Tuntijasi iltaa

Onnea tarvitsen nyt

Mitä minulle näytetään tulevasta rakkauteeni ja kotiasiat? Tämä vaalea herra?
Olen tuntenut tovin miehen jolla on jo elämänkokemusta. Minkälaisena meidän tulevaisuus näkyy ? Hän on toiminnan mies toimii ensin ja sitten vasta puhuu. Olen itse samanlainen ja en puhu omia asioitani ennekuin ne ovat toteutuneet. ((Syynä ihmisten kateus ja sainkin kerran tästä asiasta oppimaksun kantapään kautta. Mutta tämä ei ole asian ydin:) mitä kysyin)) Kysyn vielä olenko vielä joskus lapseni kummi?

2

78

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinähän kyselet mielenkiintoisia. hyvä kumppani on aivan nenäsi edessä, vaikka välimatkaa vielä olisikin. tässä on työhön tai seuraan liittyvää liikehdintää, mutta muuten välillänne ei ole muuta kuin aito elämä.

koti on selkäsi takana ja sinne on tullut postia. sinä pelkäät sitä postia, mutta avattava se on. kotonasi olet kääntänyt selkäsi naiselle, teidän välinne eivät ole kunnossa. mutta sinä olet kunnossa ja mihin ryhdytkin, sinulla on voimaa viedä se eteenpäin.

kysymys, että oletko vielä joskus lapsesi kummi, hämmentää minua. kai minä luin sen oikein? näen oikeastaan yhden lapsen selvästi ja hän liittyy tähän mieheen josta puhuin. mutta niin tai näin, sinulle näkyy tulevassa onnellinen liitto, rakkausavioliitto. sitä ennen on vielä muutama peninkulma odottamattomia käännöksiä, mutta loppu fanfaari kuuluu jo mäen takaa. se on teidän häävalssinne.

t. Keskiyö

• Onnea tarvitsen nyt

Kiitos ja kysyinkin hassuja. Tarkoitin olenko vielä joskus minun oman lapseni (tytär) lapsenlapseni kummi? Näitkin tuon miehen lapsen (mies jo). Mietin mitä tapahtuu kun tyttäreni ja hän tapaa? MIes on isänsä kopio:)
        Kiitos ihan rakkausavioliitto...wau

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      53
      2540
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1126
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      1027
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      332
      975
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      56
      928
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      863
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      734
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      705
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      688
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      643
    Aihe