astutukseen halutaan

vieras8

paimensukuinen lapinkoira-uros ei-paimensukuiselle rek. ja testatulle suomenlapinkoira-nartulle. Pennut siis rekattaisiin. Yhteydenotot [email protected]

5

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möh

olisipa mukava laittaa oman lapukkani geenit jakoon mutta C-lonkkaisella en halua pentuetta:(

• höh

voihan c-lonkkaista käyttää, huonompiakin on käytetty. ;) lonkathan eivät välttämättä periydy, joiltain a-lonkkaisiltakin on tullut d-lonkkaisia.

• meniaikaasitten
        höh kirjoitti:

voihan c-lonkkaista käyttää, huonompiakin on käytetty. ;) lonkathan eivät välttämättä periydy, joiltain a-lonkkaisiltakin on tullut d-lonkkaisia.

ohi kaikki jalostustietous:

Miksi sitä lonkkaluokitusta käytetään? Tai terveystutkimuksia ylipäätään?

• nilo

Jos koira on muuten rodunomainen, C-lonkkaisen voi kyllä yhdistää A-lonkkaiseen ja katsoa myös, että vanhempien yhteenlaskettu lonkkaindeksi olisi yli 200 eli rodun keskitasoa parempi.

• kasvattaja76

Lonkista on perittyä vain 30 % loput 70% on hankittu, näin minulle koulutettiin. MUTTA itse en kasvattajana käyttäisi C:lonkkia huonompia, ja C:tkin yhdistäisin A TAI B lonkkaisen kanssa, ja suosittelen erittäin lämpimästi myös kyynär kuvausta ainakin toiselle pennun vanhemmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      55
      3228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3045
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2909
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2191
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2081
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      116
      982
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      964
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe