FIM:n kanssa asiointi on kyllä painajaismaista.
Käyttöliittymä on vaikea käyttöinen, sekä liian insinöörimäinen, ehkä turhan moderni. Ei sieltä tahdo löytää mitään. Tapiolasta siirron yhteydessä sopimuksen teko oli painajaismaista. Palveluun piti kirjautua lukuisia kertoja pankkitunnuksilla ja tehdä uudet tunnuslukulistat jne jne. Eikö asiaa olisi voinut hoitaa paljon helpommin? Käytettävyys tosi heikko.
Ulkoasukin on vähän sitä sun tätä. Onneksi tuli sitten siirrettyä asiakkuus pois FIMistä, eikä enää keljuta. Heillä ei selkeästi ole ajateltu käytettävyyttä lainkaan. Tapiolalle plussaa siitä, että heidän verkkopalvelunsa oli ensiluokkainen ja selkeä.
FIM:n käyttö yhtä painajaista
hohohohohoho
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194137
- 1214006
- 483622
- 612942
- 2002731
- 492508
- 222498
- 202396
- 412279
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412235