanmuuttajat tulevat hyvin juttuun keskenään. En siis ole kukkahattutäti ja loppujen lopuksi suurinosa ihmisistä osaa loppujen lopuksi käyttäytyä PS. ei ole tarkoitus mollata ihmisryhmiä vaan puhua heidän käytöksestä :)
ihmiset eri kunnissa
lepralainennuori
2
<50
Vastaukset
- hommata
Pitäs varmaa hommata alkolukko...
- simoomis
Simo? Asuuko Simossa kukaan? koko kunnasta ei tahdo netistäkään löytyä tietoa muutakuin latteat kotisivut. Jos täällä on joku Simolainen niin kirjoita millainen paikka olla ja elää? kannattaako muuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569