Samsung galaxy s3 4G ???

Pikkunen|

Kannattaako ostaa kyseistä mallia, mitä hyviä ja huonoja puolia? Kuinka toimiva ja pystyykö esim. katsomaan hyvin telkkaria ja videoita, onko kamera hyvä,.. ? Kertokaa omia kokemuksia :)

16

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Pikkunen|

        Tuon Samsung Galaxy s3 haluaisin ja kyselin siitä kokemuksia... Hintaa voisi olla siinä 300€ paikkeilla ja samsungia olisin ostamassa :)


      • Pikkunen|

        Ja mieluiten menisin ostamaan puhelimen lähipäivien aikana kun on oltu ilman puhelinta jo muutaman viikon...


    • Ei kannata ostaa enää tuota.

      • Pikkunen|

        Kaverit on ainakin kehunu paljon tuota puhelinta :)


    • Juu mutta kuten tuossa sanoin niin se alkaa olemaan jo vanha. Ostaisin mieluummin sellaisen puhelimen mihin tulee vielä päivityksiä.

      • tietäjä.

        Hyvä puhelin se S3 on. Kannattaa ostaa jos alle 300e andoid-puhelimen haluaa nyt.


      • Älä osta!
        tietäjä. kirjoitti:

        Hyvä puhelin se S3 on. Kannattaa ostaa jos alle 300e andoid-puhelimen haluaa nyt.

        No mitäs vittua?! Täällähän puhutaan täyttä sontaa. S3 4G on minullakin taskussa, ja se on avuttoman vanhaa rautaa. Tässä sormet ristissä odotetaan kitkat-päivitystä, joka ehkä tulee jos tulee. Nykyisellä käyttiksellä syö akkua kuin hullu puuroa. Ei todellakaan enää kannata ostaa! Tässä on halpa ja hyvä, joka varmasti saa vielä päivityksiä:http://www.gigantti.fi/search?SearchParameter=&@QueryTerm=lgd821&Malli=Nexus 5&online=1&PageSize=45&ProductElementCount=4&searchResultTab=Products&SearchTerm=lgd821&scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_PRODUCT_NEXUS5&gclid=COm9rpels78CFYzKtAodmjUA3A


      • Älä osta!
        Älä osta! kirjoitti:

        No mitäs vittua?! Täällähän puhutaan täyttä sontaa. S3 4G on minullakin taskussa, ja se on avuttoman vanhaa rautaa. Tässä sormet ristissä odotetaan kitkat-päivitystä, joka ehkä tulee jos tulee. Nykyisellä käyttiksellä syö akkua kuin hullu puuroa. Ei todellakaan enää kannata ostaa! Tässä on halpa ja hyvä, joka varmasti saa vielä päivityksiä:http://www.gigantti.fi/search?SearchParameter=&@QueryTerm=lgd821&Malli=Nexus 5&online=1&PageSize=45&ProductElementCount=4&searchResultTab=Products&SearchTerm=lgd821&scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_PRODUCT_NEXUS5&gclid=COm9rpels78CFYzKtAodmjUA3A

        Sekään linkitys ei tainnut onnistua tällä paskalla, kun selain tökkii ja näppis on könkkö kökkäre. Eli Gigantissa on Nexus 5 kesäalennuksessa.


      • user error
        Älä osta! kirjoitti:

        Sekään linkitys ei tainnut onnistua tällä paskalla, kun selain tökkii ja näppis on könkkö kökkäre. Eli Gigantissa on Nexus 5 kesäalennuksessa.

        Mitä kirjotit yhteen lauseen ja linkin. Syytä ittees


      • Älä osta!
        user error kirjoitti:

        Mitä kirjotit yhteen lauseen ja linkin. Syytä ittees

        Ole kiitollinen, että teen maailmasta onnellisemman vähentämällä S3:n omistajien määrää. Kyseessä on oikeasti yli kaksi vuotta vanha kehäraakki, joka tökkii kuin intissä tarjottu jarrujälkkäri. Lisäksi akunkesto uusimmilla päivityksiä on kurja. Juuri vähän aikaa sitten kävi niin, että akku oli tyhjentynyt kokonaan täys latingista yöllä, eikä herätyskello herättänyt. Puhelin ollut kaksi kertaa huollossa akun takia ja kuulemma kaikki on kunnossa akkua myöten. Ja kun ottaa selvää asiasta paremmin esimerkiksi internetistä, selviää että kyseessähän tosiaan on kyseisen mallin ominaisuus, ei vika..


      • Älä osta!
        user error kirjoitti:

        Mitä kirjotit yhteen lauseen ja linkin. Syytä ittees

        Ja enkö juuri sanonut, että puhelimen näppäimistö on aivan hirveä?? Voisiko virhe johtua myös siitä? Ja tuntuu, että uusin SwiftKey alkaa myös olla liian raskas.


    • Niinkun sanottu S3 on hyvä luuri mutta jo varsin vanha.

      • niinpä383838

        Niimpä


    • tiedottaja mies

      Nexus 5::ssa huono akkukesto, ihan testien perusteella.
      Tuosta ei tarviis mennä kuin 50 euroa ylös niin saa S4 4G .

    • Ei se huono ole kokemuksen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe