Saariselkä 10-13.7.2014 Tapahtumaan tulossa n 2000 motoristiä.
Suuri Harley Davidson HDCF pääralli alkamassa 10-13.7.2014
6
523
Vastaukset
- Honda
Oikeinko moto RISTIÄ ja 2000 kpl.
Eipä moista risti ja kynttilämäärää ole ennen nähty Eurooppa nelosella eteenkään Sodankyla-Ivalo välillä.
Toivottavasti ei tänäkään kesänä nähdä yhtään motoristeille pystytettyä ristä.
Kaikki turvallisesti teille ja takaisin kotiin. - ihmettelevä
Taas monta perheriitaa tiedossa kun äijän Pakko päästä ralliin....mikä siel OIKEESTI vetää????????Käsittämätöntä touhua aikuisilta ja pääosin vanhoilta ukoilta...huhhuh!
- Arska salanimi
Minä ainakin lähen niiden blondien uhkeittein tyttö buudelin vuoksi sinne tapahtumaan koska vaimoni on jo "hieman" käytetty ja nukkavierun näköinen.
Viesti jätetty hotellin maksullisesta päätteestä että mieti sitä.- se yks vaimo kotona
just noin tyhmiä on vaan MIEHET...luulevat et se vaimo istuu kädet ristissä odottamassa kotona.HOHHOIJAA VAAN...tietäsittepä vaan....
- jaha..
se yks vaimo kotona kirjoitti:
just noin tyhmiä on vaan MIEHET...luulevat et se vaimo istuu kädet ristissä odottamassa kotona.HOHHOIJAA VAAN...tietäsittepä vaan....
Lappiin amerikkaa leikkimään ???
- chopperilla lapissa
Ei kun Inariin poroja naimaan. HD mies saa aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350