6.7. Jarna Lahdenvuo nillittää tekemänsä häröt tapahtumattomiksi

Tohvelitäti

Jarna nillitti blogissaan 6.7. mm:

”Äitiydestä puheen ollen sossun tyypit pitävät minua huonona äitinä.

Nauroin viime tapaamisessa, että mitäs nyt ku ei ole päässä vikaa eikä ole päihdeongelmaa? Ku-sessa ovat.

En ole syyllistynyt murtoon (Karkkilassa), vaikka sossu niin luuli, poliisi on sen selvittänyt. En myöskään ole syyllistynyt rattijuopumukseen (Riihimäellä), sekin on selvitetty. En ole antanut lapselle lääkkeitä, lääkäri selvittänyt sen.

Nämä kaikki syytökset ovat Leena Selin-Kantolan omasta pikku päästä. Tämä ämmä oli myös lukenut netistä, että olen mennyt naimisiin ja onnitteli mua... Tämä sama ammattitaidon sossu kertonut papereissä, että luki netistä, nettiin voi kirjoittaa kuka tahansa.

Sitten olen kuulemma nyt aloittanut bloggaamisen, nyt sekään ei pidä paikkaansa, vaan vuonna 2008 oli eka blogi, eri paikassa tosin. Kävin käräjäoikeudessa ja hain lähestymiskieltoa ja heti vaihtui sossu, kun Ponkalan kanssa kerroin tämän. Virallinen selitys oli muka, että sisäisiä henkilövaihdoksia hahaha! Käräjäoikeuden kansliasta voi kysyä, onko ollu tälläinen juttu! Kuitenkin, kun sossu vaihtui, niin peruin sen haasteen.”

Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/kaikenlaista.html

Kommentti: sekä Karkkilan että Riihimäen rikoksia koskevat oikeudenkäynnit ovat edessäpäin (elokuussa ja syyskuussa), ja vasta sitten nähdään, kuka teki ja mitä paljonko tulee sanktiota.

57

3164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MC Horot

Vastahan toi kirjoitti tyhmänä Seesalolle bentsoista,xenoneista.
      Pysyy MC pullantuoksu presidenttinä.
      Ihmeyttää kuka tän kanssa on lapsia tehnyt, ei ole inkkarit kanotissa silläkään.

• Rantatalo Blues

• Karua kertomaa

• Nitan bentsot
        Alamaailmasta kirjoitti:

Jarna ja Al Capone -hattu: http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xpa1/t51.2885-15/10475024_787179477970074_434144079_n.jpg

Jarna 1.7.14:

”Nita, ei meidän kannata täällä keskustella kun voidaan soitella. Johanna tietää, että käytät Bentsoja, nii tottakai se levittää huhua, että myyt Xanoreita, se käyttää kaikkea tuollaista tietona. Ja värittelee.

Sun kannattaa pistää loppu tuohon huhuub, että ne on sun lääkkeitä. Ties vaikka varastanut niinkui multa, kun Julia kuoli, ja sitten olin muka antanu ne ja yrittänyt myrkyttää, seiskaan kertoi että syöpälääkkeit. ?. Vaikka se varasti mun neurologiset lääkkeet.”

• Rallistako

• Pönttöön pörinää
        Nitan bentsot kirjoitti:

Jarna 1.7.14:

”Nita, ei meidän kannata täällä keskustella kun voidaan soitella. Johanna tietää, että käytät Bentsoja, nii tottakai se levittää huhua, että myyt Xanoreita, se käyttää kaikkea tuollaista tietona. Ja värittelee.

Sun kannattaa pistää loppu tuohon huhuub, että ne on sun lääkkeitä. Ties vaikka varastanut niinkui multa, kun Julia kuoli, ja sitten olin muka antanu ne ja yrittänyt myrkyttää, seiskaan kertoi että syöpälääkkeit. ?. Vaikka se varasti mun neurologiset lääkkeet.”

Tuksu siis vetää naamariin kaikki ne pillerit, mitä käsiinsä saa, eikä vaikutuksilla ole niin väliä. :)

• Knubuvjkbj

Seli seli, sitä valkoista roskaväkeä, joita elätetään sossun kautta. Missä on kihlattu? On se niin kammottavan näköinen, silmät pillereistä levällään. Mc Pullantuoksu, todella kammottava ihminen!

