Kuinkahan paljon eroavat toisistaan siivooja ja lääkäri? Lääkäriksi opiskelleella on lukupäätä ja tahtoa mutta sitten taas voi olla että on noussut päähän. Siivooja taas voi olla liiankin tavallinen mutta ei kuitenkaan menestyksen ja rahan sokaisema.
Jos rakastaisitte kahta ihmistä, toinen siivooja ja toinen lääkäri, ja teidän pitäisi päättää kumman kanssa menette naimisiin, kumman valitsisitte?
Siivoojan ja lääkärin erot?
5
364
Vastaukset
- Ei kumpikaan
Ehdottomasti siivooja (ellei ole siivoojana sairaalassa).
Lääkäri kantaa kaikki mahdolliset patologiset mikrobit kotiin...
Mikäli molemmat olisivat sairaalassa töissä, niin ehdottomasti kukkaron paksuus vie voiton eli lääkäri.- HoiHoi33
Siivooja eio ainakaan todennäköisesti ole itseään täynnä oleva molopää, kuten usimmat lääkärit. Tervetuloa sairaalamaailmaan töihin - lääkärit on 90%sti täysiä p..koja!
Oikein ihmetyttää miten yksi ammattikunta voi tietää Kaikesta Kaiken?! Eikös ne ole koulutettu leikkaamaan umpisuolia ja analysimaan verinäytteitä? Mutta ei: lääkäri tietää työnjohtamisesta, lääkäri tietää taloudesta, lääkäri tietää organisaatiojohtamisesta, markkinoinista, henkilöstöhallinnosta, rekrytoinnista...
Kuinkahan paljon suomalainen veronmaksaja maksaakaan ekstraa kun antaa näiden osaamattomien besserwissereiden johtaa terveydenhuoltoa tässä maassa....
- 65446566565
Jos rakastan molempia niin totta kai suhaan niiden välillä sitten edestakaisin. Ei kannata antaa niiden tutustua toisiinsa, kohta laki muuttuu ja ne voisivat mennä keskenäänkin naimisiin ilman minua.
- trtrtrtrgfgfgf
Kyllä mulle lääkärin tulot enemmän kiinnostaa kuin surkean siivoojan. Vaikka en olisi rakastunut, ottaisin mieluummin lääkärin.
- Jjjuuu
Lääkärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024427Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816