Hei, meillä on maalla iso puutarhatontti. Kymmenisen vuotta sitten istutetut maanpeitekasvit alkavat olla 'ongelma'. Niitä pitäisi jakaa, kavereille annettu pahvilaatikoittain taimia. Olisiko pöllömpi idea perustaa toiminimi tms. Ja alkaa myymään taimia keväisin? Meillä lapset etsivät kesätöitä ja ajattelin palkata heidät apulaisiksi. Miltä kuulostaa? Mitä riskejä?
Testaan ideaa
4
97
Vastaukset
- 1566
toiminimellä varmaankin pitäisi olla tarkastetut ja terveeksi havaitut taimet ettei taudit ja tuholaiset leviä..
- Nokkoset kukkivat
Suomessa on niin paljon sääntöjä ja lakeja, nin ettei mikään pikku bisnes noin vain laillisesti onnistu. Kirpputoreilla olen nähnyt taimia myynnissä.
- Vanilja2014
Kiitos vastauksista! Osaisiko joku puutarha-alan yrittäjä antaa vinkkejä mistä voisi aloittaa? Minulla on taimien lisäksi myös muita ideoita, jotka täydentäisivät toisiaan.
- pikku neuvo
Vanilja2014 kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Osaisiko joku puutarha-alan yrittäjä antaa vinkkejä mistä voisi aloittaa? Minulla on taimien lisäksi myös muita ideoita, jotka täydentäisivät toisiaan.
Kokeile huutonetin kautta.
Säästyt veroilta.
Lähetät taimet pienissä kuplasuojatuissa pusseissa ykkösluokassa paljasjuurisina ja täyteen juotettuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146