• 18+20

Eikös se just ihan itse julistanut että ei ole bipoa vaan persoonallisuushäiriö? Se on ajukopan ongelma ja riippuen tyypistä, voi tehdä ihmisestä täysin yhteiskuntakelvottoman...skitsoksi tuota voisi myös luulla helposti, kaikki ovat vastaan ja tahallaan hankaloittavat hänen elämäänsä jne.. Itse ei toki koskaan ole mitään tehnyt.

• Seko mikä seko

Niin tai näin, täysin sekopää Jarna on.
        Edelleen, ”hyazemaze” kertoi hymy-näätien palstalla 10.9.13 seuraavaa:

”leopardityttö on oikeasti Tuksukan salarakas. Sen takia se roikkuu niillä keikoilla mukana. Ei se oikeesti mikään tanssija ole. Oon nähny sen ainakin kaks kertaa siellä keikistelemässä. On kuulemma ihan aika paha huo-ra joka panee ihan kaikkii.

Lisäks tiedän, että meni Jarnan kanssa Kellokosken sairaalaan hermolomalle yhdessä (elokuussa 2013, 2 viikkoa). Kaveri oli siellä samaan aikaan niiden molempien kanssa ja tosi avoimesti ne puhu kaikesta. Molempien lapset on huostaanotettu niiden hölmöilyjen takia.

Jarnaki oli huumevierotuksessa, mut ei tainnu homma skulata.
        Julia pitäis viedä sinne vähäks aikaa.

Johanna oli varmaan piskiensä kanssa Jarnan luona ja sai pitää ne.

Leopardihuo-ra on nus-sinut kelliksellä (Kellokoskella) jotain äijää sairaalasängyssä ja Riksun keikkaa ennen oli panemassa kolmen miehen kanssa. Sopii siis (Dolls-) joukkoon.

Mun kaveri oli kelliksellä molempien neitokaisten kanssa, siis Jarnan myös,
        ja kuuli juttuja ihan niiden omasta suusta. Jarna oli kovaan ääneen koko ajan vaatimassa lisää lääkkeitä ja väitti, et kakssuuntanen mielialahäiriö ois muka virhediagnoosi samoin kun päihdeongelma, vaikka oli just tullu Järvenpään sosiaalisairaalasta. Sit ne kaks vaan otti takapihalla aurinkoa ja suunnitteli yhteistä etelän matkaa Tuksun kanssa.”

• MC Mankeli
        Seko mikä seko kirjoitti:

”leopardityttö on oikeasti Tuksukan salarakas. Sen takia se roikkuu niillä keikoilla mukana. Ei se oikeesti mikään tanssija ole. Oon nähny sen ainakin kaks kertaa siellä keikistelemässä. On kuulemma ihan aika paha huo-ra joka panee ihan kaikkii.

Lisäks tiedän, että meni Jarnan kanssa Kellokosken sairaalaan hermolomalle yhdessä (elokuussa 2013, 2 viikkoa). Kaveri oli siellä samaan aikaan niiden molempien kanssa ja tosi avoimesti ne puhu kaikesta. Molempien lapset on huostaanotettu niiden hölmöilyjen takia.

Leopardihuo-ra on nus-sinut kelliksellä (Kellokoskella) jotain äijää sairaalasängyssä ja Riksun keikkaa ennen oli panemassa kolmen miehen kanssa. Sopii siis (Dolls-) joukkoon.

ja kuuli juttuja ihan niiden omasta suusta. Jarna oli kovaan ääneen koko ajan vaatimassa lisää lääkkeitä ja väitti, et kakssuuntanen mielialahäiriö ois muka virhediagnoosi samoin kun päihdeongelma, vaikka oli just tullu Järvenpään sosiaalisairaalasta. Sit ne kaks vaan otti takapihalla aurinkoa ja suunnitteli yhteistä etelän matkaa Tuksun kanssa.”

Ilmettä Jarnan kasvoilla: http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/10488807_722146417845215_1234491569_n.jpg

• Kiitos kuvailusta

Tuo kirjoitus on paras palstalla nähty tietopaketti JL:sta.

• Insideri

Sisäpiiristä tulee totuus.

• Pankkis

• Jarna autossa
    • puhu totta

Jarna, olet itse kirjoittannut, että totuus ei pala tulessakaan, miksi väännät asioita?

• Kaikki tieto on

On selvää, että Nurmijärven sosiaalitoimistolla on käytössään poliisin esitutkintamateriaalit Lahdenvuon Karkkilan ja Riihimäen rikoksista kesällä 2013. Nurmijärven kunnassa ollaan perillä myös Rottapostituksesta, Lahdenvuon lääkekaupankäynnistä ja viime kesän keikkaosallistumisista Dollsissa.

