FIM:n kanssa asiointi on kyllä painajaismaista.
Käyttöliittymä on vaikea käyttöinen, sekä liian insinöörimäinen, ehkä turhan moderni. Ei sieltä tahdo löytää mitään. Tapiolasta siirron yhteydessä sopimuksen teko oli painajaismaista. Palveluun piti kirjautua lukuisia kertoja pankkitunnuksilla ja tehdä uudet tunnuslukulistat jne jne. Eikö asiaa olisi voinut hoitaa paljon helpommin? Käytettävyys tosi heikko.
Ulkoasukin on vähän sitä sun tätä. Onneksi tuli sitten siirrettyä asiakkuus pois FIMistä, eikä enää keljuta. Heillä ei selkeästi ole ajateltu käytettävyyttä lainkaan. Tapiolalle plussaa siitä, että heidän verkkopalvelunsa oli ensiluokkainen ja selkeä.
FIM:n käyttö yhtä painajaista
hohohohohoho
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312