Hei! Itseltäni leikattiin eilen umpilisäke (tosin osa hoitajista sanoo ettei leikattu, osa ettei se ollut tulehtunut ja osa että oli....?) Ja leikkaus tehtiin ruotsissa. Itselläni on kovat kivut enkä ole saanut muuta kun 1g panadolia n. 4krt päivässä (7h välein, normaaliako? kipu käy sietämättömäksi) jota sitäkin on pitänyt itse pyytää useamman kerran. Meillä ei ole mtn vaikeuksia ymmärtää toisiamme (minun ja henkilökunnan), mutta kysyisin onko tälläinen lääkitys varmasti normaalia sillä panadol ei itselläni toimi lainkaan mihinkään kipuihin (olen senkin useammin kertonut). Ennen leikkausta sain morfiinia suoneen eivätkä kivut olleen läheskään yhtä pahat (ennen lääkettä kuin nyt)... Millaisia lääkkeitä muut ootte saaneet?
mitä lääkkeitä umpparileikkauksen jälkeen
2
78
Vastaukset
- 3+3
Minulta leikattiin kohtu tähystyksellä.
Umpilisäkkeesi on leikattu tähystyksellä.
Söin sairaalassa 2 päivää Oxcynormia.
Kotona 2 päivää burana 800mg.
Tämän jälkeen ei ollut lainkaan enään mitään särkyjä.
Kipeä olin 2 viikkoa, mutta leposärkyä ei ollut.
Lepäsin. - Ei tunnu missään
Multa leikattiin umpilisäke juuri kesäkuun lopulla :) Sain gramman panadolia ja 600 mg buranaa kahdesti päivässä eikä kipuja ollut levossa ollenkaan :)
Musta ainakin tuntuu aika isolta määrältä että saat 4 grammaa panadolia päivässä? Mutta ei mullakaan se panadol auttanut niin paljoa kuin pienempi määrä buranaa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316