• Lastensuojelutyö

• Pätö

• Proaktiivisuus

Aktiivisin omin toimin kannattaa jokaisen jotakin Lahdenvuon häröilyistä tietävien lähettää suoraan Nurmijärven kunnan sosiaalitoimistoon.
        Ehkä vältymme ihmisuhreilta silloin.

• nixmix

Ihan aiheesta näitä sekakäyttjiä sossu seuraa ja tarkasti.
      Ei sossu turhan takia Harhaltakaan lapsia huostaan ottanut.
      Saisivat otta myös tuet pois siltä ajalta kun Harha teki pimeitä hommia Tunkille.

• Näätä-Power

Vuosi sitten Jarnasta ei tiedetty juuri mitään tällä palstalla, mutta vuoden kuluessa on sitten paljastunut yhtä ja toista... Ja yhteenvetona tämä: siinä on vaarallinen ja kiero tyyppi; normi-ihmiset varokaa häntä.

• muualla ovat
        Näätä-Power kirjoitti:

Vuosi sitten Jarnasta ei tiedetty juuri mitään tällä palstalla, mutta vuoden kuluessa on sitten paljastunut yhtä ja toista... Ja yhteenvetona tämä: siinä on vaarallinen ja kiero tyyppi; normi-ihmiset varokaa häntä.

Väärä palsta, jos normi-ihmisiä varoittelet.

• vahingot minimiin
        muualla ovat kirjoitti:

Varoitus kuin varoitus; Googlella löytyy kelle tahansa.

• Tuumittelija
        muualla ovat kirjoitti:

Varoituksia hänestä on hyvä olla esillä monipuolisesti.

• Siinto vaaran
        muualla ovat kirjoitti:

Jarnan bloggaus 8.7.14:

”4kk 15 päivää ehdotonta exälle.

Exä tuomittiin pahoinpitelystä ehdottomaan vankeusrangaistuksen, ilman mahdollisuutta yhdyskuntapalveluun. Itse sain sakot hätävarjelun liioittelusta, josta valitan hoviin koska itseään pitää saada pystyä puolustaa, ilman että saa sakkoa. Exä tuomittiin samalla parista muusta pahoinpitelystä.

Päivä ei olisi paremmin voinut alkaa! Tämä on minulle jo pelkästään siksi hieno uutinen, että tuomio tuli, ainut että polvella kurkkuun painaminen ei ollut mennyt läpi, kaikista pahin minkä teki. Siksi haen periaatteessa jo muutosta.”

Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/4kk-15-paivaa-ehdotonta-exalle.html

• Molemmille tuomio
        Siinto vaaran kirjoitti:

Jarnan bloggaus 8.7.14:

”4kk 15 päivää ehdotonta exälle.

Exä tuomittiin pahoinpitelystä ehdottomaan vankeusrangaistuksen, ilman mahdollisuutta yhdyskuntapalveluun. Itse sain sakot hätävarjelun liioittelusta, josta valitan hoviin koska itseään pitää saada pystyä puolustaa, ilman että saa sakkoa. Exä tuomittiin samalla parista muusta pahoinpitelystä.

Päivä ei olisi paremmin voinut alkaa! Tämä on minulle jo pelkästään siksi hieno uutinen, että tuomio tuli, ainut että polvella kurkkuun painaminen ei ollut mennyt läpi, kaikista pahin minkä teki. Siksi haen periaatteessa jo muutosta.”

Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/4kk-15-paivaa-ehdotonta-exalle.html

Eli molemmat saivat tuomion; Jarnalle lisää merkintöjä poliisin rekisteriin.
        Jarna oli varta vasten varautunut pippurisumutteella.

• yrittäjä

Ei sovi uhohtaa, että Jarnalla on yritys, neiti toimitusjohtaja...

• Saklafirma Virossa

Jarnan yritys on rekisteröity Viroon. Miksi? Milloin se on rekisteröity?
        Mikä on firman nimi ja kaupparekisterinumero?

• Jollashovi 20.12.13

Aikamoiseen umpikujaan tuo Jarna on itsensä maalannut. Ja ei varmaan ole yllätys, että hän kävi Takilatie 8 -asunnolla myös 20.12.13 ajamalla autolla Helsinkiin ja takaisin. Paluumatkalla auto rikkoontui moottoritiellä, ja Tuksulla, joka oli Nurmijärvellä hänen asunnossaan, oli paljon omaa aikaa napsia lääkkeitä ja horista netissä.

