Kuinkahan paljon eroavat toisistaan siivooja ja lääkäri? Lääkäriksi opiskelleella on lukupäätä ja tahtoa mutta sitten taas voi olla että on noussut päähän. Siivooja taas voi olla liiankin tavallinen mutta ei kuitenkaan menestyksen ja rahan sokaisema.
Jos rakastaisitte kahta ihmistä, toinen siivooja ja toinen lääkäri, ja teidän pitäisi päättää kumman kanssa menette naimisiin, kumman valitsisitte?
Siivoojan ja lääkärin erot?
5
368
Vastaukset
- Ei kumpikaan
Ehdottomasti siivooja (ellei ole siivoojana sairaalassa).
Lääkäri kantaa kaikki mahdolliset patologiset mikrobit kotiin...
Mikäli molemmat olisivat sairaalassa töissä, niin ehdottomasti kukkaron paksuus vie voiton eli lääkäri.- HoiHoi33
Siivooja eio ainakaan todennäköisesti ole itseään täynnä oleva molopää, kuten usimmat lääkärit. Tervetuloa sairaalamaailmaan töihin - lääkärit on 90%sti täysiä p..koja!
Oikein ihmetyttää miten yksi ammattikunta voi tietää Kaikesta Kaiken?! Eikös ne ole koulutettu leikkaamaan umpisuolia ja analysimaan verinäytteitä? Mutta ei: lääkäri tietää työnjohtamisesta, lääkäri tietää taloudesta, lääkäri tietää organisaatiojohtamisesta, markkinoinista, henkilöstöhallinnosta, rekrytoinnista...
Kuinkahan paljon suomalainen veronmaksaja maksaakaan ekstraa kun antaa näiden osaamattomien besserwissereiden johtaa terveydenhuoltoa tässä maassa....
- 65446566565
Jos rakastan molempia niin totta kai suhaan niiden välillä sitten edestakaisin. Ei kannata antaa niiden tutustua toisiinsa, kohta laki muuttuu ja ne voisivat mennä keskenäänkin naimisiin ilman minua.
- trtrtrtrgfgfgf
Kyllä mulle lääkärin tulot enemmän kiinnostaa kuin surkean siivoojan. Vaikka en olisi rakastunut, ottaisin mieluummin lääkärin.
- Jjjuuu
Lääkärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319