ihmiset eri kunnissa

lepralainennuori

Elikkäs olisi tarkoitus keskustella kuntien ihmisistä esim. nuorista,syrjäytyneistä,alakulttuurin edustajista,vanhemmista ihmisistä ja heidän käytöksestä jne.. Alkuunsa myös pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä ynnä muista kielioppi sekoilua, sillä en ole ollut kovinkaan hyvä koulussa.
Olen asunut koko ikäni Kanavansuulla joka on Lappeenrannan kaupunginosa,
olen pyöriny koko nuoruuteni Lauritsalassa(olen nytten 25). Sinä aikana kun koulut siellä kävin ja pyörin kauppojen kulmilla, siellä ei huudettu ohikulkijoille, eikä kiusattu eläimiä(toisin ku nykyään). Kuluneen vuoden aikana todellakin useasti on käynyt nii että ku olen kävelemässä k-suulta ritsalaa niin arviolta 12-13 vuotiaat pojat tulevat pyörillä ja hiljentää kohallani,alkaa haistattelemaan ja sitten hirveellä kiireellä karkuun jotta en varmasti saisi heitä otettuu puhutteluun. Toinen tapaus on se kun tossa pari päivää sitten olin kaupassa niin 2 veljestä toinen arviolta 10 ja toinen hieman vanhempi, molemmat tulivat lähelle ja alkoi hiljasella äänellä aukomaan päätänsä, samaan aikaan heidän äitinsä oli kassalla, jos minulla ei olisi ollut hirveä hoppu töihin, nii oisin vaikkapa voinut jututtaa heidän mamiansa ja kertoa näiden touhusta. Eipä tää vanhempi porukkakaan sen parempaa sakkia ole huom,en siis tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia. ikäluokka 18-20 ajaa autolla ohi,huutelee hävyyttömyyksiä ja heittelevät tölkeillä sekä tulevat baarissa kaveriporukalla haastamaan riitaa ku mitkäkin maailmanomistajat, siis hei miksei ihmisiä voi jättää rauhaa, onko se nyt niin siistiä huudella turvallisen matkan päästä. Räkäsimmät juottolat jätän suosiolla väliin sillä sieltä löytyy nämä humalaiset 40-60v ihmiset jotka jostakin syystä käyttäytyy kuin pahaiset kakarat ja tulevat urputtamaan minkä kerkeävät.
Ennen kaikki kamapäät asustelivat Sammonlahti,Skinnarila,Kourula,Hovinpelto-alueella, mutta näköjään enemmän levittäytynyt joka suuntaa, harvinaisen paljon heitä näkyy jo Kanavansuullakin. Harmitonta sakkia he ovat, silllä pysyttelevät enimmäkseen piilossa. Yhtä asiaa en ymmärrä: miksi autoilijoitten täytyy hiljentää ja jäädä pällistelemään jos sattuvat näkemään punkkarin taikka hevarin,se on todella ahdistavaa. Olen huomannut että tässä kaupungissa kantaväestö ja maahanmuuttajat tulevat hyvin juttuun keskenään. En siis ole kukkahattutäti ja loppujen lopuksi suurinosa ihmisistä osaa loppujen lopuksi käyttäytyä PS. ei ole tarkoitus mollata ihmisryhmiä vaan puhua heidän käytöksestä :)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommata

      Pitäs varmaa hommata alkolukko...

    • simoomis

      Simo? Asuuko Simossa kukaan? koko kunnasta ei tahdo netistäkään löytyä tietoa muutakuin latteat kotisivut. Jos täällä on joku Simolainen niin kirjoita millainen paikka olla ja elää? kannattaako muuttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe