Olen tuossa katsonut farkkuni tilalle tila-autoa ja löysin tuollaisen tilaihmeen kun tourneo connect. Eli haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä autosta.
Apuja autonvaihtoon
6
1266
Vastaukset
- Vaahtera
isääsi koeajamaan se auto. Ne ei liikkeessä kuitenkaan anna sitä kortittomalle ajettavaksi.
- Japa
Kiitos vaan asiallisesta vastauksesta, pikkusen otti koville, kuitenkin ammatiksenikin ajanut.
Saattaishan se tietysti faija lähteäkin, vois myös ottaa omat muksut mukaan. Kyllähän siihen mahtuu. - Jii
Japa kirjoitti:
Kiitos vaan asiallisesta vastauksesta, pikkusen otti koville, kuitenkin ammatiksenikin ajanut.
Saattaishan se tietysti faija lähteäkin, vois myös ottaa omat muksut mukaan. Kyllähän siihen mahtuu.Pikkaisen on karu peli,mutta jos ei noita plyyssipenkkejä,kaipaile autosta löytyy kapasiteettia myös tavarankuljetukseen.
Ajoltaan ei hullumpi,penkissä riittää paremmin säätöä taaksepäin kuin paku versiossa.
Eli kaiken kaikkiaan ihan tutustumisen arvoinen laite. - Nooh?
Japa kirjoitti:
Saattaishan se tietysti faija lähteäkin, vois myös ottaa omat muksut mukaan. Kyllähän siihen mahtuu.Yksikään ammattimies ei kysele Suomi24:n sivuilla, että minkäköhän auton ostasin?
Itse en aja ammatikseni, mutta kyllä minä menen autoliikkeeseen tutustumaan tarjontaan ja koeajamaan.
99,9% täällä vastauksiaan jakelevista henkilöistä on 12-15 vuotiaita ja jokunen vanhempi, joka haluaa kiusata tätä nuorisoa niin kuin minä sinua. Nooh? kirjoitti:
Yksikään ammattimies ei kysele Suomi24:n sivuilla, että minkäköhän auton ostasin?
Itse en aja ammatikseni, mutta kyllä minä menen autoliikkeeseen tutustumaan tarjontaan ja koeajamaan.
99,9% täällä vastauksiaan jakelevista henkilöistä on 12-15 vuotiaita ja jokunen vanhempi, joka haluaa kiusata tätä nuorisoa niin kuin minä sinua.ehkä joku täälläkin yrittää saada aikaan asiallista keskustelua. Sinunkaan kommenttisi ei mitenkään auttanut alkuperäistä kysyjää.
- Japa
Nooh? kirjoitti:
Yksikään ammattimies ei kysele Suomi24:n sivuilla, että minkäköhän auton ostasin?
99,9% täällä vastauksiaan jakelevista henkilöistä on 12-15 vuotiaita ja jokunen vanhempi, joka haluaa kiusata tätä nuorisoa niin kuin minä sinua.Sanoisin ennemmin, ettei tällä palstalla ole yhtään ammattimiestä joka tietäisi kyseisestä autosta jotakin. Enkä edes enää ihmettele että miksei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750