Kuinka kireälle jakohihna tulee. Vaihdoin Gorollaan jakohihnan ja se luistaa vähän.
Gorollan jakohihna.
4
333
Vastaukset
- Mudderi diugalle
Girisdä gunnolla niin gesdää hyvin.
- uurgh...
jospa se oli laturin hihna?
- toiota
Jakohihna löysällä = ei todellakaan pitäisi olla jos on ÄLÄ STARTTAA!!!!! ÄLÄ AJA!!!
Jos meinaat laturin hihnaa niin niin että ei paljoa anna periksi ihan muutamia millejä.. vinkuu kyllä jos löysällä - huoltomies2014
Mikä moottori? Jo 2000 vtti 3fe moottorissa oli automaattinen hihnan kiristys.
Nyt puhutaan laturin eli moniurahihnan kiristyksestä. Jakohihna on tuntematon nimitys koska koneen sisälläkin on ollut ketju 1990-luvun lopusta asti.
Jos laturin hihna luistaa syynä on avensiksen hihna, joka on senverran pidempi että luistaa. Moni myy saman hihnan koska koneet ovat samoja, mutta corollan hihna onkin hiukan lyhyempi, eikä sovi avensikseen, eikä avensiksen pidempi hihna corollaan. Moottorit ovat kuitenkin samaa tyyppiä.
Ihan tiedoksi varaosamyyjillekin, aven moniurahihnaa on tyrkytetty minullekin monesti yhteensopivana, jota se ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772