8 400 € tilillä

Juhani26

Kohta tulee palkka eli 3 000 € lisää. Kämppä maksettu ja auto juuri vaihdettu. Ideoita?

14

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      Tää on niiiiiiiiiiiiin oikee palsta just tollaseen kyssäriin.

    • enempi on

      Tommisilla summilla paljo kannata kehuskella.

    • S-omaliko

      Taidat olla somali ilman työvelvoitteita..

    • jepullis

      http://aijaa.com/dCswQy

      Täällä myös auto vaihdettu eikä palkkaa tule ihan 3000e mutta pärjäilen kuitenkin.
      Ideoita?

      • fkrkkrlrlr

        Puoli vuotta vanha kuva. Laita tuoreempaa, vai joko söit säästöt


    • Jos on "ylimääräistä" niin kehoittaisin laittamaan säästöön jos kerran autokin jo vaihdettu ja kämppäkin ehkä oma. Kuka tahansa osaa käyttää rahaa mutta säästäminen onkin sitten jo toinen juttu ;)

    • Köyhyysrajalla

      Juhani26, minulla on sinulle kaunis pyyntö. Maksaisitko 1300€ velkani pois?

      Ystävällisesti, Rahaton Nainen/27

    • Lopeta jo

      valehtelu, koska et olisi tällä palstalla, mikäli puhuisit totta.

      Onko hyvä idea?

    • Hei Juhani26,
      jos sinulla on riittämiin rahaa tilillä, niin voisithan osan siitä lahjoittaa niille, joilla ei ole mitään. Esimerkiksi kirkon ulkomaanavun kautta (http://www.kirkonulkomaanapu.fi/) apu menee perille ihmisille, joilla ei ole mitään.

      Sinikka-pappi

    • Pröötttt

      Tällaiselle hepulle ei pitäis mitään tänne ees vastailla, joten tyydynkin vaan pieraisemaan hänen suuntaan****************************************

    • pensaskerttu

      Noin pieni palkka, voi juhani parkaa... ei paljo kannata elvistellä.

    • iygitfycytxd5e

      tännehän voi kirjoittaa mitä vain.

      itse voisin olla vaikka lottovoittaja

    • Kesän mies

      Itselläni 40 donaa tilillä. Auto ja asunto. Taidanpa lähteä iltapäivän aurinkoon nauttimaan shamppanjaa.

    • MaxPa.

      "40 donaa tilillä" miksi ihmeessä pitää noin paljon tilillä rahaa.
      Kannattaisi harkita tuotavampia vaihtoehtoja.

      Tietenkin saatan olla väärässä ja tuo "40 donaa tilillä" onkin vain yhden tai kahden kuukauden tulot, silloin se on kohduuden määrrä., harvemmalla kuitenkaan jää käteen 20'000€ kuussa.

      Minullakin ennen makasi tilillä kohtuuttomia määriä (kuusinumeroisia summia), mutta sain itseäni niskasta kiinni, ja siirrettyä tuottamaan rahaa minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe