Auttakaa joku tietämätöntä :) eli siis olen ostamassa esikoiselle vaunuja. Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä vaunuista??
http://preeco.fi/kunert-lastenvaunut/5004-lastenrattaat.html
preeco.fi
9
889
Vastaukset
- emmikset
On kokemusta... joo en suosittele. Kannatta pysyä Emmalungan tai Brion vaunuissa :)
- juttua on
Täällä on asiasta juttua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10927842- preecosta tilannut
http://preeco.fi/lastenvaunut/50069-lastenvaunusetti-koraleks.html#/isofix_telakka-tilaus_ilman_isofix_telakkaa/turvaistuin-kylla/varimalli-20
Itse odotan esikoista syntyväksi ja pariviikkoa sitten tuli preecosta koppis merkkoset yhdistelmävaunut 3in1 hintaan 360e että ei tollarahalla saa edes vaunuja uutena jos kauppaan menee. Laadukkaan oloiset ovat ja tosi ketterät kääntyvien ilmakumirenkaiden myötä. Turvakaukalokin on ihana,keinuu myös tuli sateenvarjoa hyttysverkkoa samaan settiin.
linkki pomppas tonne ylös mutta ehkä se toimii. - apsjsjks
preecosta tilannut kirjoitti:
http://preeco.fi/lastenvaunut/50069-lastenvaunusetti-koraleks.html#/isofix_telakka-tilaus_ilman_isofix_telakkaa/turvaistuin-kylla/varimalli-20
Itse odotan esikoista syntyväksi ja pariviikkoa sitten tuli preecosta koppis merkkoset yhdistelmävaunut 3in1 hintaan 360e että ei tollarahalla saa edes vaunuja uutena jos kauppaan menee. Laadukkaan oloiset ovat ja tosi ketterät kääntyvien ilmakumirenkaiden myötä. Turvakaukalokin on ihana,keinuu myös tuli sateenvarjoa hyttysverkkoa samaan settiin.
linkki pomppas tonne ylös mutta ehkä se toimii.Joo mun kaveri oli tilannu nuo vaunut kunert merkkiset ja ei olleet mitkään parhaimmaata päästä. Tilasimme ihan muualta ja yhdistelmät vielä. Lisäksi nuo ilmakumirenkaat ei miellytä , kiva jos lysähtää rikko kesken matkan!! :D
- koppis
apsjsjks kirjoitti:
Joo mun kaveri oli tilannu nuo vaunut kunert merkkiset ja ei olleet mitkään parhaimmaata päästä. Tilasimme ihan muualta ja yhdistelmät vielä. Lisäksi nuo ilmakumirenkaat ei miellytä , kiva jos lysähtää rikko kesken matkan!! :D
No eipä ne polkupyörän kumitkaan lysähä kesken matkan ja toisekseen vaunuilla ei voi niin kovaa mennä että yhtäkkiä räjähtäs rengas johonkin monttuun. Kyllä ilmakumirenkaat on paksua ja kestävää eikä tärise vaan kulkee nätisti.
- koppis
Hyvät rattaat preecolta on noi koppis-merkin kääntyvillä etupyörillä. Kevyet työntää ja tilava koppa ja tavarakori. Oon tykännyt hirveesti ja meillä ihan päivittäin käytössä kun ei autoa. Ja renkaat ei kyllä ole puhjenneet mihinkään suuntaan. Kankaat tosi hyvät, ei haalistu ja helppo putsata.
- brio vs. preeco
Sivut näyttivät aika halpiksilta ja niin vaunutkin. En tarkoita siis, että pitäis ottaa jotain emmaljungiakaan, vaan jotkut briot saa kohtuu hinnalla ja ovat ainakin laadukkaat.
- varoituksen sana
Nämä Preecon tuotteet ovat niitä, joista viranomaisetkin jaksavat aina varoitella.
Aina kun tällaisia testataan, löytyy puutteita tai ne rikkoutuvat testeissä. Valmistajia ja merkkejä vaihdetaan ja annetaan niille oma nimi, jotta viranomaiset eivät pysy perässä. Näyttävät olevan turvaistuimetkin juuri noita, joita hylättiin viimeisimmissä testeissä, jotka voi lukea Kuluttajaviraston ja Autoliiton kotisivuilta.'
Huonoista ei kannat maksaa mitään, koska rahat menevät täysin hukkaan ja esim. turvaistuimissa huijaa vain itseään, noita ostamalla. - hassuhanski
Meilläkin oli alkuun ongelmia kasvihuoneen kasauksen kanssa, mutta otimme yhteyttä asiakaspalveluun ja saimme kasausvideon, jonka avulla kasvihuoneen kasaaminen onnistui. Mitä olen verkkokaupoista tilaillut niin arvosanaksi antaisin 8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783