Moi!
Kahden viikon päästä startataan kahden viikon purjehdukselle Trogirin kupeesta.
Nyt suuntaammekin Dalmatian pohjoisosiin - pääsääntöisesti Kornati Dugi Otokin saaristoon. Isoista paikoita aiomme bongata Zadarin, jossa ei ole koskaan vielä oltu.
Olikos porukoilla antaa vinkkejä Zadarissa käynnille:
* must see -kohteita
* ravintoloita (liharuoka tässä vaiheessa reissua pääosassa)
Itse olen netistä bongannut mielenkiintoisiksi ihmettelyn kohteiksi mm:
* Zadar Sea Organ
* "The Greeting to the Sun" -ranta-alue
Mielelläni kuulisin/lukisin kokemuksia/vinkkejä lisää, kiitos.
Ja jos joku on about 6.-28.7. kulmilla, niin tervetuloa alukseemme iltadrinksulle vaihtamaan ajatuksia Kroatiasta! Mukaville ihmisille voisimme ajatella myös tarjottavan päivän-kahden purjehduksen Zadarista etelään (Biograd, Murter, Vodice).
-S
P.S. Syksylle syys-lokakuun vaiheessa tarjolla myös 1-4 hengelle reissu vesille Trogir/Hvar/Brac/Vis - kipparilla tai ilman.
Zadar + vesille?
2
330
Vastaukset
- Okrug
Syyskuussa (16.9. - 2.10) olemme Zadarin liepeillä ja Trogirissa (toinen viikko). Olisi mukava päästä näkemään aluetta vesiltä tai muuten vain pikavisiitti (vaikka vain venettä ihmettelemässä). Olemme kaksin ja toisella on myös kansainvälinen huvivenelupa.
Hei
No niin, Zadar tuli katseltua - siis "vanha kaupunki".
Ihan hieno, käymisen arvoinen paikka, vaikka ovatkin kokonaisuutta rumentamaan saaneet aikaiseksi "tito-aikaisia" rumia laatikkotaloja muutamia.
Käydessämme siellä oli juuri menossa maailmanennätyshyppy. Eli 3000 ihmistä hyppäsi yhtäaikaa rantatörmältä veteen... noh, hieman epäilen tuota määrää 3000.
Okrug:
Itselläni on vielä auki onko lähtösatamani Marina Agana (Trogirin vieressä) vai Dubrovnik, jonne tällä hetkellä on tarjolla paremmin suoria lentoja.
Voit laitella minulle yksityisviestiä.
-S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474542Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272724Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001408Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88888