Suomalainen, kiinalainen ja japanilainen olivat syömässä ravintolassa samassa pöydässä. Suomalaiselle ja kiinalaiselle tuli vähän sanaharkkaa ja sitä lähdettiin kulman taakse selvittelemään.
Juuri kun suomalainen oli päässyt kulman taakse, hän tunsi voimakkaan iskun otsassaan ja taju lähti. Herättyään suomalainen kysyi: "Mitäs mulle oikein tapahtu?"
- Se oli judoa, vastasi kiinalainen
No ateriaa jatkettiin kunnes suomalaisella ja japanilaisella tuli sanaharkkaa ja taas lähdettiin kulman taakse. Suomalainen tunsi iskun takaraivossaan ja taas lähti taju. Herättyään suomalanen kysyi jälleen: "Mitäs mulle tällä kertaa tapahtu?"
- Se oli karatea, vastasi japanilainen.
Kinat sovittiin ja jatkettiin jälleen ateriaa. Sitten suomalaisella ja japanilaisella tuli uusi riita ja nyt lähdettiin kulman taakse uudestaan. Tällä kertaa japanilaiselta meni taju kankaalle ja herättyään hän kysyikin: "Mitä tapahtui kun en mitään kerenny tehä?"
- Se oli Toyotan tunkki, vastasi suomalainen.
Itsepuolustusta tosiaan :P
Öykkkäri
2
638
Vastaukset
Noitten "Se oli judoa" vastausten jälkeen kuuluis tulla "Ja se on meiltä päin" ja "Toyotan tunkki" vaustaukseen "Ja se on teiltä päin"
Sitten vielä mun mielestä siin ei ollu ku suomalainen ja japanilainen.- Öykkäri
Toi on melkee suoraan vitsikirjasta, eikä siinä ollu mitään tollasia mitä kirjotit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481