Hyvä kysymys harrastavatko kummituket seksiä toisten kanssa vai ihmisten?
Vastaus:Yleensäkin demonit ihmisten kanssa mutta en ole elämässäni tavannut toisen kummituksen kanssa sekstaavaa demonii se on silti mahdollista.
Tän keskustelun idea on että kerrotte omista kokemuksistanne oletteko tavanneet Succubuksen Incubuksen tai jonkun muun Seksi Demonin joka on riippuvainen sust KERRO MEILLE!
Nussivatko Henget?
19
520
Vastaukset
- http://keskustelu.su
Lue tuolta --> http://keskustelu.suomi24.fi/node/12028250
- eräs palstalainen
Riivaajilla ei ole ruumista ja ne saattavat pyrkiä ihmiskehoon voidakseen tyydyttää pakkomiellettään. Helvetissä on samoin. Kärsitään polttavista himoista ja haluista, myös koetaan fyysistä kipua ja tuskaa, mutta lievitystä, lääkettä ei vain ole. Näin ole kuullut opetusta ja kokemuksista jotka ovat saaneet kurkata rajan taakse.
Kyllähän Raamattu antaa ymmärtää, että heidän tuskansa ei siellä lopu. - vveeebbef
Kirkkoisä Augistinuksen http://fi.wikipedia.org/wiki/Augustinus mukaan 'demonit nussivat kauniita naisia',,no hän keksi tuollaisen 'demoni' käsitteenkin, siinä mielessä hän "sävelsi mitä halusi tuossa omassa" mielikuvituksessaan.
Jos puhdas tietoisuus on perimmäinen olemuksemme, niin sellaisena; ei nussita, ryypätä, ajella autoilla, asuta, mennä naimisiin,,siis sanalla sanoen 'olla ollenkaan' ja varsinkaan kuten kehollisuudessa.
ps. surullisinta olisi joutua ns. 'kummitukseksi', eli suomeksi sanottuna joutua jostai syystä jäämään maanpiiriin kiertämään. Ei pääse pois eikä voi elää kuten maailmassa tyydyttävästi eletään, kokien konkreettiseti kehollaan. - Sucsibu
Selvä kiitos vastauksista mutta onko teillä kokemuksia Hengistä jotka ahdistelevat teitä?
- Sucsibu
Olen vastauksista kiitollinen mutta kertokaa silti kokemuksistanne ovatko teitä ahdistellu henget, demonit seksuaallisesti?
- suojattu_naaras
Kun kunnon kondomi on kohdallaan , ei ainakaan urosdemonit ahdistele !
- Sucsibu
älkää välittäkö tästä ekasta mun tekstistä:) tosta ylhääl olevasta:)
- Siida
No oma elämäni on mennyt pieleen demonit ovat kuristelleet minua pienestä asti ihmiset ympärilläni on pettänyt minua kun olin 13 vuotias niin henget kauniit naispuoliset olennot ottivat minuun yhteyttä ja joka päivä ne ilmestyvät luokseni kauniina nais olentoina voin koskettaa niitä tunnen niiden hengityksen tunnen kun ne suutelee minua ne antavat minulle luvan panna niitä niiden nimet on Anaina Adiella Bacella Camiera Ja Lilaja Nynioko Ne sektailee niin kovaa että koko kehon läpi menee ihana virtaus.
- teiskolainen
Kyllä tämä varmaan mahdollista on.
Nimittäin meillä täällä Teiskossa on kiinteistö, jonka nykyiset asukkaat
ovat kuulleet öisin naisten kirkuntaa ja miesten kiroilua.
Näille äänille ei ole koskaan löydetty mitään järjellistä selitystä.
Tiedetään, että kyseisessä kiinteistössä toimi 1930-luvulla vilkkaassa
käytössä ollut bordelli.
Väistämättä tulee mieleen , että äänien aiheuttajia ovat bordellissa
tuolloin toimineet, nyt jo Manan majoille menneet ihmiset.
Kiinteistön tarkempaa sijaintia en sen nykyisten asukkaiden yksityisyyden
suojan takia kerro, koska heillä ei ole minkäänlaisia yhteyksiä kiinteistön
1930- luvun histroriaan. - pussinussi
Kyllä vain ja aloittajakin saa nussia kunhan on kuollut ensin.
- Haamumies
Kyllä haamumiehet ovat todellisia panomiehiä! siis oikeesti aloittaja,oletko aineissa???
- Filemon_Sahlberg
Nettikummitus ainakin harrastaa seksiä ihan kenen kanssa vaan. Niinkuin nyt tämänkin uutisessa esiintyvän naisenpuolen kanssa.
https://www.stara.fi/2018/08/11/nainen-ei-halua-miehia-harrastaa-seksia-kummitusten-kanssa/ - Teksniikkalaji
Olisi vaan kiva tietää kuinka tungetaan olematonta patukkaa näkymättömään p*rseeseen?
- ektopatukka
Ei se patukka ole olematon ! Se on ektoplasmaa.
Ja perse on näkyvää ja lämmintä lihaa.
Tai sitten päinvastoin, riippuen siitä, kumpi kummittelee ! - LightTouch
ektopatukka kirjoitti:
Ei se patukka ole olematon ! Se on ektoplasmaa.
Ja perse on näkyvää ja lämmintä lihaa.
Tai sitten päinvastoin, riippuen siitä, kumpi kummittelee !Hypoteesina oli ilmeisesti kummitusten hääriminen keskenään.
- ektopatukka
LightTouch kirjoitti:
Hypoteesina oli ilmeisesti kummitusten hääriminen keskenään.
Aloittaja kysyi, harrastavatko kummitukset seksiä: a) toistensa kanssa vai b) ihmisten kanssa?
Vastauksessani hypoteesinani oli vaihtoehto b.
- ruputuspatukka
Hengist Duval nyt ainakin.
- Eikiitosjeesus
Tarinan mukaan muuan jumala nussi Marian tiineeksi asti, mutta rikos on jo vanhentunut näyttöjen puutteessa
- Astra
Seksi on myös energioiden välityksiä, josta saamme suurta nautintoa. Uskon, että henget jakavat kyllä vastaavalla tavalla energioita mutta en tiedä onko heillä tarve tavalliseen seksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386