Tuntijasi iltaa

Onnea tarvitsen nyt

Mitä minulle näytetään tulevasta rakkauteeni ja kotiasiat? Tämä vaalea herra?
Olen tuntenut tovin miehen jolla on jo elämänkokemusta. Minkälaisena meidän tulevaisuus näkyy ? Hän on toiminnan mies toimii ensin ja sitten vasta puhuu. Olen itse samanlainen ja en puhu omia asioitani ennekuin ne ovat toteutuneet. ((Syynä ihmisten kateus ja sainkin kerran tästä asiasta oppimaksun kantapään kautta. Mutta tämä ei ole asian ydin:) mitä kysyin)) Kysyn vielä olenko vielä joskus lapseni kummi?

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinähän kyselet mielenkiintoisia. hyvä kumppani on aivan nenäsi edessä, vaikka välimatkaa vielä olisikin. tässä on työhön tai seuraan liittyvää liikehdintää, mutta muuten välillänne ei ole muuta kuin aito elämä.

koti on selkäsi takana ja sinne on tullut postia. sinä pelkäät sitä postia, mutta avattava se on. kotonasi olet kääntänyt selkäsi naiselle, teidän välinne eivät ole kunnossa. mutta sinä olet kunnossa ja mihin ryhdytkin, sinulla on voimaa viedä se eteenpäin.

kysymys, että oletko vielä joskus lapsesi kummi, hämmentää minua. kai minä luin sen oikein? näen oikeastaan yhden lapsen selvästi ja hän liittyy tähän mieheen josta puhuin. mutta niin tai näin, sinulle näkyy tulevassa onnellinen liitto, rakkausavioliitto. sitä ennen on vielä muutama peninkulma odottamattomia käännöksiä, mutta loppu fanfaari kuuluu jo mäen takaa. se on teidän häävalssinne.

t. Keskiyö

• Onnea tarvitsen nyt

Kiitos ja kysyinkin hassuja. Tarkoitin olenko vielä joskus minun oman lapseni (tytär) lapsenlapseni kummi? Näitkin tuon miehen lapsen (mies jo). Mietin mitä tapahtuu kun tyttäreni ja hän tapaa? MIes on isänsä kopio:)
        Kiitos ihan rakkausavioliitto...wau

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe