Mitä minulle näytetään tulevasta rakkauteeni ja kotiasiat? Tämä vaalea herra?
Olen tuntenut tovin miehen jolla on jo elämänkokemusta. Minkälaisena meidän tulevaisuus näkyy ? Hän on toiminnan mies toimii ensin ja sitten vasta puhuu. Olen itse samanlainen ja en puhu omia asioitani ennekuin ne ovat toteutuneet. ((Syynä ihmisten kateus ja sainkin kerran tästä asiasta oppimaksun kantapään kautta. Mutta tämä ei ole asian ydin:) mitä kysyin)) Kysyn vielä olenko vielä joskus lapseni kummi?
Tuntijasi iltaa
2
54
Vastaukset
Hei
sinähän kyselet mielenkiintoisia. hyvä kumppani on aivan nenäsi edessä, vaikka välimatkaa vielä olisikin. tässä on työhön tai seuraan liittyvää liikehdintää, mutta muuten välillänne ei ole muuta kuin aito elämä.
koti on selkäsi takana ja sinne on tullut postia. sinä pelkäät sitä postia, mutta avattava se on. kotonasi olet kääntänyt selkäsi naiselle, teidän välinne eivät ole kunnossa. mutta sinä olet kunnossa ja mihin ryhdytkin, sinulla on voimaa viedä se eteenpäin.
kysymys, että oletko vielä joskus lapsesi kummi, hämmentää minua. kai minä luin sen oikein? näen oikeastaan yhden lapsen selvästi ja hän liittyy tähän mieheen josta puhuin. mutta niin tai näin, sinulle näkyy tulevassa onnellinen liitto, rakkausavioliitto. sitä ennen on vielä muutama peninkulma odottamattomia käännöksiä, mutta loppu fanfaari kuuluu jo mäen takaa. se on teidän häävalssinne.
t. Keskiyö- Onnea tarvitsen nyt
Kiitos ja kysyinkin hassuja. Tarkoitin olenko vielä joskus minun oman lapseni (tytär) lapsenlapseni kummi? Näitkin tuon miehen lapsen (mies jo). Mietin mitä tapahtuu kun tyttäreni ja hän tapaa? MIes on isänsä kopio:)
Kiitos ihan rakkausavioliitto...wau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319