Hei, meillä on maalla iso puutarhatontti. Kymmenisen vuotta sitten istutetut maanpeitekasvit alkavat olla 'ongelma'. Niitä pitäisi jakaa, kavereille annettu pahvilaatikoittain taimia. Olisiko pöllömpi idea perustaa toiminimi tms. Ja alkaa myymään taimia keväisin? Meillä lapset etsivät kesätöitä ja ajattelin palkata heidät apulaisiksi. Miltä kuulostaa? Mitä riskejä?
Vastaukset 4
- 1566
toiminimellä varmaankin pitäisi olla tarkastetut ja terveeksi havaitut taimet ettei taudit ja tuholaiset leviä..
- Nokkoset kukkivat
Suomessa on niin paljon sääntöjä ja lakeja, nin ettei mikään pikku bisnes noin vain laillisesti onnistu. Kirpputoreilla olen nähnyt taimia myynnissä.
- Vanilja2014
Kiitos vastauksista! Osaisiko joku puutarha-alan yrittäjä antaa vinkkejä mistä voisi aloittaa? Minulla on taimien lisäksi myös muita ideoita, jotka täydentäisivät toisiaan.
- pikku neuvo
Vanilja2014 kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Osaisiko joku puutarha-alan yrittäjä antaa vinkkejä mistä voisi aloittaa? Minulla on taimien lisäksi myös muita ideoita, jotka täydentäisivät toisiaan.
Kokeile huutonetin kautta.
Säästyt veroilta.
Lähetät taimet pienissä kuplasuojatuissa pusseissa ykkösluokassa paljasjuurisina ja täyteen juotettuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3362653
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1761915- 341692
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791537- 531055
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269892Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247773- 58656
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551