• tottako

Heh heh, MC Pullantuoksu. Voi olla ettei ole ihan osuva nimi.
      Tuo MC Mankeli voi olla lähempänä.

• 15+19

Ja nyt se on keksinyt omaavansa syömishäiriön...ja sehän ei ole mielenterveysongelma, eihän?

• niilo nuori

"Welfare mothers
      make better lovers"

• Helmiina.

Jarna puhuu ihan asiaa. Sossustakin löytyy oikeasti paholaisia, niin poliiseista kuin hoitohenkilökunnastakin... ja minäpä kerron miksi. Siksi, että hekin ovat vaan ihmisiä ja ihmisiä löytyy eri luonteisia, oli ammatti mikä tahansa!

Eikä tarvitse olla joku elämänkoululainen kirjottaakseen tämän. Tämän faktan tietää ihan vaan tavallisetkin suomen kansalaiset.

• Kaiken tietävät!

Totta tuokin, mutta olen ymmärtänyt, että Nurmijärven sosiaalitoimistolla ovat tarkat tiedot mm. viime kesän rikoksista, joita Jarnan epäillään tehneen (oikeudenkäynnit loppukesällä 2014). Viranomaiset vaihtavat tietoja sujuvasti. Jarna on kai luullut, "etteivät "ne" siellä mitään tiedä, eivätkä arvaa." Metsään meni arvaus!

• ihan ok

Mun mielestä Jarna on ihan ok. Kai hän joskus on mokaillut, mutta ihan selkeesti on ryhdistäytynyt ja huolehtii varmaan ihan hyvin lapsistaan ja kodistaan. Onneksi pääsi tupsukasta eroon muuten olis varmaan vedetty ties mihin mukaan. Varmaan nuo jotka häntä täällä haukkuu on joko tupsukka itse tai sitten joku hänen kaverinsa? Heitä ottaa aivoon kun joku otti heistä eron ja on päässyt jaloilleen?

• Roisto on

Hän ei ole ok. Pidän häntä vaarallisena taparikollisena.

• ota selvää

Tutustu Harhan uraan hiukan tarkemmin alkajaiseksi.
      Tunkilla ei ollut mitään tekemistä tämän Harhan kanssa, ennenkuin Harha alkoi facessa tunkemaan väkisin itseään Tunkin elämään.
      Harha jo aikasemmin ennen Tunkin seuraa perusti järjestäytyneen rikollisryhmän Woman´s MC.
      Aika erikoinen katsonta kanta noihin lapsiinkin Harhan kohdalla. Ne on ollut huostaan otettunakin.
      Joten ei ole vaikeaa päätellä että yllä olevan kirjoitti itse JARNA LAHDENVUO, KERVINEN, LESKELÄ tai mikä lie nykyisin

• Norsun muisti

Saanen muistuttaa että Tunkero nimenomaan kuulutti monesti haluavansa yhteyttä moottoripyörä jengiläisiin, tietyistä' syistä! Kukaan kai ei niistä vastannut, mutta ainakin kolmannen haun jälkeen Jarna vastasi Tunkille, ja siitä lähti tuttavuus......

• Harhaa vain
        Norsun muisti kirjoitti:

Saanen muistuttaa että Tunkero nimenomaan kuulutti monesti haluavansa yhteyttä moottoripyörä jengiläisiin, tietyistä' syistä! Kukaan kai ei niistä vastannut, mutta ainakin kolmannen haun jälkeen Jarna vastasi Tunkille, ja siitä lähti tuttavuus......

Ne Harhan lähestymisviestit Tunkkia kohtaan löytyy näiltä sivuilta. Ja kyllä niissä Harha Tunkkia kehuen yksipuolisesti viestii Tunkille jotakin 10-15 kertaa ennen kuin Tunkki reagoi.
        Ja mikä v i t u n moottoripyöräkerho? Onko mielestäsi MC Woman´s moottoripyöräkerho???
        Näet Harhoja Harha.

• Systemaattista
        Harhaa vain kirjoitti:

Ne Harhan lähestymisviestit Tunkkia kohtaan löytyy näiltä sivuilta. Ja kyllä niissä Harha Tunkkia kehuen yksipuolisesti viestii Tunkille jotakin 10-15 kertaa ennen kuin Tunkki reagoi.
        Ja mikä v i t u n moottoripyöräkerho? Onko mielestäsi MC Woman´s moottoripyöräkerho???
        Näet Harhoja Harha.

