poliisin puolueellinen tutkinta

korruptio

Poliisi ei ilmeisesti kykene puolueettomaan tutkintaan. Tämä vainoamistyyppinen tutkiminen jo kyllästyttää. Laittavat vankilaan vaikka sakkorikkeet vanhenivat yli 20 vuotta sitten.

24

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adolfin paluu

      Poliisilta, syytäjävirastolta ja tuomioistuin laitokselta puuttuu Suomessa, laillisuusvalvonta. Kaikki järjestelmän autoritaariset toimet tunnuttaneen hyväksyttävän, koska ovathan ne "viranomaisten päätöksiä.." Absurdia, kerrassaaan uskomatonta!!

      Tähän on saatava välittömästi muutosta tai yhteiskunta ajautuu hallitsemattomaan kaaokseen. Rikkaat rikastuvat ja köyhiä kyykytetään täysin häikäilemättömästi.

      • 15017

        Levy pyörii ja pyörii, vuodesta toiseen !!!!!!!!!!!!


      • Satu Olento
        15017 kirjoitti:

        Levy pyörii ja pyörii, vuodesta toiseen !!!!!!!!!!!!

        Poliisinpalvoja, lopettaisit jo jankutuksesi. Olet jankuttanut tuota pascaasi täällä jo kymmenen vuotta. Sinulla levy on jäänyt toistamaan "vh vh vh vh vh vh vh vh vh vh". Olet jäänne kommunismista, jossa kaikki toisinajattelijat olivat mielisairaita. Sinulle he ovat vakiohäiriköitä.

        Ja sitten nuo sinua erityisesti piristävät taikasanat.

        Rehellinen poliisi on satulento.

        Mitä tulee suomen laillisuusvalvontaan, niin se on täysin näennäistä, pelkkää silmänlumetta ja sen ainoa tarkoitus on saada asiat näyttämään hyviltä. Todellisuudessa asiat tutkitaan täysin yksipuolisesti ja kantelijaa pidetään oletusarvoisesti valehtelevana idioottina. Kaikki virkamiehen vastineessaan esittämät valheet taas arvostetaan totuutena. Laillisuusvalvonta on asennevammaisuudessaan samaa tasoa kuin poliisinpalvoja.


      • 10+14
        Satu Olento kirjoitti:

        Poliisinpalvoja, lopettaisit jo jankutuksesi. Olet jankuttanut tuota pascaasi täällä jo kymmenen vuotta. Sinulla levy on jäänyt toistamaan "vh vh vh vh vh vh vh vh vh vh". Olet jäänne kommunismista, jossa kaikki toisinajattelijat olivat mielisairaita. Sinulle he ovat vakiohäiriköitä.

        Ja sitten nuo sinua erityisesti piristävät taikasanat.

        Rehellinen poliisi on satulento.

        Mitä tulee suomen laillisuusvalvontaan, niin se on täysin näennäistä, pelkkää silmänlumetta ja sen ainoa tarkoitus on saada asiat näyttämään hyviltä. Todellisuudessa asiat tutkitaan täysin yksipuolisesti ja kantelijaa pidetään oletusarvoisesti valehtelevana idioottina. Kaikki virkamiehen vastineessaan esittämät valheet taas arvostetaan totuutena. Laillisuusvalvonta on asennevammaisuudessaan samaa tasoa kuin poliisinpalvoja.

        Osui ja upposi ! Se koira älähti, johon kalikka kalahti.


      • Satu Olento?
        10+14 kirjoitti:

        Osui ja upposi ! Se koira älähti, johon kalikka kalahti.

        Niinpä! Beagle Boy:han se siellä räksyttää nurkkaan ahdistettuna. Beagle Boy on poliisinpalvojan vanha nikki, johon se kyllästyi, kun tuli liikaa kommenttia.

        Ei muhun mikään osunut, enkä mihinkään uponnut. Täällä olen yhä hyvissä voimissa, kivenä kengässäsi. Se pitää paikkansa, että olet minua usein väkiohäiriköksi nimitellyt, mutta niin olet nimitellyt myös sellaisia kirjoittelijoita, joista minä en tiedä yhtään mitään. Osumatarkkuutesi lienee 20%:n luokkaa, jos minä olen sinun vakiohäirikkösi.

        Et sitten tullut treffeille Seinäjoen asemalle, vaikka tapaamista vonkasit? Menikö pupu pöksyyn?

        Rehellinen poliisi on satuolento.


      • Satu Olento
        Satu Olento? kirjoitti:

        Niinpä! Beagle Boy:han se siellä räksyttää nurkkaan ahdistettuna. Beagle Boy on poliisinpalvojan vanha nikki, johon se kyllästyi, kun tuli liikaa kommenttia.

        Ei muhun mikään osunut, enkä mihinkään uponnut. Täällä olen yhä hyvissä voimissa, kivenä kengässäsi. Se pitää paikkansa, että olet minua usein väkiohäiriköksi nimitellyt, mutta niin olet nimitellyt myös sellaisia kirjoittelijoita, joista minä en tiedä yhtään mitään. Osumatarkkuutesi lienee 20%:n luokkaa, jos minä olen sinun vakiohäirikkösi.

        Et sitten tullut treffeille Seinäjoen asemalle, vaikka tapaamista vonkasit? Menikö pupu pöksyyn?

        Rehellinen poliisi on satuolento.

        Ps En muuten kirjoittanut "Adolfin paluu" nimimerkillä, mutta kun tunnistin sinut piti hieman kettuilla!!


      • 1+19
        Satu Olento? kirjoitti:

        Niinpä! Beagle Boy:han se siellä räksyttää nurkkaan ahdistettuna. Beagle Boy on poliisinpalvojan vanha nikki, johon se kyllästyi, kun tuli liikaa kommenttia.

        Ei muhun mikään osunut, enkä mihinkään uponnut. Täällä olen yhä hyvissä voimissa, kivenä kengässäsi. Se pitää paikkansa, että olet minua usein väkiohäiriköksi nimitellyt, mutta niin olet nimitellyt myös sellaisia kirjoittelijoita, joista minä en tiedä yhtään mitään. Osumatarkkuutesi lienee 20%:n luokkaa, jos minä olen sinun vakiohäirikkösi.

        Et sitten tullut treffeille Seinäjoen asemalle, vaikka tapaamista vonkasit? Menikö pupu pöksyyn?

        Rehellinen poliisi on satuolento.

        Niin, on se mukavaa silloin tällöin kettuilla tälle Pohjanmaan vakiohäiriköllekin. En viitsinyt lähteä Seinäjoelle mokoman vuoksi, kun täältä Vancouverista olisi matka tullut turhan pitkäksi.


      • Satu Olento
        1+19 kirjoitti:

        Niin, on se mukavaa silloin tällöin kettuilla tälle Pohjanmaan vakiohäiriköllekin. En viitsinyt lähteä Seinäjoelle mokoman vuoksi, kun täältä Vancouverista olisi matka tullut turhan pitkäksi.

        Vai, että muka Vancouverissä? Johan vitsin myrjaisit, vai onko siellä Pohjanmaalla joku vaatimaton pohjalainen nimennyt aittansa Vancouveriksi?

        Itsehän sinä olet tapaamista vongannut ja siksi olin niin mukava ja ystävällinen, että ehdotin tapaamista Seinäjoen asemalle, koska ajattelin sinun eläkerahojesi riittävyyttä. Jos olisin ehdottanut jotain paikkaa kauempana majapaikastasi, et olisi saanut matkaa rahoitetuksi.

        keskustelu.suomi24.fi/node/11899447#comment-64912766-view
        7 8 5.12.2013 14:21
        "Olisi todella hienoa tavata palsta vakiohäirikkö, näkisi minkälainen otus on kyseessä."

        Minulle tapaaminen olisi lähinnä eksotiikkaa, luokka eläintarhassa apinoiden katselu.


      • Mani Pulite
        Satu Olento kirjoitti:

        Vai, että muka Vancouverissä? Johan vitsin myrjaisit, vai onko siellä Pohjanmaalla joku vaatimaton pohjalainen nimennyt aittansa Vancouveriksi?

