Ostin tänään Lumia 925 puhelimen ja muutaman tunnin päästä veti aivan tilttiin. Ei suostunu mitään tehdä, jouduin hätäsammutuksn tehdä(äänenvoimakkuus sammutusnappula pohjaan) niin johan sammui. Nyt toimii ihan hyvin. Kannattisko viedä jo heti takasin liikkeeseen ja pyytää rahat takasin? Mitä muita vikoja voi vielä tulla tässä mallissa? Edellinen 800 malli toimi hyvin.
LUMIA 925 VIAT
23
559
Vastaukset
- rteeq
Todennäköisesti joku appsi meni vaan jumiin. Yhdestä tai kahdesta kerrasta (per viikko) ei kannata huolestua. Jos tuota alkaa tapahtua jatkuvasti, tee tehdasasetusten palautus. Se usein helpottaa, ja se on kuitenkin ensimmäinen asia (ja ehkä ainut) mitä huollossa tehtäisiin.
- 925 ist best
ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin jatkaa elämää sen kanssa,kaikki pelaa loistavasti jatkossa,teit elämäsi kaupat
- jkkjkkjkk
925 ist best kirjoitti:
ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin jatkaa elämää sen kanssa,kaikki pelaa loistavasti jatkossa,teit elämäsi kaupat
Osti romun.
- onnelwinphonenom
Mulla ollu 925:nen syyskuusta lähtien. Kaksi kertaa tänä aikana tiltannu, muuten pelaatosi hyvin ja tykkään.
- Kyllä Nokia osaa
Ei ole ½ vuoden aikana tiltanut kertaakaan.
Laadukas puhelin takuuhuoltoonkaan ei verkkokauppakomin mukaan palaudu kuin
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/23287/dmkst/Nokia-Lumia-925-Windows-Phone-puhelin-valkoinen#product-returns
Varmaankin laadukkain ja paras puhelin Nokian historian ajalta, päihitää kaikki Andoidit ja i phonet heittämällä.
- Pistaasipähkinä
Aha. Ostin kanssa 925: 720 tialle joka sekoili vähän väliä. Päivitin heti käyttiksen uuteen, ja on toiminut kuin unelma jos vertaa 720:n. Ainoa vika, että on hiton kuuma lämpimällä, kun on alumiinia.
- 925user
Itselläni on Lumia 925 eikä ole koskaan minkäänlaisia ongelmia ollut.
Parhain puhelin mitä olen omistanut :) - nina2
Joo kiitti vastauksista, on toiminu nyt ihan hyvin!
- 1320
Itelläni menny 1320 kerran jumiin
- laatupuhelin?
Sammuu itsekseen joka päivä, saa henkiin soft-buuttauksella....Laatuluuri????
- lataaakku
Lataa akku herranjumala.
- ihme näsäviisaita
Luuletko tosiaan etten olisi?? Siinä mulla taas yksi asiantuntija ....
- Samsusissa myös
Takuuseen, turha täällä on viisaastella, akku on valmisetevikanen, sisus nainta Sanoyon akkuja..
- sksisij
Ostin kans lumia 925 muutama viikko sitten. Akku on mulla täs ainaki ihan paska, menee muutamassa tunnissa.
Sit näytön värit muuttuu itestään tai niinku se kontrasti ja kun on pimeessä huoneessa ja puhelin on siinä kellon aika näyttö hommas ni siinä näytössä näkyy sellanen musta ympyrä keskellä ja tuntuu silt että se kontrasti muuttuu ku esim selaa instagramia niin se kontrasti muuttuu ku menee sen mustan kohdan yläpuolelle. Vaikee selittää :D mut en tiä et pitäskö viedä huoltoo vai elää vaa sen kans vai mitä :D- huoltoon
Vie huoltoon.
- 925 vika
Korvakuulokkeiden pistoke vaihdettu mulla jo neljä kertaa , ja taas on vaihtoa vailla . Musiikin suurkuluttajana, enkä edes tosissaan nyt niin suuri edes loppupeleissä , ei vain kestä 925:sen pistoke . Joskus kestää viikon , joskus 2 . Kun se on sökö, niin alkaa katkeilemaan yhteys jos hitusenkin kuulokkeiden tulppa liikahtaa puhelimen päässä . Suoraan sanoen ihan pas kaa laatua siinä kohtaa . Että semmonen 925
- oma925
Itselläni ei minkäänlaisia ongelmia, kuulokkeita tulee käytettyä lähes päivittäin ja liittimen pistoke on kuin uusi.
- PAS KA 925
No niin . Tämä sama puhelin ollut nyt Nokian keskushuollossa jo 4 viikkoa ?!?!?!? samojen vikojen takia . Että tämmönen puhelin, ja tälläinen huolto . Oli viimeinen, ja sattuneesta syystä johtuen , elikkä kun nokiaa riei enää ole niin siitäkin . Kyllä tässä mallissa nyt saa tana jotain vikaa on , vai oliko mulla nyt se "maanantai"kappale .VIT UN PASKA
- Rosoner
Osaako joku auttaa seuraavanlaisessa ongelmassa:
Kun saan tai lähetän uuden tekstiviestin, Se siirtyy keskustelussa ensimmäiseksi (ihan ylös) Ennen Se on tullut normaalisti keskustelun jatkeeksi alas. En jaksaisi kuluttaa aina viittä minuuttia selatessani kaikki himmein viestit ylös. Mistä tämä on tullut ja miten saan normaaliksi? - l520
Itse en löytänyt omasta lumiasta tuohon mitään konstia muuttaa uuden viestin paikkaa,en muuten edes muista enkä tullu ajatelleeks tollasta että se uusin olis joskus ollu muualla kuin ylimmäisenä,nyt kun on tottunu että uusin viesti näkyy aina yläällä.
- vpmmmm
Kuinkahan tähän 925 een saa videon äänet takaisin? Uutena toimi mutta ei enää. Kameralla ottamani videon ääni kuuluu hyvin heikkona.
Luin myös muilta verkkosivuilta (eng.) ja tama tuntuu olevan monella sama ongelma.
Jos teen tehdaspalautuksen niin täytyykö kuvat ym. kopioida turvaan sitä ennen?- ptm
mulla ei tallennu ollenkaan puhelimella otetut videot, mikähän tähän avuksi?
- sesiitä
ptm kirjoitti:
mulla ei tallennu ollenkaan puhelimella otetut videot, mikähän tähän avuksi?
Minulla oli sama vika 520 mallissa, mikään säätö ei auttanut, vain tehdas palautus auttoi. Jotakihan siinä katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696