Joo, Jarnan aktiivinen lähestyminen alkoi maaliskuussa 2013 ja johti sitten kolmen kuukauden kontaktoinnin jälkeen tapaamiseen. Sitten Jarna alisti Tuksun lääkkeiden avulla.

• Kiihkeä vaihe
        Systemaattista kirjoitti:

Joo, Jarnan aktiivinen lähestyminen alkoi maaliskuussa 2013 ja johti sitten kolmen kuukauden kontaktoinnin jälkeen tapaamiseen. Sitten Jarna alisti Tuksun lääkkeiden avulla.

Heidän suhteensa kesti 4 kuukautta. Ensi kuussa tavataan oikeudessa Lohjalla.

• Tiedoksiannot
        Kiihkeä vaihe kirjoitti:

Heidän suhteensa kesti 4 kuukautta. Ensi kuussa tavataan oikeudessa Lohjalla.

Jarna on haastettu oikeuteen jo kesäkuussa, Tuksu tänään rovaniemen lentokentällä.

• 7L, 12.7.

Jarna SeiskaLivessä 12.7.14:

”Paino-ongelmia.

Olen kertonut että olen lihonut noin 20 kg viime kesästä. Voin kertoa sen ei mitään ongelmaa. Oon taviskokoinen nyt, pienillä vatzamakkaroillani, he.

Mutta se miksi naiset varsinkin sellaiset ketkä haluaa olla esillä, valehtelevat painonsa alakanttiin? Toki paino on henkilökohtainen asia, mutta jos julkisesti kertoo alakanttiin, niin miksei kerro oikeata?”

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Paino-ongelmia/1047527

• Jarna L. & Joni V.

• Karu kohtalo
        Jarna L. & Joni V. kirjoitti:

Jarna ja Joni Le Bonkin kattoterassin avajaisissa 24.5.14:

http://lebonk.hhr.fi/wp-content/uploads/2014/05/untitled-256-of-460.jpg

Jarnan hormonitoiminta on varmaan mennyt sekaisin laittomien katukauppa-lääkkeiden popsimisen takia - läskiä ja nestettä kasautuu vyöryn lailla kehoon!

• Pullukka tyttö
        Jarna L. & Joni V. kirjoitti:

Jarna ja Joni Le Bonkin kattoterassin avajaisissa 24.5.14:

http://lebonk.hhr.fi/wp-content/uploads/2014/05/untitled-256-of-460.jpg

7L, 15.7. ”Olen onnellinen kurveistani!

Paino kun on tullut lisää niin on tullut kurveja. Ensiksi olin järkyttynyt lihomisesta, mutta nyt tajusin että se on hybä että saa lihaa luiden päälle. Rinnat on kasvaneet D kokoon, ja peppu kanssa isona!

Olen myös onnellinen etten ole kirurgin veistä käyttänyt, aina on tullut mietittyä pitäiskö, mutta en tartte, ja leikkaukset on vaarallisia. PPelkään kovasti tulehdusta jos mua leikattaisiin. Toki voin olla eri mieltä kun ikää tulee enemmän. Mut ei 30 tartte vielä mitään.

Sen tunnustan että huuliin on laitettu täytettä ja ne on pehmeät. Jotkut piikittää väärin ja huulet menee kovaksi. Silloin pitäisi käyttää sitä ainetta joka poistaa kovat kohdat, ihmiset ei vaan tajua että se kovuus pitää poistaa...”

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Olen-onnellinen-kurveistani/1047922

• roikottaja
        Pullukka tyttö kirjoitti:

7L, 15.7. ”Olen onnellinen kurveistani!

Paino kun on tullut lisää niin on tullut kurveja. Ensiksi olin järkyttynyt lihomisesta, mutta nyt tajusin että se on hybä että saa lihaa luiden päälle. Rinnat on kasvaneet D kokoon, ja peppu kanssa isona!

Olen myös onnellinen etten ole kirurgin veistä käyttänyt, aina on tullut mietittyä pitäiskö, mutta en tartte, ja leikkaukset on vaarallisia. PPelkään kovasti tulehdusta jos mua leikattaisiin. Toki voin olla eri mieltä kun ikää tulee enemmän. Mut ei 30 tartte vielä mitään.