        Itsehän sinä olet tapaamista vongannut ja siksi olin niin mukava ja ystävällinen, että ehdotin tapaamista Seinäjoen asemalle, koska ajattelin sinun eläkerahojesi riittävyyttä. Jos olisin ehdottanut jotain paikkaa kauempana majapaikastasi, et olisi saanut matkaa rahoitetuksi.

        keskustelu.suomi24.fi/node/11899447#comment-64912766-view
        7 8 5.12.2013 14:21
        "Olisi todella hienoa tavata palsta vakiohäirikkö, näkisi minkälainen otus on kyseessä."

        Minulle tapaaminen olisi lähinnä eksotiikkaa, luokka eläintarhassa apinoiden katselu.

        Keskustelun tyhmin on se joka ei osaa vaieta, vaan sanoo aina viimeisen sanan !!!!!!!


      • Ei lisättävää

        Ei mitään lisättävää. Tuota yhteiskunnan kahtiajakoa harjoitetaan etenkin kokoomusjohtoisessa Poliisihallituksessa Arkadianmäen lisäksi.
        Poliisi harjoittaa poliittista rasismia rikos- ja perustuslain vastaisesti.


      • 8+10
        Ei lisättävää kirjoitti:

        Ei mitään lisättävää. Tuota yhteiskunnan kahtiajakoa harjoitetaan etenkin kokoomusjohtoisessa Poliisihallituksessa Arkadianmäen lisäksi.
        Poliisi harjoittaa poliittista rasismia rikos- ja perustuslain vastaisesti.

        Vasemmmistolaiset ovat ottaneet poliisin vihansa kohteeksi aivan kuten punaisella 1970 luvulla.
        Kun vasemmistolainen on katkerana, niin poliisi on aina kohteena.


      • minun mielipiteeni
        Mani Pulite kirjoitti:

        Keskustelun tyhmin on se joka ei osaa vaieta, vaan sanoo aina viimeisen sanan !!!!!!!

        Mitä ihmeen keskustelua vaikeneminen on? Jos kirjoitat vaikka tälle palstalle, niin kenen elämää se oikeasti häiritsee? Tänne ei kenenkään tarvitse tulla lueskelemaan kirjoituksia, joten ei niistä mitään haittaakaan ole. Siksi tänne saa kirjoittaa vapaasti, jos siltä tuntuu. Ihan sama olenko mielestäsi tyhmä vai en, evvk. Sinä voit halutessasi olla asiasta mitä mieltä haluat.

        Keskustelu jatkukoon, niin kauan kuin jollakin on jotain sanottavaa. Toki sinä voit "älykkönä" lopettaa keskustelun ja tuntea olevasi universumin fiksuin.

        ps Et vaikuta kovin älylliseltä oliolta sääntöinesi.


      • PP-vh-Tiinalle
        8+10 kirjoitti:

        Vasemmmistolaiset ovat ottaneet poliisin vihansa kohteeksi aivan kuten punaisella 1970 luvulla.
        Kun vasemmistolainen on katkerana, niin poliisi on aina kohteena.

        Vakiohäirikkö-poliisinpalvojalle,Tiinalle tiedoksi: Rehellinen poliisi on satuolento. Poliisinpalvonta on vakava mielisairaus!


      • Tiina..
        PP-vh-Tiinalle kirjoitti:

        Vakiohäirikkö-poliisinpalvojalle,Tiinalle tiedoksi: Rehellinen poliisi on satuolento. Poliisinpalvonta on vakava mielisairaus!

        Kun olen seurannut näitä vakiohäirikön ja venkulan kirjoituksia, niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että ainakin vakiohäirikkö on pahasti sekaisin oleva mielenterveyspotilas. Venkula taas kärsi aikoinaan ainakin omasta mielestään vääryyttä poliisin esitkinnassa ja on siitä katkera poliisille lopun ikäänsä.


      • vh-Tiinalle
        Tiina.. kirjoitti:

        Kun olen seurannut näitä vakiohäirikön ja venkulan kirjoituksia, niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että ainakin vakiohäirikkö on pahasti sekaisin oleva mielenterveyspotilas. Venkula taas kärsi aikoinaan ainakin omasta mielestään vääryyttä poliisin esitkinnassa ja on siitä katkera poliisille lopun ikäänsä.

        Kyllä, vakiohäirikkö-Tiinan kirjoituksista on pääteltävissä, että hänellä on F0.1-F99.9, ihmisoikeuksien rikkomisen lisäksi.


    • Satu Olento

      Poliisinpalvoja, lopettaisit jo jankutuksesi. Olet jankuttanut tuota pascaasi täällä jo kymmenen vuotta. Sinulla levy on jäänyt toistamaan "vh vh vh vh vh vh vh vh vh vh". Olet jäänne kommunismista, jossa kaikki toisinajattelijat olivat mielisairaita. Sinulle he ovat vakiohäiriköitä.

      Ja sitten nuo sinua erityisesti piristävät taikasanat.

      Rehellinen poliisi on satulento.

      Mitä tulee suomen laillisuusvalvontaan, niin se on täysin näennäistä, pelkkää silmänlumetta ja sen ainoa tarkoitus on saada asiat näyttämään hyviltä. Todellisuudessa asiat tutkitaan täysin yksipuolisesti ja kantelijaa pidetään oletusarvoisesti valehtelevana idioottina. Kaikki virkamiehen vastineessaan esittämät valheet taas arvostetaan totuutena. Laillisuusvalvonta on asennevammaisuudessaan samaa tasoa kuin poliisinpalvoja.

      • Jep, näin on.

        Satu Olento on löytänyt keskeisen ongelman.


      • Adolfin paluu
        Jep, näin on. kirjoitti:

        Satu Olento on löytänyt keskeisen ongelman.

        Mikäli hienoinen veikkaus sallittaneen niin arvioni on, että "Stubidit etc." eivät hallinnoi Suomessa enään 2030 tultassa.. He istuvat silloin leireillä, muun nyk. eliitin seura neiteinä. Lähtölaskenta on alkamassa.


      • Kuusi, viisi, neljä...
        Adolfin paluu kirjoitti:

        Mikäli hienoinen veikkaus sallittaneen niin arvioni on, että "Stubidit etc." eivät hallinnoi Suomessa enään 2030 tultassa.. He istuvat silloin leireillä, muun nyk. eliitin seura neiteinä. Lähtölaskenta on alkamassa.

        Onhan lähtölaskentaa pari nimimerkkiä jo toteuttanut.


    • toisinajattelija 78

      Poliisi on jo vanhastaankin erittäin järjenvastainen luonehäiriöisten instituutiona tunettu rupusakin temmellyskenttä...ja kaikki arvostelu edellä on osunut oikeaan..
      poliisin tutkinta on aivan retu perällä ja perustuu pärstäkertoimeen..koko flaka pitää koota uudestaan..niin ja poliisihallitus lakkauttaa..kuten DDR.ssäkin jo aikaa sitten..stasi..

    • Pokeri

      Poliisiin syyttäjiin ja lakimiehiin ei ole mitään luottamista ja miksi olisikaan? vai voiko joku todellakin esittää väitämän ettei heidän keskuudessaan olisi samalla tavoin sairaita yksilöitä narsitisine piirteineen ja etenemis suunitelmineen..
      niin ari aarniohan on vai jäävuoren huippu joka ei takuulla ole ainut rikosen tekijä viranomainen..

      • naulankantaan!!

        Naulankantaan veliseni,


    • Veronmaksaja 57

      Hämästelyn aihetta kerrakseen.nimenomaan suomen kansan suojelijoiden harjoittama ja veronmaksajain kustantantama terrori jota poliisi toteuttaa..vastoin kansalisen turvaksi säädettyä perustuslakia ja siitä johdettuja muita lakeja,säädöksiä.asetuksia ja laillisuusvalvonta siunaa kaiken ja kansa ns.nukkuu..

    • Anonyymi

      Poliisin puolueellisuus ja korruptoitunut toiminta itäsuomessa rehottaa aivan kuten Venäjällä. Olemmehan lähes Venäjällä.
      Aiemmin luotin Suomen poliisiin, nyt pidän epäluotettvipanan virkamieskuntana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe