Muistatteko vielä Tiikki Ollia? Onko hän viellä peräti hengissä? Jos tiedätte tarinoita kyseisestä henkilöstä henkilöstä joka vaikutti Lievestuoreella niin kertoisitteko tarinanne...KIITOS jo etukäteen!!!!!!
Tiikki Olli
5
1655
Vastaukset
- ei kiinnosta
Painu sinäkin juoppo hevon vittuun
- Miksi kyselet
Jos kerran olet naapuri niin sinunhan sen pitäisi tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!
- naapuri
Oli oikeesti harmiton äijä rauha hänen sielulleen
- jjjjahhaha
Juu olli on valitettavasti jo kuollut taisi olla jo vuonna 2011 :( Kyllähän se silloin pahalta tuntui koska kylän legenda oli poissa vaikka mulla oli sillon ikää vasta 13 vuotta
- yksi ollin kaveri
Olli oli mukava kaveri elämässään paljon kärsinyt tunsin ollin yli 20 vuotta kyllä tuntui pahalta ollin pois meno minulla oli hänen kanssaan monia hauskoja hetkiä olli oli huumori miehiä .sen verran tunsin hänen sielunelämää että jos elämä olisi kohdellut ollia toisella tavalla.olisi ollilla ollut varmaan päätä vaikka mihin ei hän tyhmä ollut päinvastoin hauska tarinan kertoja ja tilanne komiikan taitaja olli oli positiivinen luonne ei hän valittanut olosuhteita vaikka aihetta olisi ollut .ollin kotitalo paloi ja olli asui talven vetoisassa saunarähjässä Hannu karpo haastatteli ollia ja sanoi sanoi että venäjällä kuolee pakkaseen ihmlsiä eikä se sinullakaa tässä kaukana ole.johon olli että ei tässä nyt niin kauheeta ole asua ja tuulettuupahan sauna kun on läpiveto .olen tälläinen suomalainen karpaasi on sitä pahempaakin ollut.kuulin ollin sanoneen viimeisessä asunnossaan palvetalolla että minulla ei ole milloinkaan ollut näin hyvä olla kuin nyt.olli oli herkkä ihminen pohjimmiltaa.vaikka jotkut halveksi häntä hänen elämän tavan vuoksi. Minulle olli oli hyvä ystävä .en ylyleensäkään lokeroi ihmisiä tittelin perusteella minulle herra ja laitapuolen kulkija pn saman arvoinen.olli oli aito ihminen ja siksi pidin hänestä me ihmiset monesti ollaan olevinaan parempia kun meillä on tittelit mutta olemmeko me kaikilla meillä on heikkoutemme .rauha hänen sielulleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658