Sen tunnustan että huuliin on laitettu täytettä ja ne on pehmeät. Jotkut piikittää väärin ja huulet menee kovaksi. Silloin pitäisi käyttää sitä ainetta joka poistaa kovat kohdat, ihmiset ei vaan tajua että se kovuus pitää poistaa...”

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Olen-onnellinen-kurveistani/1047922

Läskikasa puhuu muodoista. Hel-vetillinen rönttämaha ja jumalaton roikkuper-se kahden kieron tikun päässä. Se on nyky Jarnan ulkomuoto.

• Oikeudenkäynnit

Montakohan oikeudenkäyntiä hänellä on vuoden 2014 aikana?
      Ainakin tällaisia juttuja hänellä on tänä vuonna:

1. Lähestymiskielto. Johanna Tukiainen tuomittiin (3.2.14) Hyvinkään käräjäoikeudessa vuoden perusmuotoiseen lähestymiskieltoon hakijoita, ex-aviomiestään Arto Länsmania ja tämän nykyistä kihlattua Jarna Lahdenvuota kohtaan.

2. Pahoinpitely, vastaajina Lahdenvuo ja Jarkko Huttunen, Hyvinkään käräjäoikeus R14/245. Ratkaistu 27.6.14: sakkoja molemmille vastaajille.

3. Hätävarjelun liioittelu, Hyvinkään käräjäoikeus kesäkuussa -14, tuomio ja sakot Lahdenvuolle. Koko case mennee vielä hovioikeuskäsittelyyn.

4. Kotirauhan rikkominen, Länsi-Uudenmaan ko, käsittelypäivä Lohjan toimipisteessä 5.8.14. Vastaajina Lahdenvuo ja Tukiainen. Epäilty rikos tapahtui heinä-elokuun vaihteessa 2013.

5. Törkeä rattijuopumus, Hyvinkään käräjäoikeus 18.9.14. Vastaajana Tukiainen, todistajaksi kutsuttu Lahdenvuo, joka oli samassa, kolaroidussa autossa mukana. Epäilty rikos tapahtui Riihimäellä elokuussa 2013.

6. Oikeudenkäytöstä kuultavan uhkaaminen ja kotirauhan rikkominen, Hyvinkään käräjäoikeus 29.9.14, asia R14/254. Vastaajana Lahdenvuo, asianomistajina/ uhreina Suvi Koivu ja Jukka Leskelä.

7. Lapsenhuolto- ja tapaamisasia, Hyvinkään käräjäoikeus. Käsittelyssä syksyn -14 aikana, valmisteluistuntoja pidetty jo. Hakija: Juha Leskelä (isä), kuultavana Lahdenvuo (äiti).

Näiden lisäksi vireillä on ainakin Rottaposti-case (kuolleita rottia Jollashovin naapurin postilaatikkoon ja Mia Oksaselle Pohjanmaalle) ja eräitä laittomia uhkauksia. Seurataanpa tilanteen kehittymistä!

• Oikeuksissa

Jarna Lahdenvuolla - niin kuin Johanna Tukiaisellakin - on käsittämätön taipumus joutui konflikteihin ja kiipeleihin. Heillä kumallakin on vuodessa tyypilliisesti 5-10 oikeusistuntoa, joissa he ovat vastaajan roolissa. Ja oikeussalien ulkopuolelle jää varmasti toinen mokoma kärhämiä per vuosi.

• Anonyymi

Miksi Jarna valehtelet noin paljon? Mikset hae itsellesi apua? Nämä kaikki sun jutut ovat ihan mielipuolisia. Tiktokissakin ainoastaan kerrot tarinoita, joihin kukaan ei usko. Luuletko oikeasti, että keski-ikäinen rikollisjärjestön pomo, joka on poliiseja paossa, kirjoittelee sulle tiktokissa? Mitä sä pelkäät nuin paljon, että yrität uskotella ihmisille, että sua turvaa rikollisjärjestön jäsenet?

• Anonyymi

Mikään rikollisjärjestö ei turvaa noin henkisesti sairasta ihmistä.Täähän on se sama akka joka väärensi sen Testamentin.

• Anonyymi

Järkyn teon teki kun kavalsi kuolleen hautajaiset, ei saatu ihmistä hautaan vaan piti jäädyttää. On siinä kiva paras kaveri. Huomattavasti kamalampi ja pimeämpi kuin Tuksu ja se on jo paljon se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe