17 vuotta ikää jo enkä ole opetellut kahvia juomaan. Olisko jo aika? Miten te, minkä ikäsiä ootte ja juotteko kahvia? Jos juotte niin kuinka paljo?
Juotteko kahvia?
18
78
Vastaukset
Täytän lokakuussa 16, en juo kahvia, vaikka tapana on 1/vuosi...
Joskus tietenkin saatan, mutta ne päähänpistot ovat harvinaisia...Juon. OIsinko alottannu........ 5 vuotta sitte? Jaa nyt oon ilmeisesti 16. Pari kuppia päivässä, riippuu vähä. Niih. Mut ei sitä kannata alottaa sillee.
Mie juon joskus kupin aamulla, mutten yleensä arkisin. Mökillä tulee juotua. Joskus juon kahvilassa tai ostan kaupasta kouluun, (kaverini irvailevat, että "heitin Halla-Ahot") koska euro on hiton halpa hinta kahvista. Joskus juon, jos minun täytyy pysyä hereillä tilapäisesti.
Laimennan kahvia maidolla, enkä käytä energiajuomia. Olen 15.Lopetin juomisen 2kk sitten.
- Siiliö
13v. Pian 14. En juo kahvia niinkään silleen säännöllisesti, koska en herää siihen aikaan, kun ihmiset keittävät kahvia, enkä jaksa itse. Kun juon kahvia, niin juon AITOA kahvia. Ei maitoa taikka sokeria ja siinä vedessä kuuluu olla sitä kahvia niin, että se myös maistuu siinä ja vaikuttaa jotain.
No kaikki muu kahvi on pelkkää ripulia
- fnfnfn
Olen 19, enkä juo kahvia. En ole oppinut siihen. Siitä on toisaalta pitkä aika kun olen edes maistanut.
Tykkään kyllä latesta ja muista sellaisista miedommista :D
- fnfn Olen 15v ja juon kahvia. En mitenkään säännöllisesti ja yleensä mustana.
- Siiliö
MINÄ_PIDÄN_KAHVISTA_KOSKA_SE_ON_MUSTAA
Ton sanoi muuten mun eno joskus. - BL.
En juo, sillä siitä tulee kumma olo.
Kädet tärisevät, silmissä välkkyy ja korvissa hurisee.
Tasapainokin kärsii.
Mutta se ei ole kofeiini, vaan jokin muu, sillä teetä ja kolaa kestän rajattomasti.
(ai niin ja minä olen siten Nassea vanhempi, eli ihan älyttömän vanha.... ja minulla on näköjään tylsää kun roikun täällä (ja eräs toinen palsta jolla ennen roikuin on muuunet pelkäksi trollialueeksi)) - homosorsa
Kahvin lipittäminen kuuluu moukille, jotka eivät ymmärrä hyvän päälle. Tee taas kuuluu sivistyneeseen elämäntyyliin, ihmisille, jotka todella osaavat nauttia elämän atomeista ilman keinotekoisia piristeitä.
- kello 2:10
Juon kahvia silloin tällöin, ja teetä joskus t:15v
Juon kahvia aina joskus. Kahvin tulee olla vahvaa ja lisään siihen paljon sokeria. Maitoa laitan vain, jotta kahvi jäähtyisi nopeammin.
- 15w
Oon 15 ja oon juono kahvia pari vuotta, yleensä melkein poikkeuksetta ammulla 2 kuppia ja tilanteen mukaan päivällä
- 616
Olen 15-vuotias ja juon joka aamu kupin kahvia, mikä on välillä aika vahvaa. Normaalivahvuista kahvia join joskus ennen kouluikää satunnaisesti ja ala-aste aikoina päivittäin aina lomilla, kun kävin isän luona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151887Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541362Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531049
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75936Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801