Saariselkä 10-13.7.2014 Tapahtumaan tulossa n 2000 motoristiä.
Suuri Harley Davidson HDCF pääralli alkamassa 10-13.7.2014
6
514
Vastaukset
- Honda
Oikeinko moto RISTIÄ ja 2000 kpl.
Eipä moista risti ja kynttilämäärää ole ennen nähty Eurooppa nelosella eteenkään Sodankyla-Ivalo välillä.
Toivottavasti ei tänäkään kesänä nähdä yhtään motoristeille pystytettyä ristä.
Kaikki turvallisesti teille ja takaisin kotiin. - ihmettelevä
Taas monta perheriitaa tiedossa kun äijän Pakko päästä ralliin....mikä siel OIKEESTI vetää????????Käsittämätöntä touhua aikuisilta ja pääosin vanhoilta ukoilta...huhhuh!
- Arska salanimi
Minä ainakin lähen niiden blondien uhkeittein tyttö buudelin vuoksi sinne tapahtumaan koska vaimoni on jo "hieman" käytetty ja nukkavierun näköinen.
Viesti jätetty hotellin maksullisesta päätteestä että mieti sitä.- se yks vaimo kotona
just noin tyhmiä on vaan MIEHET...luulevat et se vaimo istuu kädet ristissä odottamassa kotona.HOHHOIJAA VAAN...tietäsittepä vaan....
- jaha..
se yks vaimo kotona kirjoitti:
just noin tyhmiä on vaan MIEHET...luulevat et se vaimo istuu kädet ristissä odottamassa kotona.HOHHOIJAA VAAN...tietäsittepä vaan....
Lappiin amerikkaa leikkimään ???
- chopperilla lapissa
Ei kun Inariin poroja naimaan. HD mies saa aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713