Eikö ole seksipalstalla tilaa vai mistä kyse ?????.
Voisi poistaa tosiaankin nuo sopimattomat kirjotukset pois täältä kokonaan.
Vielä rivommiksi ne muuttui, kun joku sinne uskalsi mielipiteensä kirjoittaa ;että on väärässä paikassa kirjoitus ,kun tänne seksijuttuja kirjottelette.
Saa olla mielipiteitä muitakin kuin nuo ,joilla härskit jutut.
Vai halutaanko tosiaan pois tavalliset säädylliset ja asialliset .Ei ne menneet edes huumorilla tai vitsinä .
Kysynpä vain .
Oli ikävä lukea .
Ompa muuttunut 50 sten palsta seksipalstaksi
14
1325
Vastaukset
- N50+++
Eikö tällä saa enää edes puhua seksistä? Eikö se kuulu aikuisten ihmisten elämään? Kerropa mistä täällä 50 palstalla saa puhua?
Taasko sama vanhapiika alkaa urputtamaan,ja viel mainitset,että olipa ikävä lukea,voi hyvä ihminen,missä sun huumoris on???Kirjoita ihmeessä mielipiteitäsi,on kiva lukea oikein nutturapää juttuja,mikä on lemmpari aiheesi? Muu kuin toisten kirjoitusten arvostelu,vai onko sitä???
- yäk!!!
koko maailma on täynnä seksiä,seksiä,seksiä...
Eikö mikään muu merkitse ihmisille enää mitään!!!
Mä olen myös niiiin kyllästynyt koko alueeseen et
tekis mieli huutaaa!!!- se vanhempi nainen...
Seksiä tosiaa tungetaan liikaa joka paikkaan; muuten ihan kiva asia!
Mulla on tuttavapiirissä muutamia ns. vanhempia naisia, jotka kerskuu noilla suhteillaan; joka päivälle pitää olla eri mies sänkyyn...jotenkin sairasta toimintaa! Suorastaan oksettavaa puuhaa. YÖK!
- seksiä kehiin
vilkaises uudestaan mitä aiheita täällä eniten luetaan.. kaikki ei ajattele ihan noin kuin sinä.
- Esko
Palstahan kuvaa ympärillämme olevaa todelisuutta. Työskentelen naisvaltaisessa työpaikassa ja kyllä näissä keski-ikäisissä naisissa, olivatpa sitten rouvia tai neitejä, löytyy yllättävän paljon kiimaisia seksihurjastelijoita. Arvatkaa vain onko tällainen selibaatissa elävä vakaumuksellinen vanhapoika kovilla tuollaisessa ympäristössä. Odotan pikkujoulua taas kerran kauhulla.
- sympatiaa kehiin
Kun jäljellä ei ole enää muuta kuin muistot, puheilla korvataan puutteita.
- una mujer
Vai kiimaisia seksihurjastelijoita. Aika pahasti sanottu. Taitaapi Eskolla tehdä itsellä mieli vähän hurjastella. :=)) Miksi Esko haluaa selibaatissa olla. Tai mitäpä se mulle kuuluu. Eihän sinne pikkujouluunkaan kait pakko ole mennä, jos niin kauhistuttaa. Vai etkö luota itseesi? :=)
- saaruzka
Oi Eskoseni. Elä mene sinne pikkujouluun.
Jos ne vaikka sinut siellä raiskaa ne seksihullut naiset.!!!
Seksihän on ihan luonnollinen osa elämää.
Törkyjuttujakin tietty on mutta yleensä kuulee vaan vitsejä.
Noh, siinäkin asiassa saattapi olla joitain poikkeuksia, jotkut voi olla niin pettyneitä ettei ne kestä kuulla koko sanaa.
t. 696 - una mujer
Alko todella kiinnostamaan. Oletko koskaan ollut sillai... Mä voisin opettaa sulle kaikki temput ja antaisin sulle vähän kyytiä. Kyllä ne sinullakin halut heräis.
Ei se niin kamalaa ole, että kannattaa pelätä.
Jos kiinnostaa, niin lähetän sulle sähköpostiosoitteen niin päästäis harjoittelemaan ennen sitä pikkujoulua. :=)). - Doe-10
una mujer kirjoitti:
Alko todella kiinnostamaan. Oletko koskaan ollut sillai... Mä voisin opettaa sulle kaikki temput ja antaisin sulle vähän kyytiä. Kyllä ne sinullakin halut heräis.
Ei se niin kamalaa ole, että kannattaa pelätä.
Jos kiinnostaa, niin lähetän sulle sähköpostiosoitteen niin päästäis harjoittelemaan ennen sitä pikkujoulua. :=)).ei kiinnosta :( *mustasukkainen*
- una mujer
Doe-10 kirjoitti:
ei kiinnosta :( *mustasukkainen*
Turhaan oot. Sinuahan minä vain ajattelen koko ajan. :=)))))
- kohtalotoveri
Minullakin on työpaikka, jossa meitä harvoja miespuolisia kohtaan suhtaudutaan avoimen seksuaalisesti. Ehdotuksia tulee ja jalkoväliin katsellaan kasvojen sijaan. Päivääkään en vaihtaisi pois.
- Eemeli
Hermostu. Viiskymppisten ajatusmailmaan näköjään kuuluu vielä muistella menneitä suorituskykyjä. Liika on aina liikaa, mutta toisaalta kohtuus aivan liian vähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857