Kuinkahan paljon eroavat toisistaan siivooja ja lääkäri? Lääkäriksi opiskelleella on lukupäätä ja tahtoa mutta sitten taas voi olla että on noussut päähän. Siivooja taas voi olla liiankin tavallinen mutta ei kuitenkaan menestyksen ja rahan sokaisema.
Jos rakastaisitte kahta ihmistä, toinen siivooja ja toinen lääkäri, ja teidän pitäisi päättää kumman kanssa menette naimisiin, kumman valitsisitte?
Siivoojan ja lääkärin erot?
5
384
Vastaukset
- Ei kumpikaan
Ehdottomasti siivooja (ellei ole siivoojana sairaalassa).
Lääkäri kantaa kaikki mahdolliset patologiset mikrobit kotiin...
Mikäli molemmat olisivat sairaalassa töissä, niin ehdottomasti kukkaron paksuus vie voiton eli lääkäri.- HoiHoi33
Siivooja eio ainakaan todennäköisesti ole itseään täynnä oleva molopää, kuten usimmat lääkärit. Tervetuloa sairaalamaailmaan töihin - lääkärit on 90%sti täysiä p..koja!
Oikein ihmetyttää miten yksi ammattikunta voi tietää Kaikesta Kaiken?! Eikös ne ole koulutettu leikkaamaan umpisuolia ja analysimaan verinäytteitä? Mutta ei: lääkäri tietää työnjohtamisesta, lääkäri tietää taloudesta, lääkäri tietää organisaatiojohtamisesta, markkinoinista, henkilöstöhallinnosta, rekrytoinnista...
Kuinkahan paljon suomalainen veronmaksaja maksaakaan ekstraa kun antaa näiden osaamattomien besserwissereiden johtaa terveydenhuoltoa tässä maassa....
- 65446566565
Jos rakastan molempia niin totta kai suhaan niiden välillä sitten edestakaisin. Ei kannata antaa niiden tutustua toisiinsa, kohta laki muuttuu ja ne voisivat mennä keskenäänkin naimisiin ilman minua.
- trtrtrtrgfgfgf
Kyllä mulle lääkärin tulot enemmän kiinnostaa kuin surkean siivoojan. Vaikka en olisi rakastunut, ottaisin mieluummin lääkärin.
- Jjjuuu
Lääkärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140