Tokmanni

Tarkka asiakas

Muistakaapa ihmiset tarkistaa kassakuittinne, kun asioitte Tokmannissa. Useamman kerran olen joutunut oikomaan laskua: laskutettu ns normaali hinta eikä tarjoushintaa.

19

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValivaliHalpaHalli

      No minä nyt käyn siellä vain Köningsbacheria ostamassa. Kuusamon halvinta olutta kappaletavarana. Maukasta myöskin..

    • -_-

      Täältä löytyy myös huonoja kokemuksia Tokmannin "tarjouksista". Tuotteen päällä selvä tarra "tästä tuotteesta -50%kassalla" niin ei sitten sitä alennusta anneta. Hinnat hyllyissä ei vastaa kassalla jne. Tosiaan itse saa olla tarkkana kassalla ja seurata!

    • Minä

      Voi voi!

    • irottaatnerommok

      Ei löydy sitä konetta enää , millä voi hinnat tarkistaa, vaikka kovin kaukana se olikin pihamyymälästä ? jaa valivali, itse en ole mikään Rukan miljonääri turisti ja olen hyvin tarkka hintojen oikeellisuudesta !

    • haukionhauki

      Täällä vaan Jessin kateelliset omistajat jauhavat p***aa. Tokmannilla sentään kauppa käy ja tavaraa löytyy..

      • Jesjes tokkiisa

        Eipä kehtaa käyä kummassakaan. Nettikaupoista saa kaikki ne tavarat joita nuo rihkamapuljut myyvät ja puolta halvemmalla.


      • vino veritas
        Jesjes tokkiisa kirjoitti:

        Eipä kehtaa käyä kummassakaan. Nettikaupoista saa kaikki ne tavarat joita nuo rihkamapuljut myyvät ja puolta halvemmalla.

        Onpas paksua tavaraa mitä nettiostaja paukuttelee. Totuus on kuitenkin toisenlainen. Tuotteen hypistely on kaupanpäälisenä.


    • lähikauppa

      Kelpo tavaraa olen molemmista paikoista saanut ja palvelu on pelannut. Tänäkin kesänä ostokset olleet useita satoja euroja kummastakin liikkeestä. Ruoka ostokset käyn satunnaisesti saksalaisesta ja pääasiassa ossuuskaupasta.

    • nettisaituri

      Aina kannattaa tarkistaa netissä hintoja, varsinkin jos tavara on arvokkaampaa. Miksi maksaisin enemmän, jos halvemmalla saa kotiovelle tavaran.

      • nettiostelija2

        Juuri.inäin.


      • sitä se on
        nettiostelija2 kirjoitti:

        Juuri.inäin.

        Tokmanniin kun palautat viallisen sähkötyökalun, se on seuraavana päivänä jälleen hyllyssä odottamassa uutta huijattavaa.


      • pioner

        tai vaativat 100e rahaa 60e tuotteesta että lähettäisivät takuuhuoltoon


    • kulutvirom

      totta on tokmannissa hinnat yllättäen kassassa muuttuvat ylöspäin uskoisin viranomaisilla olevan jo seuranta päällä.

      • NÄINTAAS

        TÄMÄ NÄYTTÄÄ KYLLÄ OLEVAN TOTTA! Sen sain kokea taas käydessäni siellä. Harmi kun ei aina ehdi tarkistaa ostoslappujaan heti. Täytyisikö mun nyt lähteä uudelleen 300km:n takaa oikomaan laskua! MITÄ SIELLÄ MUUTEN HINNOTTELIJA TEKEE???


    • Mannitok

      Entäpä kassa jäpä, jaksaa kommentoida kaikkien asiakkaiden ostoksista.
      Ei kovin fiksua, joskus saanut hävetä silmät päästään.
      Menen joka kerta toiselle kassalle jos mahdollista.
      Kaikenlaisia sitä otetaankin töihin.

      • hohhhhh

        No ei tuo nyt niin vaaralliselta kuulosta. Vai kondoolejako ostit?


      • Siveellinen

        Ei kun pikkuhousunsuojia.
        Pikkusen hävetti.


    • Qsamolainen

      uli uli vali vali, kuusamolainen itkee ku otetaan liikaa rahaa kortilta tai lompakosta, sais ollakki kuusamolisää joka kaupassa..

    • Tokejoulu

      Tarjoustuotteet jatkuvasti loppu. Tv:ssä pyörii mainokset, liike myy ei oota.
      Ei vissiin ole homma hanskassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe