Ekaa kertaa Ipad matkassa mukana, sanokaas te kokeneemmat, mistä Rodokselta (tai muilla saarilla) saisi prepaidin tms. koneeseen? Tulisi surffailu halvemmaksi.. Kuuden vuoden tauon jälkeen tuonne ah, niin ihanalle saarelle taas menossa...
prepaidit Rodolla
4
193
Vastaukset
- Huomenna Rodille
Mihin hotelliin meet?
- rodostrianta
Siellä löytyy niin paljon free wifi -tarjontaa että ainakin minä pärjään sillä. Valtaosassa hotelleista on, samoin baareissa, kahviloissa ja ravintoloissa.
- Ibiscus
Itse menen Rodokselle kuukauden päästä ja hankin prepaidin omaan ipadiini Saunalahdelta. Meidän hotellissa ei ole ilmaista nettiä vaan maksaa 4e/tunti. Itse ajattelin ladata prepaidiin jotain 30e ja tsekata miten kauan sillä pärjää. Ainakin uutisten mukaan hinnat on tulleet alas heinäkuun alusta, joten se ainakin pienentää matkailijoiden kulunkeja.
- Cosmote
Prepaideja saa kaiikien kreikkalaisten teleoperaattoreiden myymälöistä (kun ei siellä ärriä tms. ole), niitä on mm. Cosmote ja vodafone. Mun kännyssä oli Cosmoten What´s up (liittymä, maksoi cosmoten liikkeessä 10€, jossa oli 10€ puheaikaa/netinkäyttöä), jolla soitteli ihan mukavasti suomeen ja 3g:kin toimi koko saarella. Kaverilla ei ainakaan dna löytänyt 3g:tä, vaikka Cosmoten verkossa sekin toimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198