1.mikä on unelmienne muija?
2.minkänäköset yleensä kelpaa?
pojat, kundit, jätkät..
5
1250
Vastaukset
- poikuli
1 Tyhmä kuin saapas, isot tissit,hyvä perse ja kun sanoo hep niin ottaa posk.....ja aina valmiina nussimaan
2. muuten oloon vaikka susiruma - danz
... kysytään? Jos joku käskisi pukeutumaan pikkutoppiin, mustiin nahkasaappaisiin ja minihameeseen, tekisitkö sen yhden ihmisen mielipiteen takia? Entä tekisitkö mitä vaan, että olisit suosittu?
Mielipiteitä on niin monta kuin on jätkiäkin. Oikeasti, tämän viestin sanoma on "kertokaa mulle miltä mun tuleee näyttää että kelpaan". Eiköhän riitä, että oot oma itsesi etkä yritä esittää mitään kenellekään. Se jos mikä ei pure kehenkään.- minä
että kiinnostaa.. en mä mitää pelkkii rintsikoita pää lle laita jos täällä nyt joku sattuis sanomaan että sellanen muija kiinnostaa..
eiks enää saa ees kysellä huvikseen tyhmiä? - danz
minä kirjoitti:
että kiinnostaa.. en mä mitää pelkkii rintsikoita pää lle laita jos täällä nyt joku sattuis sanomaan että sellanen muija kiinnostaa..
eiks enää saa ees kysellä huvikseen tyhmiä?... saat kysellä tyhmiä ja tehdä itsesi tyhmäksi.
- TDK
unelmieni muija on tämänhetkinen tyttöystäväni. MIten voit kysyä tuollaista "minkänäköinen kelpaa"
kauneus on aina katsojan silmissä: jotkut pitävät tummatukkaisista jotkut vähän pulskemmista tytöistä.
Jokainen poika/mies tietää itse millaisesta pitää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944283Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10959
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780