Ykskas rupesivat velkomaan katteettomuusilmoitusta Kuukauden aikana viisi kertaa a. 6 e eli kolmekymppiä. Tätä tapahtui harmittavasti, en näet ollut mitään maksua määrännyt maksuun. Minulla ei ollut edes internetyhteyttä.
Asiaa korjattiin 5 kertaan paikalla käyden. Viimenään maksu poistui mutta hyvitystä tuli vain 15 e
Mitä tekee pankki missä tietokoneet touhuaa yksinään ja henkilökunta ei ymmärrä mitään.
Pankin aluejohtaja ? J Riikonen on vahvasti mukana operaattoritouhussa, eiköhän sieltä saisi halpaa neuvoa.
Eksp pankin loppukiri
15
339
Vastaukset
- häheiummarra
niinmitä? Liikaa kahvia kenties?
- pankin vastuu
Peritty aiheetonta palvelumaksua. Monasta käyntikerrasta huolimatta touhu jatkui eikä virhettä hyvitetty.
Tämä on niitä kivoja missä virhettä voi pompotella. Samlink hoitaa mutta operaattori voi sählätä yli ja pankin virkailijat voi "leikkiä"
- rippeetkin pois
Joopa paja sulautuu johonkin pohjosen yhtiöön ja op ukko tulee selvimään touhuu.
- jokin mättää
Seinäjoen sp. Mutta nyt ei netistä löydy uutta hallintohimmeliä. Näin tuon OP ukon mutta sanovat että vetäytyi ja joku tuntematon tuli tilalle.
Suositan pankin vaihtoa. Jotain häikkää on ilmassa.
- turpiin tuli
Eksp ajaa henkilökohtaisia kostoja. Lupaava tulevaisuus pankille.
- laillista,,,,,, ehkä
Säästöpankit ottavat mallia OP ryhmän liittymästä. Poikkeuksena Eksp joka liittyy Seinäjoen Sp Kuulemma 47 % osuudella siitä tulee hallitseva johtaja liittymälle. Jarmo Partanen on toki kova luu mutta ei välttämäti mikään etu pankille.
Eksp uusi koko nettipankkipalvelun. Hieno keino pöydän putsaamiseen. - monet meiningit
Aika vähän tiedottavat kuvioistaan. Ehkä noin epäluotettava pankki kannattaakin olla hiljaa.
8 vuotta huonolla menestyksellä. Ihmeen pitkään pitivät sitä nollaa ykkösenä.
Toki hankalaa on tossun alta ohjailla mutta omapa on valinta. - ekspn asiakas
Itse ihmettelen kun palvelumaksut 20 euroa/kk
- lyhytikäinen
Mulla perinteinen taipumus muistella markkaa. 20 mk oli lomareissuilla kova sana.
Nyt to SP 20e eli maksat 120 matkkaa kuukaudessa tyhjästä.
Pankki on taas muuttamassa konttoria. Toimii kuin kiertokoulu.
- Hieno asia muille
Pilasiko SDP säästöpankin. Vaiko säästöpankki SDP.
Alhaalla ovat eivätkä enää korjaannu. - hyvä niin. paha vähe
Asiakkaat vähenee. Toiminta hyytyy kuin pask a pakkasessa.
- .,.32
Jospas yrittäisit pitää rahoja siellä tilillä niin ei tulisi moisia.
- eksp surkastuu
Joo kyllä Etelä.Karjalan Säästöpankin kehitys on ollut todella huonoa. Asiakasmäärä vähentynyt trendinoomaisesti jo monien vuosien ajan. Ei ole uskottava kumppani enää kenellekään. Partanen ajaa nyt sitten Eksp:n fuusioon pohjalaisten säästöpankin kanssa, niin hautautuu tuo kurja kehitys tuossa fuusiossa. Ainakin kaksi toimihenkilöä kertonut, että asiakaskato pankista on jatkuvaa. Johtohan vain ihmettelee ja nauttii hyvistä eduista ja pankki tuhoutuu.
- tosi on
Eksp:n alamäki alkoi kun Partanen tuli toimitusjohtajaksi. Nyt sitten koittaa lopullinen tuho, kun pankki yhdistyy pohjalaisten pankkiin. Loputkin Eksp:n asiakkaat äänestävät jaloillaan
- se siintä
Pohjanmaan ukot imee loppukolikot sinne. Tänne ei jää mitään. Paitsi tietysti ilo palvelumaksuista.
Eksp historia on loppunut. Uusi nimi, uusi konttori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484