vaipat festareilla?

Mixuhml

Mietin tässä illan hämärissä, kuinkahan moni muu käyttää vaippoja festareilla? Itsellä aina, joskus pelkään, että kaverit huomaavat. Joskus taas toivon.

44

5452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai sä vain

      festareilla??

      • Vaippatyttö Mira

        Käytän kyllä 24/7 , joten myös aina festareillakin.


    • abriflex

      Vaikka muuten käytänkin, niin festareilla en. Festareilla käytän pitkää leveää hametta. Aina löytyy helposti sellainen paikka missä voi lesketella suoraan luontoon ihan seisten. Stringit kuivuu nopeasti.

      • kukaanhuomaa..

        Mustat wetlook leggarit ovat yks vaihtoehto.Mulla kaiken kesää ja kiva antaa tulla.Viimeks Linnanmäellä.


      • kukaanhuomaa.. kirjoitti:

        Mustat wetlook leggarit ovat yks vaihtoehto.Mulla kaiken kesää ja kiva antaa tulla.Viimeks Linnanmäellä.

        Mulla kans "urheiluasu" niin mustiin juoksuhousuihin kiva antaa tulla.


      • Ujopissityttö

        Missä teette sen? Ja kuinka paljon?


    • Nähty on

      juhannuksena himoksella , eräällä naisella ainakin farkut pullotti siihen malliin, ettei jäänyt epäselväksi mitä siellä on. Liekkö tämä yleistäkin ?

      • 0-0o

        juhannuksena himoksella , eräällä naisella ainakin farkut pullotti siihen malliin, ettei jäänyt epäselväksi mitä siellä on. Liekkö tämä yleistäkin ? "

        Kaikki eivät valitettavasti pidä vaippoja huvin vuoksi.


    • Vaippatyttö Mira

      Ruisrock vedetty läpi ja oli mahtavaa antia kaikin puolin. Vaippa housuissa tietenkin ja sille oli todella tarvettakin :) abena m4 äärirajoilla , mutta kaiken piti. Kiitos järjestäjille mahtavista festareista.

    • Vaippatyttö Mira

      Perjantaina alkaa ilosaarirock joensuussa. Olen myös siellä vaipoissa , onkohan muitakin? Vai olenko ainoa ? :)

      • Hei! Täällä olis parikymppinen vaippailija :) Olisi mukava jutella kikissä lisää!
        Mun kik F1ndl


    • Jarre-poika

      tammerfestit tulossa :)

    • Vaippatyttö Mira

      Tiedän , valitettavasti tänä vuonna jää väliin. Olen silloin virossa saarenmaalla .Kaikkeen ei kerkiä, mutta hauskaa festarikesää kaikille. :)

      • Vaippaaja

        Vieläkö vaippailet festareilla? Täällä olis kans yks festareilla vaippaileva :)


    • ashley69

      Suosittelen. Itse käytän jo kolmatta vuotta vaippaa festareilla. Aikaa jää muuhunkin kuin vessoissa jonottamiseen.

    • seksuaalistako?

      Liittyykö tähän jotain seksuaalista nautintoa, vai pelkästään vältätte vessajonot? Jos liittyy ,millaisia tuntemukset ovat? Vai onko se vaan muuten kivaa?

      • ashley69

        Ei niitä siksi käytetä, että vältytään jonoilta. Vaippojen käyttö kiihottaa. Mutta ne ovat myös käytännölliset missä tahansa paikassa. Kannattaa kokeilla.


      • seksuaalistako?
        ashley69 kirjoitti:

        Ei niitä siksi käytetä, että vältytään jonoilta. Vaippojen käyttö kiihottaa. Mutta ne ovat myös käytännölliset missä tahansa paikassa. Kannattaa kokeilla.

        Kiihottaa siis, entä pitääkö päästä vaippailun aikana/päätteeksi helpottamaan oloa omalla kivalla tai käydä panettamassa itseä vai tuleeko vaipasta märkänä/muussa tavarassa/pissiessä/kakkiessa jo tarpeeksi fiboja ja tyydytys myös? Mielenkiintoista kyllä ja voisiko joku, vaikkapa "ashley69" tai "Vaippatyttö Mira" avata lisää? Ajatus ei itseä kiihota, mutta vaippaa käyttävä nainen ajatuksen tasolla kiihottaa kyllä, outo logiikka varmaankin, mutta näin se on kohdallani..


      • Vaippatyttö Mira
        seksuaalistako? kirjoitti:

        Kiihottaa siis, entä pitääkö päästä vaippailun aikana/päätteeksi helpottamaan oloa omalla kivalla tai käydä panettamassa itseä vai tuleeko vaipasta märkänä/muussa tavarassa/pissiessä/kakkiessa jo tarpeeksi fiboja ja tyydytys myös? Mielenkiintoista kyllä ja voisiko joku, vaikkapa "ashley69" tai "Vaippatyttö Mira" avata lisää? Ajatus ei itseä kiihota, mutta vaippaa käyttävä nainen ajatuksen tasolla kiihottaa kyllä, outo logiikka varmaankin, mutta näin se on kohdallani..

        Vaipat kiihottaa suunnattomasti ja ovat äärettömän käytännölliset joka tilanteessa , kuten ashley69 on myös todennut. Vaipoista saa hyviä fiboja , mutta kunnon seksiä toki myös tarvitaan :)


      • Mulla ainakin kiihottaa housuun kuseminen.


    • käytännöllistä ja siistii

    • Kusituli

      Onko tahallinen housuihin kuseskelu kovinkin yleistä aikuisväestön keskuudessa? Takana on varmasti joku lapsuuden ajan trauma.

