Kohta tulee palkka eli 3 000 € lisää. Kämppä maksettu ja auto juuri vaihdettu. Ideoita?
8 400 € tilillä
14
588
Vastaukset
- jep jep
Tää on niiiiiiiiiiiiin oikee palsta just tollaseen kyssäriin.
- enempi on
Tommisilla summilla paljo kannata kehuskella.
- S-omaliko
Taidat olla somali ilman työvelvoitteita..
- jepullis
http://aijaa.com/dCswQy
Täällä myös auto vaihdettu eikä palkkaa tule ihan 3000e mutta pärjäilen kuitenkin.
Ideoita?- fkrkkrlrlr
Puoli vuotta vanha kuva. Laita tuoreempaa, vai joko söit säästöt
Jos on "ylimääräistä" niin kehoittaisin laittamaan säästöön jos kerran autokin jo vaihdettu ja kämppäkin ehkä oma. Kuka tahansa osaa käyttää rahaa mutta säästäminen onkin sitten jo toinen juttu ;)
- Köyhyysrajalla
Juhani26, minulla on sinulle kaunis pyyntö. Maksaisitko 1300€ velkani pois?
Ystävällisesti, Rahaton Nainen/27 - Lopeta jo
valehtelu, koska et olisi tällä palstalla, mikäli puhuisit totta.
Onko hyvä idea? Hei Juhani26,
jos sinulla on riittämiin rahaa tilillä, niin voisithan osan siitä lahjoittaa niille, joilla ei ole mitään. Esimerkiksi kirkon ulkomaanavun kautta (http://www.kirkonulkomaanapu.fi/) apu menee perille ihmisille, joilla ei ole mitään.
Sinikka-pappi- Pröötttt
Tällaiselle hepulle ei pitäis mitään tänne ees vastailla, joten tyydynkin vaan pieraisemaan hänen suuntaan****************************************
- pensaskerttu
Noin pieni palkka, voi juhani parkaa... ei paljo kannata elvistellä.
- iygitfycytxd5e
tännehän voi kirjoittaa mitä vain.
itse voisin olla vaikka lottovoittaja - Kesän mies
Itselläni 40 donaa tilillä. Auto ja asunto. Taidanpa lähteä iltapäivän aurinkoon nauttimaan shamppanjaa.
- MaxPa.
"40 donaa tilillä" miksi ihmeessä pitää noin paljon tilillä rahaa.
Kannattaisi harkita tuotavampia vaihtoehtoja.
Tietenkin saatan olla väärässä ja tuo "40 donaa tilillä" onkin vain yhden tai kahden kuukauden tulot, silloin se on kohduuden määrrä., harvemmalla kuitenkaan jää käteen 20'000€ kuussa.
Minullakin ennen makasi tilillä kohtuuttomia määriä (kuusinumeroisia summia), mutta sain itseäni niskasta kiinni, ja siirrettyä tuottamaan rahaa minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071