Äänestäkää Fiaa Suomen tunnetuinta jakorasiaa bb taloon ! XD Nyt kaikki äänestää Fiaa tästä linkistä !!
FIA NYHOLM BB TALOON !!!!
7
408
Vastaukset
- sksjaksalsk
sori väärä linkki ! https://endfi3.etribez.com/aes/a/endemolfinland/bb2014/contestant/cid/1358#_=_
tosta siis ! - Fiavoittoon!!
TOTTA NYT KAIKKI JOLLA FB LÖYTYY EIKU ÄÄNESTÄMÄÄN SITÄ PAITSI JOS ET HALUU ET KUKAA RI SAA TIETÄÄ ET JUURI SÄ OOT ÄÄNESTÄNY NII VAIKKA SÄ ÄÄNESTÄISIT NII SUN NIMEE EI NÄÄ MISTÄÄ ELI KAIKKI MUKAAN VAAA!!!❤️
- fiavoittoooon
up !!
- jumavitunlautaperke
turpa kiinni pennut, ketää ei kiinnosta mikää saatanan BB! ja julkkikset muutenkaa!
- kjcxgjjhgg
Hei miten sitä pystyy äänestääää????mist pitää painaa?
- harmaakorva
ON TEILLÄKIN ELÄMÄ AINA PITÄÄ OLLA PÖLLYISSÄ TAIKKA KÄNNISSÄ,MUTTA VETÄKÄÄ VETÄKÄÄ JA VETÄKÄÄ EI TÄÄ OO EES TOTTA MÄ SANO,HAISTAKAA SUMOPAINIJAN HIKINEN KANKKU KURMUUTTAKAA PÄÄNNE TAPPILAN KILIKELLOON JA FETISSIHEIKIN IMURI.
- oeAb
Onko tämä nyt se Feissarimokista tuttu ääliö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897