Ompa muuttunut 50 sten palsta seksipalstaksi

murri

Eikö ole seksipalstalla tilaa vai mistä kyse ?????.
Voisi poistaa tosiaankin nuo sopimattomat kirjotukset pois täältä kokonaan.
Vielä rivommiksi ne muuttui, kun joku sinne uskalsi mielipiteensä kirjoittaa ;että on väärässä paikassa kirjoitus ,kun tänne seksijuttuja kirjottelette.
Saa olla mielipiteitä muitakin kuin nuo ,joilla härskit jutut.
Vai halutaanko tosiaan pois tavalliset säädylliset ja asialliset .Ei ne menneet edes huumorilla tai vitsinä .
Kysynpä vain .
Oli ikävä lukea .

14

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N50+++

      Eikö tällä saa enää edes puhua seksistä? Eikö se kuulu aikuisten ihmisten elämään? Kerropa mistä täällä 50 palstalla saa puhua?

    • Taasko sama vanhapiika alkaa urputtamaan,ja viel mainitset,että olipa ikävä lukea,voi hyvä ihminen,missä sun huumoris on???Kirjoita ihmeessä mielipiteitäsi,on kiva lukea oikein nutturapää juttuja,mikä on lemmpari aiheesi? Muu kuin toisten kirjoitusten arvostelu,vai onko sitä???

    • yäk!!!

      koko maailma on täynnä seksiä,seksiä,seksiä...

      Eikö mikään muu merkitse ihmisille enää mitään!!!

      Mä olen myös niiiin kyllästynyt koko alueeseen et

      tekis mieli huutaaa!!!

      • se vanhempi nainen...

        Seksiä tosiaa tungetaan liikaa joka paikkaan; muuten ihan kiva asia!
        Mulla on tuttavapiirissä muutamia ns. vanhempia naisia, jotka kerskuu noilla suhteillaan; joka päivälle pitää olla eri mies sänkyyn...jotenkin sairasta toimintaa! Suorastaan oksettavaa puuhaa. YÖK!


    • seksiä kehiin

      vilkaises uudestaan mitä aiheita täällä eniten luetaan.. kaikki ei ajattele ihan noin kuin sinä.

    • Esko

      Palstahan kuvaa ympärillämme olevaa todelisuutta. Työskentelen naisvaltaisessa työpaikassa ja kyllä näissä keski-ikäisissä naisissa, olivatpa sitten rouvia tai neitejä, löytyy yllättävän paljon kiimaisia seksihurjastelijoita. Arvatkaa vain onko tällainen selibaatissa elävä vakaumuksellinen vanhapoika kovilla tuollaisessa ympäristössä. Odotan pikkujoulua taas kerran kauhulla.

      • sympatiaa kehiin

        Kun jäljellä ei ole enää muuta kuin muistot, puheilla korvataan puutteita.


      • una mujer

        Vai kiimaisia seksihurjastelijoita. Aika pahasti sanottu. Taitaapi Eskolla tehdä itsellä mieli vähän hurjastella. :=)) Miksi Esko haluaa selibaatissa olla. Tai mitäpä se mulle kuuluu. Eihän sinne pikkujouluunkaan kait pakko ole mennä, jos niin kauhistuttaa. Vai etkö luota itseesi? :=)


      • saaruzka

        Oi Eskoseni. Elä mene sinne pikkujouluun.
        Jos ne vaikka sinut siellä raiskaa ne seksihullut naiset.!!!
        Seksihän on ihan luonnollinen osa elämää.
        Törkyjuttujakin tietty on mutta yleensä kuulee vaan vitsejä.
        Noh, siinäkin asiassa saattapi olla joitain poikkeuksia, jotkut voi olla niin pettyneitä ettei ne kestä kuulla koko sanaa.
        t. 696


      • una mujer

        Alko todella kiinnostamaan. Oletko koskaan ollut sillai... Mä voisin opettaa sulle kaikki temput ja antaisin sulle vähän kyytiä. Kyllä ne sinullakin halut heräis.
        Ei se niin kamalaa ole, että kannattaa pelätä.
        Jos kiinnostaa, niin lähetän sulle sähköpostiosoitteen niin päästäis harjoittelemaan ennen sitä pikkujoulua. :=)).


      • Doe-10
        una mujer kirjoitti:

        Alko todella kiinnostamaan. Oletko koskaan ollut sillai... Mä voisin opettaa sulle kaikki temput ja antaisin sulle vähän kyytiä. Kyllä ne sinullakin halut heräis.
        Ei se niin kamalaa ole, että kannattaa pelätä.
        Jos kiinnostaa, niin lähetän sulle sähköpostiosoitteen niin päästäis harjoittelemaan ennen sitä pikkujoulua. :=)).

        ei kiinnosta :( *mustasukkainen*


      • una mujer
        Doe-10 kirjoitti:

        ei kiinnosta :( *mustasukkainen*

        Turhaan oot. Sinuahan minä vain ajattelen koko ajan. :=)))))


    • kohtalotoveri

      Minullakin on työpaikka, jossa meitä harvoja miespuolisia kohtaan suhtaudutaan avoimen seksuaalisesti. Ehdotuksia tulee ja jalkoväliin katsellaan kasvojen sijaan. Päivääkään en vaihtaisi pois.

    • Eemeli

      Hermostu. Viiskymppisten ajatusmailmaan näköjään kuuluu vielä muistella menneitä suorituskykyjä. Liika on aina liikaa, mutta toisaalta kohtuus aivan liian vähän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe