Nussivatko Henget?

Sucsibu

Hyvä kysymys harrastavatko kummituket seksiä toisten kanssa vai ihmisten?
Vastaus:Yleensäkin demonit ihmisten kanssa mutta en ole elämässäni tavannut toisen kummituksen kanssa sekstaavaa demonii se on silti mahdollista.
Tän keskustelun idea on että kerrotte omista kokemuksistanne oletteko tavanneet Succubuksen Incubuksen tai jonkun muun Seksi Demonin joka on riippuvainen sust KERRO MEILLE!

19

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://keskustelu.su
    • eräs palstalainen

      Riivaajilla ei ole ruumista ja ne saattavat pyrkiä ihmiskehoon voidakseen tyydyttää pakkomiellettään. Helvetissä on samoin. Kärsitään polttavista himoista ja haluista, myös koetaan fyysistä kipua ja tuskaa, mutta lievitystä, lääkettä ei vain ole. Näin ole kuullut opetusta ja kokemuksista jotka ovat saaneet kurkata rajan taakse.
      Kyllähän Raamattu antaa ymmärtää, että heidän tuskansa ei siellä lopu.

    • vveeebbef

      Kirkkoisä Augistinuksen http://fi.wikipedia.org/wiki/Augustinus mukaan 'demonit nussivat kauniita naisia',,no hän keksi tuollaisen 'demoni' käsitteenkin, siinä mielessä hän "sävelsi mitä halusi tuossa omassa" mielikuvituksessaan.

      Jos puhdas tietoisuus on perimmäinen olemuksemme, niin sellaisena; ei nussita, ryypätä, ajella autoilla, asuta, mennä naimisiin,,siis sanalla sanoen 'olla ollenkaan' ja varsinkaan kuten kehollisuudessa.

      ps. surullisinta olisi joutua ns. 'kummitukseksi', eli suomeksi sanottuna joutua jostai syystä jäämään maanpiiriin kiertämään. Ei pääse pois eikä voi elää kuten maailmassa tyydyttävästi eletään, kokien konkreettiseti kehollaan.

    • Sucsibu

      Selvä kiitos vastauksista mutta onko teillä kokemuksia Hengistä jotka ahdistelevat teitä?

    • Sucsibu

      Olen vastauksista kiitollinen mutta kertokaa silti kokemuksistanne ovatko teitä ahdistellu henget, demonit seksuaallisesti?

      • suojattu_naaras

        Kun kunnon kondomi on kohdallaan , ei ainakaan urosdemonit ahdistele !


    • Sucsibu

      älkää välittäkö tästä ekasta mun tekstistä:) tosta ylhääl olevasta:)

    • Siida

      No oma elämäni on mennyt pieleen demonit ovat kuristelleet minua pienestä asti ihmiset ympärilläni on pettänyt minua kun olin 13 vuotias niin henget kauniit naispuoliset olennot ottivat minuun yhteyttä ja joka päivä ne ilmestyvät luokseni kauniina nais olentoina voin koskettaa niitä tunnen niiden hengityksen tunnen kun ne suutelee minua ne antavat minulle luvan panna niitä niiden nimet on Anaina Adiella Bacella Camiera Ja Lilaja Nynioko Ne sektailee niin kovaa että koko kehon läpi menee ihana virtaus.

    • teiskolainen

      Kyllä tämä varmaan mahdollista on.
      Nimittäin meillä täällä Teiskossa on kiinteistö, jonka nykyiset asukkaat
      ovat kuulleet öisin naisten kirkuntaa ja miesten kiroilua.
      Näille äänille ei ole koskaan löydetty mitään järjellistä selitystä.

      Tiedetään, että kyseisessä kiinteistössä toimi 1930-luvulla vilkkaassa
      käytössä ollut bordelli.
      Väistämättä tulee mieleen , että äänien aiheuttajia ovat bordellissa
      tuolloin toimineet, nyt jo Manan majoille menneet ihmiset.

      Kiinteistön tarkempaa sijaintia en sen nykyisten asukkaiden yksityisyyden
      suojan takia kerro, koska heillä ei ole minkäänlaisia yhteyksiä kiinteistön
      1930- luvun histroriaan.

    • pussinussi

      Kyllä vain ja aloittajakin saa nussia kunhan on kuollut ensin.

    • Haamumies

      Kyllä haamumiehet ovat todellisia panomiehiä! siis oikeesti aloittaja,oletko aineissa???

    • Filemon_Sahlberg
    • Teksniikkalaji

      Olisi vaan kiva tietää kuinka tungetaan olematonta patukkaa näkymättömään p*rseeseen?

      • ektopatukka

        Ei se patukka ole olematon ! Se on ektoplasmaa.
        Ja perse on näkyvää ja lämmintä lihaa.
        Tai sitten päinvastoin, riippuen siitä, kumpi kummittelee !


      • LightTouch
        ektopatukka kirjoitti:

        Ei se patukka ole olematon ! Se on ektoplasmaa.
        Ja perse on näkyvää ja lämmintä lihaa.
        Tai sitten päinvastoin, riippuen siitä, kumpi kummittelee !

        Hypoteesina oli ilmeisesti kummitusten hääriminen keskenään.


      • ektopatukka
        LightTouch kirjoitti:

        Hypoteesina oli ilmeisesti kummitusten hääriminen keskenään.

        Aloittaja kysyi, harrastavatko kummitukset seksiä: a) toistensa kanssa vai b) ihmisten kanssa?
        Vastauksessani hypoteesinani oli vaihtoehto b.


    • ruputuspatukka

      Hengist Duval nyt ainakin.

    • Eikiitosjeesus

      Tarinan mukaan muuan jumala nussi Marian tiineeksi asti, mutta rikos on jo vanhentunut näyttöjen puutteessa

    • Astra

      Seksi on myös energioiden välityksiä, josta saamme suurta nautintoa. Uskon, että henget jakavat kyllä vastaavalla tavalla energioita mutta en tiedä onko heillä tarve tavalliseen seksiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe