Olen lähdössä ensi kesänä californiaan ef:n kautta.Matka kustantaisi yli 4000 euroa.Vanhemmat&sukulaiset eivät pysty maksamaan, joten itse pitäis saada kerättyä.Miten 16 vuotias saisi ensi kesään mennessä kerättyä noin ison summan kasaan?Mistä töistä voisi saada hyvää palkkaa?Mistään kotitöistä, lapsen hoidosta en saa rahaa.Toivon ettei matkaa tarvitse peruuttaa rahan takia :(
Vastaukset 3
- just wondering
Eikos olisi halvempaa menna vaikka UK:hon?
- voi ei
Kyllä se niin on, että jos vanhemmat eivät noin kallista matkaa maksa, reissu jää haaveeksi. 16-vuotias ei kokoa tuollaista summaa mitenkään, jos käy koulua. Enkä oikein tiedä, mitä töitä noin nuori saisi. Sitäpaitsi ef:n kautta ei pidä lähteä kenenkään.
Voiko 16-vuotias alaikäinen edes omin lupineen varata tuollaisia matkoja? Epäilen vahvasti. - Suomalainen_kanssa
lottoa...tai...myy itseasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921393Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83961- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden296767Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82641- 48631
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 28574
- 40571