      • Traumoista en tiiä,mut omalla kohdalla se vaan tuntuu hyvältä ku tulee pissat housuun,ja vielä kun sen tekee yleisellä paikalla et muut sen huomaakin et hei toihan on kussut housuun,niin aina vaan enemmän rupee kiihottamaan*♡*


    • vaipat123456789

      Jos joku haluaa jutella niin kikkaa messy_abdl

    • fitcomfort

      Operoinnin seurauksena jouduin käyttämään ja sitten kun en enää käyttänyt saattoi lirahdella milloin sattuu. Erinäisten kokeilujen jälkeen olen käyttänyt jo pitkään vaippahousuja, jotka eivät purista eivätkä oikeastaan tunnu missään ja mikä parasta, ei tarvi jännittää lirahtaako vai ei. Pitkillä automatkoilla ei myöskään tarvi pinnistellä ennen seuraavaa huoltoasemaa.
      Olen kyllä treenannut alakerran lihaksia säännöllisesti, mutta siitä huolimatta saattaa lirahtaa huomaamatta. Ja vaipat antavat seksuaalista värinää myös ja voi kostua sieltäpäin ihan rauhassa.

    • Pakilanjäbä24

      Flow-festareilla oltiin eilen. Vaipat tuntui hyvälle, en tiedä näkyykö shortseista pullotus tai kuuluuko rapina? ;)

    • joo, märkä jälki

      Jos vaippahousuilla tarkoitetaan noita Tena pantseja, niin ne ei kyllä kovin pitkää pissaa siedä. Mutta ne on kyllä ohuet. Itselläni on yleensä vielä muovipökät varmistuksena. Mutta silloin kun vaippa on ihan litimärkä, niin ei kantsi istua mihinkään, se neste pursuaa sieltä vaikka muovipökien kuminauhojenkin alta.
      Nimimerkki 'märkä jälki tuolilla...' ;-)

      • märkäpuku

        Muovihousut ja suorakaidevaippa, niin mahtuu koko päivän pissat eikä valu ulos.


    • Iik cheek

      Stadionilla oli eilen ainaskin kaks tyttöö vaipoissa... tais olla vielä muitakin ?

    • MakeVantaa

      Kyllä oli yks jätkäkin, sadevaatteet päällä myös =)

    • 90luku

      Eilen ysärifestareilla!! Ei muuten arvattu varmasti, että mulla, hiukset ysärityylijakaus päässä olevalla ikiteinillä on Tenat kahisemassa farkuissa! Ja oli tarpeen. Vessaan sai jonottaa melkein puolituntia. Tänään jatkuu!

    • Oltiin viimevuonna stadikan konsertissa ja tyttöystäväni kanssa oli hirvee kusihätä,joten oltiin sit tiiviisti vastakkain 50tuhannen muun joukossa ja annettiin kuset tulla housuun ,varpaatkin kastui.
      Sama tehtiin Ledingar s gaybois konsertissa Senaatintitorilla joskus -93 ja kukaan reagoi mitään ja jos on mustat housut. niin ei se niin näy.
      Muutenkin leikitään pissijuttuja vaikka sänngyssäkin,kantsii kokeilla,ihan kiva piriste...

    • Farkkujäbä19

      Tammerfestit lähestyy :)

    • Joo provinssissa kans tuli käytyä,ja tulihan ne kuset sit illan aikana housuun.Enkä ollut ainut,joka niin teki...

    • Iltatorilla eilen myymässä.Tena slip maxi ja supriman housut.
      Olipas märkä kotiin lähtiessä.

    • Pissityttö

      Ostin eilen ensimmäistä kertaa pakkauksen aikuisten vaippoja. Tena Plus ilman muovihousuja ei kuitenkaan ole aivan tiivis. En kuitenkaan voi olla pissimättä vaippaan. Se on aivan huumaavan kiihottava tunne.

      Pissaatteko oikeasti tahallanne housuihin festareilla? Teitä ei haittaa että ihmiset näkevät tai haistavat sen? En uskaltaisi, vaikka olen aivan märkänä ajatuksesta ...

      • Joo mä ainakin pissaan housuun tahallaan,niin festareilla,kun muutenkin kaupungilla.Eikä haittaa yhtään vaikka muut sen huomaakin,kiihottaa vaan.Uskalla vaan kokeilla...


    • festarikiertäjä

      Turussa oltiin festareilla lauantaina vaimon kanssa. Edessäni olleella naisella oli vaippa nahkahameen alla . Kumartuessaan ottamaan kassistaan jotain paita nousi vähän ylös ja vaippa oli selvästi nähtävissä aika moni muukin kinnitti tähän huomiota.

    • Oltiin poikkiksen kanssa provinssissa ja käyettiin melkein koko aika vaippoja molemmat. Mulla ei hameen alta oikeen ees voinut näkyä ja poikkiksella oli aika löysät housut. Seksin harrastaminen jäi kyllä viimeisinä iltoina vähän vähemmälle kun kieltämättä oli aika likainen fiilis viimeisenä iltana.

    • Kasse22

      Tammerfesteillä kun lähtee niin on varmaan koko paketti otettava Tenoja :)

      • Halvemmaksi tulee pissata vaan housuun...


    • saamarinluuserit

      Ompa kivaa kävellä kusta täynnä olevat vaipat haaroissa.. eikä puhuta mistää liruista..

      Hameen viel ymmärrän mut et viel pikkarit alla ja sit vaan lorottaa läpit. Kusiset haisevat pikkarit jalas kävelee siel.. ei helvetti, en ikänä mee festareille!

    • VaippaNoora

      Nightwish tampereen keikka tulossa ja vaipat housuissa mennään. Käytän kyllä muutenkin vaippoja kuin vain festareilla.

      • Hei! Täällä olis parikymppinen vaippailija :) Olisi mukava jutella kikissä lisää!
        Mun kik F1ndl


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe