Kannattaako ostaa kyseistä mallia, mitä hyviä ja huonoja puolia? Kuinka toimiva ja pystyykö esim. katsomaan hyvin telkkaria ja videoita, onko kamera hyvä,.. ? Kertokaa omia kokemuksia :)
Samsung galaxy s3 4G ???
16
120
Vastaukset
Mikä olisi max hinta jolla voisit ostaa uuden puhelimen? Loppuvuodesta tulee One plus myyntiin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12347765
Ja Nexus 5 olisi vielä myynnissä: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/LGD821BLACK/nexus-5-d821-alypuhelin-musta
Ja nämä molemmat voittavat tuon S3 4G mallin.- Pikkunen|
Tuon Samsung Galaxy s3 haluaisin ja kyselin siitä kokemuksia... Hintaa voisi olla siinä 300€ paikkeilla ja samsungia olisin ostamassa :)
- Pikkunen|
Ja mieluiten menisin ostamaan puhelimen lähipäivien aikana kun on oltu ilman puhelinta jo muutaman viikon...
Ei kannata ostaa enää tuota.
- Pikkunen|
Kaverit on ainakin kehunu paljon tuota puhelinta :)
Juu mutta kuten tuossa sanoin niin se alkaa olemaan jo vanha. Ostaisin mieluummin sellaisen puhelimen mihin tulee vielä päivityksiä.
- tietäjä.
Hyvä puhelin se S3 on. Kannattaa ostaa jos alle 300e andoid-puhelimen haluaa nyt.
- Älä osta!
tietäjä. kirjoitti:
Hyvä puhelin se S3 on. Kannattaa ostaa jos alle 300e andoid-puhelimen haluaa nyt.
No mitäs vittua?! Täällähän puhutaan täyttä sontaa. S3 4G on minullakin taskussa, ja se on avuttoman vanhaa rautaa. Tässä sormet ristissä odotetaan kitkat-päivitystä, joka ehkä tulee jos tulee. Nykyisellä käyttiksellä syö akkua kuin hullu puuroa. Ei todellakaan enää kannata ostaa! Tässä on halpa ja hyvä, joka varmasti saa vielä päivityksiä:http://www.gigantti.fi/search?SearchParameter=&@QueryTerm=lgd821&Malli=Nexus 5&online=1&PageSize=45&ProductElementCount=4&searchResultTab=Products&SearchTerm=lgd821&scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_PRODUCT_NEXUS5&gclid=COm9rpels78CFYzKtAodmjUA3A
- Älä osta!
Älä osta! kirjoitti:
No mitäs vittua?! Täällähän puhutaan täyttä sontaa. S3 4G on minullakin taskussa, ja se on avuttoman vanhaa rautaa. Tässä sormet ristissä odotetaan kitkat-päivitystä, joka ehkä tulee jos tulee. Nykyisellä käyttiksellä syö akkua kuin hullu puuroa. Ei todellakaan enää kannata ostaa! Tässä on halpa ja hyvä, joka varmasti saa vielä päivityksiä:http://www.gigantti.fi/search?SearchParameter=&@QueryTerm=lgd821&Malli=Nexus 5&online=1&PageSize=45&ProductElementCount=4&searchResultTab=Products&SearchTerm=lgd821&scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_PRODUCT_NEXUS5&gclid=COm9rpels78CFYzKtAodmjUA3A
Sekään linkitys ei tainnut onnistua tällä paskalla, kun selain tökkii ja näppis on könkkö kökkäre. Eli Gigantissa on Nexus 5 kesäalennuksessa.
- user error
Älä osta! kirjoitti:
Sekään linkitys ei tainnut onnistua tällä paskalla, kun selain tökkii ja näppis on könkkö kökkäre. Eli Gigantissa on Nexus 5 kesäalennuksessa.
Mitä kirjotit yhteen lauseen ja linkin. Syytä ittees
- Älä osta!
user error kirjoitti:
Mitä kirjotit yhteen lauseen ja linkin. Syytä ittees
Ole kiitollinen, että teen maailmasta onnellisemman vähentämällä S3:n omistajien määrää. Kyseessä on oikeasti yli kaksi vuotta vanha kehäraakki, joka tökkii kuin intissä tarjottu jarrujälkkäri. Lisäksi akunkesto uusimmilla päivityksiä on kurja. Juuri vähän aikaa sitten kävi niin, että akku oli tyhjentynyt kokonaan täys latingista yöllä, eikä herätyskello herättänyt. Puhelin ollut kaksi kertaa huollossa akun takia ja kuulemma kaikki on kunnossa akkua myöten. Ja kun ottaa selvää asiasta paremmin esimerkiksi internetistä, selviää että kyseessähän tosiaan on kyseisen mallin ominaisuus, ei vika..
- Älä osta!
user error kirjoitti:
Mitä kirjotit yhteen lauseen ja linkin. Syytä ittees
Ja enkö juuri sanonut, että puhelimen näppäimistö on aivan hirveä?? Voisiko virhe johtua myös siitä? Ja tuntuu, että uusin SwiftKey alkaa myös olla liian raskas.
Niinkun sanottu S3 on hyvä luuri mutta jo varsin vanha.
- niinpä383838
Niimpä
- tiedottaja mies
Nexus 5::ssa huono akkukesto, ihan testien perusteella.
Tuosta ei tarviis mennä kuin 50 euroa ylös niin saa S4 4G . Ei se huono ole kokemuksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402