Ompa muuttunut 50 sten palsta seksipalstaksi

murri

Eikö ole seksipalstalla tilaa vai mistä kyse ?????.
Voisi poistaa tosiaankin nuo sopimattomat kirjotukset pois täältä kokonaan.
Vielä rivommiksi ne muuttui, kun joku sinne uskalsi mielipiteensä kirjoittaa ;että on väärässä paikassa kirjoitus ,kun tänne seksijuttuja kirjottelette.
Saa olla mielipiteitä muitakin kuin nuo ,joilla härskit jutut.
Vai halutaanko tosiaan pois tavalliset säädylliset ja asialliset .Ei ne menneet edes huumorilla tai vitsinä .
Kysynpä vain .
Oli ikävä lukea .

14

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N50+++

Eikö tällä saa enää edes puhua seksistä? Eikö se kuulu aikuisten ihmisten elämään? Kerropa mistä täällä 50 palstalla saa puhua?

• Taasko sama vanhapiika alkaa urputtamaan,ja viel mainitset,että olipa ikävä lukea,voi hyvä ihminen,missä sun huumoris on???Kirjoita ihmeessä mielipiteitäsi,on kiva lukea oikein nutturapää juttuja,mikä on lemmpari aiheesi? Muu kuin toisten kirjoitusten arvostelu,vai onko sitä???

• yäk!!!

koko maailma on täynnä seksiä,seksiä,seksiä...

Eikö mikään muu merkitse ihmisille enää mitään!!!

Mä olen myös niiiin kyllästynyt koko alueeseen et

tekis mieli huutaaa!!!

• se vanhempi nainen...

Seksiä tosiaa tungetaan liikaa joka paikkaan; muuten ihan kiva asia!
        Mulla on tuttavapiirissä muutamia ns. vanhempia naisia, jotka kerskuu noilla suhteillaan; joka päivälle pitää olla eri mies sänkyyn...jotenkin sairasta toimintaa! Suorastaan oksettavaa puuhaa. YÖK!

• seksiä kehiin

vilkaises uudestaan mitä aiheita täällä eniten luetaan.. kaikki ei ajattele ihan noin kuin sinä.

• Esko

Palstahan kuvaa ympärillämme olevaa todelisuutta. Työskentelen naisvaltaisessa työpaikassa ja kyllä näissä keski-ikäisissä naisissa, olivatpa sitten rouvia tai neitejä, löytyy yllättävän paljon kiimaisia seksihurjastelijoita. Arvatkaa vain onko tällainen selibaatissa elävä vakaumuksellinen vanhapoika kovilla tuollaisessa ympäristössä. Odotan pikkujoulua taas kerran kauhulla.

• sympatiaa kehiin

Kun jäljellä ei ole enää muuta kuin muistot, puheilla korvataan puutteita.

• una mujer

Vai kiimaisia seksihurjastelijoita. Aika pahasti sanottu. Taitaapi Eskolla tehdä itsellä mieli vähän hurjastella. :=)) Miksi Esko haluaa selibaatissa olla. Tai mitäpä se mulle kuuluu. Eihän sinne pikkujouluunkaan kait pakko ole mennä, jos niin kauhistuttaa. Vai etkö luota itseesi? :=)

• saaruzka

Oi Eskoseni. Elä mene sinne pikkujouluun.
        Jos ne vaikka sinut siellä raiskaa ne seksihullut naiset.!!!
        Seksihän on ihan luonnollinen osa elämää.
        Törkyjuttujakin tietty on mutta yleensä kuulee vaan vitsejä.
        Noh, siinäkin asiassa saattapi olla joitain poikkeuksia, jotkut voi olla niin pettyneitä ettei ne kestä kuulla koko sanaa.
        t. 696

• una mujer

Alko todella kiinnostamaan. Oletko koskaan ollut sillai... Mä voisin opettaa sulle kaikki temput ja antaisin sulle vähän kyytiä. Kyllä ne sinullakin halut heräis.
        Ei se niin kamalaa ole, että kannattaa pelätä.
        Jos kiinnostaa, niin lähetän sulle sähköpostiosoitteen niin päästäis harjoittelemaan ennen sitä pikkujoulua. :=)).

• Doe-10
        una mujer kirjoitti:

Alko todella kiinnostamaan. Oletko koskaan ollut sillai... Mä voisin opettaa sulle kaikki temput ja antaisin sulle vähän kyytiä. Kyllä ne sinullakin halut heräis.
        Ei se niin kamalaa ole, että kannattaa pelätä.
        Jos kiinnostaa, niin lähetän sulle sähköpostiosoitteen niin päästäis harjoittelemaan ennen sitä pikkujoulua. :=)).

ei kiinnosta :( *mustasukkainen*

• una mujer
        Doe-10 kirjoitti:

ei kiinnosta :( *mustasukkainen*

Turhaan oot. Sinuahan minä vain ajattelen koko ajan. :=)))))

• kohtalotoveri

Minullakin on työpaikka, jossa meitä harvoja miespuolisia kohtaan suhtaudutaan avoimen seksuaalisesti. Ehdotuksia tulee ja jalkoväliin katsellaan kasvojen sijaan. Päivääkään en vaihtaisi pois.

• Eemeli

Hermostu. Viiskymppisten ajatusmailmaan näköjään kuuluu vielä muistella menneitä suorituskykyjä. Liika on aina liikaa, mutta toisaalta kohtuus aivan liian vähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      374
      3214
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe